Adidas offline és online marketingkommunikációs eszközei
Saved in:
Main Author: | Molnár Péter Márk |
---|---|
Other Authors: | Totth Dr. Gedeon |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Adidas Marketingkommunikációs eszközök Online eszközök |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/13754 |
Similar Items
Új kozmetikai termék bevezetésének online és offline marketing eszközei
: Kovács Ágnes
: Kovács Ágnes
Sportmarketing tevékenység bemutatása az Adidas által
: Kiss Bernadett
: Kiss Bernadett
Egy offline cég online lehetőségei
: Joszevics Anita
: Joszevics Anita
Online és offline értékesítés a könyvpiacon
: Oroszvári Ádám
: Oroszvári Ádám
A marketingkommunikáció eszközei és hatékonysága
: Nagy Cintia
: Nagy Cintia
Fogászati marketing online és offline lehetőségei napjainkban
: Jónás Márton
: Jónás Márton
Marketingkommunikáció eszközei, azok alkalmazási köre
: Balázs Andrea
: Balázs Andrea
Balatonfüredi Airbnb szállások marketingkommunikációs eszközei
: Kövesdi Kitty
: Kövesdi Kitty
Pursuing Customer Satisfaction in Offline and Online Pharmacies in Hungary
: Kuklis Attila
: Kuklis Attila
Hazai és nemzetközi rendezvények marketingkommunikációs eszközei
: Moldován Zita
: Moldován Zita
Gyógyszeripar marketingkommunikációs eszközei és azok alkalmazása
: Nagy Gergely Norbert
: Nagy Gergely Norbert
Web2.0 és az online, offline személyiség
: Turóczi Eszter
: Turóczi Eszter
Online és offline rendezvények összehasonlítása a koronavírus kapcsán
: Boda Fanni Eszter
: Boda Fanni Eszter
Az Exit The Room Kft. marketingkommunikációs eszközei
: Kánya Dóra
: Kánya Dóra
Az online marketing szerepe a turisztikai vállalkozásoknál (online offline vállalkozásoknál)
: Kiss Dávid
: Kiss Dávid
A fogyasztói környezettudatosság és a zöld marketing vizsgálata - az Adidas x Parley tevékenysége
: Meszes Dóra
: Meszes Dóra
Offline közösségi élet az online kapcsolatok világában Dabason
: Takács Lászlóné
: Takács Lászlóné
Offline és online reklámeszközök szerepe a hazai sportrendezvények esetében
: Becze Fruzsina
: Becze Fruzsina
Online és offline vásárlási szokások a hazai lakosság körében
: Moldoványi Martin Sándor
: Moldoványi Martin Sándor
Fogyasztói preferenciák vizsgálata az online és offline tánctanfolyamok körében
: Kőrösi Dániel
: Kőrösi Dániel
Az offline, az online és a hibrid rendezvények tendenciái
: Herceg Kitti
: Herceg Kitti
Online és offline marketing bemutatása a csipkevirág cégen keresztül
: Papp Janka Gréta
: Papp Janka Gréta
A Nike vállalat sikerének kulcsa, marketingstratégiájának elemzése és az Adidas-szal szemben elért eredményei
: Kőrösi Beatrix
: Kőrösi Beatrix
Az online turizmus marketingkommunikációs eszközei és azok változásai a megváltozott utazási szokások tükrében.
: Juhász Réka Kata
: Juhász Réka Kata
Online-offline vásárlási szokások az élelmiszer kereskedelemben Fogyasztói preferenciák a járványhelyzet után
: Farouq Sadaf
: Farouq Sadaf
A Sanoma kiadó online és offline női kiadványai Vízió a magazinok jövőjéről
: Bobor Petra
: Bobor Petra
A marketingkommunikáció eszközei az Alfréd Panzió gyakorlatában
: Balogh Tamás
: Balogh Tamás
Offline vagy Online? A multimédiás kommunikáció hatása a társadalomra
: Etentuk Anietie
: Etentuk Anietie
A Collection Of Style online jelenlétének hatása az online és offline vásárlási szokásokra.
: Tamás Balázs
: Tamás Balázs
Rendezvényszervezés és online eszközök elterjedése és befolyása az offline kommunikációra
: Szigeti Tamara
: Szigeti Tamara
Az online és offline közösségi élmény a Z generáció életében
: Hamvai Bertalan
: Hamvai Bertalan
A „Márka” brand marketingkommunikációs eszközei akkor és most
: Czene Tímea Vanda
: Czene Tímea Vanda
Egyetemista önkéntesek toborzása az EYOF-ra online és offline marketingeszközökkel
: Eisingerné Balassa Boglárka
Published: (2019)
: Eisingerné Balassa Boglárka
Published: (2019)
Online vs Offline szakmai kiállítások a B2B marketingben
: Skotnyár Evelin
: Skotnyár Evelin
A Szőke és Társai Kft. online és offline marketing tevékenységeinek bemutatása
: Merza Viktória
: Merza Viktória
Personal branding és online marketing eszközei
: Fábi Krisztina
: Fábi Krisztina
Merre tovább a pandémiát követően? - Online és offline rendezvények összehasonlító elemzése
: Gyurina Dóra
: Gyurina Dóra
A Xiaomi magyarországi képviselete által felhasznált online és offline marketing eszközök.
: Deli Réka
: Deli Réka
Online és offline marketing lehetőségek egy orvostechnológiai eszközöket forgalmazó cég esetében
: Paku Dénes
: Paku Dénes
Online és az offline értékesítés előnyei az Invia.hu-n keresztül
: Veres Tímea Írisz
: Veres Tímea Írisz
Similar Items
-
Új kozmetikai termék bevezetésének online és offline marketing eszközei
: Kovács Ágnes -
Sportmarketing tevékenység bemutatása az Adidas által
: Kiss Bernadett -
Egy offline cég online lehetőségei
: Joszevics Anita -
Online és offline értékesítés a könyvpiacon
: Oroszvári Ádám -
A marketingkommunikáció eszközei és hatékonysága
: Nagy Cintia