A Regnum márka marketingstratégiája a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lévai Dorina
További közreműködők: Kopcsay Dr. László
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Kereskedelmi márka
Spar Magyarország Kereskedelmi Kft.
Marketingstratégia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/13813

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg13813
005 20180221144640.0
008 171211suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Lévai Dorina 
245 1 2 |a A Regnum márka marketingstratégiája a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél  |c Lévai Dorina  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Kereskedelmi márka 
695 |a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. 
695 |a Marketingstratégia  
700 1 |a Kopcsay Dr. László  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/13813/1/LevaiDorina_szakdolgozat_A_Regnum_marka_marketingstrategiaja_a_SPAR_Magyarorszag_Kereskedelmi_Kft-nel.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/13813/2/HivatalosBejegyzes.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/13813/3/Levai_Dorina_kvantitativ_primer_kutatas_adatbazis.xlsx  |z Dokumentum-elérés