Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítmény értékelési lehetőségei

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Rácz Réka
További közreműködők: Réthi Dr. Gábor
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Ügyfélkapcsolat menedzsment
CRM
Teljesítmény értékelés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/14013

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg14013
005 20171213151437.0
008 171213suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Rácz Réka 
245 1 0 |a Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítmény értékelési lehetőségei  |c Rácz Réka  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Ügyfélkapcsolat menedzsment 
695 |a CRM 
695 |a Teljesítmény értékelés 
700 1 |a Réthi Dr. Gábor  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/14013/1/SZAKDOGA%20%281%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/14013/2/Titkos%C3%ADt%C3%A1si.pdf  |z Dokumentum-elérés