A vevői elvárások és tapasztalatok kapcsolatának vizsgálata a magyarországi Starbucks kávézók marketingmixének függvényében
Saved in:
Main Author: | Kulcsár Lili |
---|---|
Other Authors: | Totth Dr. Gedeon |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Starbucks Kávéházak Marketing-mix Vevői elégedettség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/1398 |
Similar Items
A magyarországi Starbucks kávézók marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése
: Borbás Tünde
: Borbás Tünde
A Starbucks és a belvárosi kézműves kávézók marketingstratégiájának összehasonlítása
: Dobsa Dávid
: Dobsa Dávid
A Marlú márka magyarországi bevezetése a piaci és a franchise elvárások függvényében
: Erdődi Zsolt
: Erdődi Zsolt
Ügyfélszolgálati minőségirányítás az igénybe vevői elvárások tükrében
: Szologhjan Inga
: Szologhjan Inga
Viseld egészséggel! - A 4_skandinavia ruházati üzlet ügyfélközpontú marketingmixének bemutatása
: Hajnal Csongor
: Hajnal Csongor
Budapesti specialty kávézók kínálatának vizsgálata
: Nagy Norbert Lajos
: Nagy Norbert Lajos
Magyarországi zöld szállodák vizsgálata - Tapasztalatok és jövő
: Hajnal Bernadett Szintia
: Hajnal Bernadett Szintia
A Starbucks vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia
: Szőllősi Antónia
Starbucks, mint franchise
: Hamar Noémi
: Hamar Noémi
Projektvezetői elvárások vizsgálata
: Balogh János
: Balogh János
A Starbucks Marketingstratégiájának Vizsgálata Fogyasztói Véleménykutatás és Szokások Felmérése
: Pap Krisztián István
: Pap Krisztián István
Az influencer marketing hatása a budapesti/ magyarországi (újhullámos) kávézók népszerűségében
: Rókay Dorina Ágota
: Rókay Dorina Ágota
Starbucks At Home - Avagy a Starbucks márka kiterjesztése az otthoni világba
: Onhausz Cintia
: Onhausz Cintia
A hazai kávézók fejlesztési trendjei
: Töttősi Flóra
: Töttősi Flóra
A Hungária Öko Garancia Kft. marketingmixének és a szőlőtermesztő gazdálkodók ellenőrző szervezet választásának elemzése
: Kanizsai Dorottya
: Kanizsai Dorottya
A magyarországi kávézási szokások alakulása, és a Starbucks kávézó térhódítása
: Borlai Sára Bernadett
: Borlai Sára Bernadett
A vevői igények és elvárások hatása a minőségirányítási rendszer fejlesztésére a Reanal Laborvegyszer Kft. gyakorlatában
: Darvas Orsolya
: Darvas Orsolya
A kávéházak és kávézók közösségépítő és kultúraközvetítő hatásának vizsgálata
: Sitku Vivien
: Sitku Vivien
A Budapest (XII. kerület) hegyvidéki kávézók fenntarthatósági szemléletének vizsgálata
: Wáberer Vivien
: Wáberer Vivien
A Starbucks marketingstratégiájának elemző bemutatása
: Takács Rita
: Takács Rita
Panaszszituáció-management a Starbucks kávézóban
: Fodor Zsófia
: Fodor Zsófia
Vevői elégedettség a magyarországi Decathlon áruházakban
: Szőke Mátyás Dániel
: Szőke Mátyás Dániel
Győr élhetőségének a vizsgálata városmarketingje függvényében
: Földi Dániel Krisztián
: Földi Dániel Krisztián
A történelmi kávéházak és franchise kávézók kínálata
: Földi Kitti
: Földi Kitti
Magyarországi gépjármű finanszírozás alakulása 2008 - 2010 (válság hatásának függvényében)
: Kurcz Mónika
: Kurcz Mónika
A Starbucks fenntarthatósága és innovatív vendéglátásmarketingje
: Szőllősi Antónia
: Szőllősi Antónia
A társadalmi felelősség jelentőségének vizsgálata a Starbucks vállalaton keresztül
: Fejes Dominika
: Fejes Dominika
A digitális marketing megjelenése a hazai kávézók marketingstratégiájában
: Erni Zsófia
: Erni Zsófia
Az IFRS-ek magyarországi bevezetésének hatásai gyakorlati tapasztalatok alapján
: Valacsai Viktória
: Valacsai Viktória
A vállalati imázs kialakítása, a Starbucks példáján
: Gál Gitta
: Gál Gitta
Fenntarthatóság vizsgálata kávézók körében az Espresso Embassy specialty kávézó példáján keresztül
: Pajger Ivett Gabriella
: Pajger Ivett Gabriella
Panaszmenedzsment a Starbucks kávézólánc egy budapesti egységében
: Buda Blanka
: Buda Blanka
A motiváció szerepének vizsgálata a különböző generációk függvényében.
: Varga Judit
: Varga Judit
A kávéfogyasztási szokások hatása a franchise kávézók árbevételére Magyarországon.
: Szabó Csilla Regina
: Szabó Csilla Regina
Tapasztalatok a reptéri transzferszolgáltatónál
: Nagy Bianka
: Nagy Bianka
Marketingkommunikációs tapasztalatok a Praktikernél
: Falat Csenge
: Falat Csenge
Robotizáció és mesterséges intelligencia a kávézók és a kávéházak világában
: Varga Henrik Richárd
: Varga Henrik Richárd
Agrárpolitikai tapasztalatok Dánia és Magyarország agrárgazdasági eredményeinek összehasonlítása
: Beke Judit
Published: (2009)
: Beke Judit
Published: (2009)
Vizualizáció és reklám kapcsolatának vizsgálata Magyarországon
: Kriger Martin Bence
: Kriger Martin Bence
Magyarországi francia vállalatok befektetéseinek alakulása a jogi környezet és az adórendszerbeli változások függvényében
: Simon Judit
Published: (2014)
: Simon Judit
Published: (2014)
Similar Items
-
A magyarországi Starbucks kávézók marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése
: Borbás Tünde -
A Starbucks és a belvárosi kézműves kávézók marketingstratégiájának összehasonlítása
: Dobsa Dávid -
A Marlú márka magyarországi bevezetése a piaci és a franchise elvárások függvényében
: Erdődi Zsolt -
Ügyfélszolgálati minőségirányítás az igénybe vevői elvárások tükrében
: Szologhjan Inga -
Viseld egészséggel! - A 4_skandinavia ruházati üzlet ügyfélközpontú marketingmixének bemutatása
: Hajnal Csongor