A vevői elvárások és tapasztalatok kapcsolatának vizsgálata a magyarországi Starbucks kávézók marketingmixének függvényében

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kulcsár Lili
Other Authors: Totth Dr. Gedeon
Format: Thesis
Kulcsszavak:Starbucks
Kávéházak
Marketing-mix
Vevői elégedettség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/1398

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg1398
005 20151116134831.0
008 150305suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kulcsár Lili 
245 1 2 |a A vevői elvárások és tapasztalatok kapcsolatának vizsgálata a magyarországi Starbucks kávézók marketingmixének függvényében  |c Kulcsár Lili  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban azt a hipotézist vetem fel, hogy a Starbucks Magyarország nem minden marketingmix eleme felel meg a vevői elvárásoknak. A kutatásom célja, hogy megvizsgáljam, hogy a Starbucks Magyarország mennyire felel meg a vevői igényeknek, a marketingmix elemit sorba véve. Ezután az okokra próbálok meg véleményt adni, majd tanácsot a jövőre nézve. Majd javaslatokat fogalmazok meg a Starbucks Magyarország számára, hogy hogyan felelhetnének meg a vendégek elvárásainak még inkább a jövőben, a marketingmix elemeit sorba véve. 
695 |a Starbucks 
695 |a Kávéházak 
695 |a Marketing-mix 
695 |a Vevői elégedettség 
700 1 |a Totth Dr. Gedeon  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/1398/1/Kulcs%C3%A1r%20Lili%20szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés