Skip to content
VuFind
  • Login
    • Magyar
    • angol
Advanced
  • Ügyfélkapcsolat menedzsment sz...
  • Cite this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • export_to
    • export_to
    • export_to
  • Save to List
  • Permanent link
Export Ready — 
Cover Image

Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítmény értékelési lehetőségei

Show other versions (1)
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Rácz Réka
Other Authors: Réthi Dr. Gábor
Format: Thesis
Kulcsszavak:Ügyfélkapcsolat menedzsment
CRM
Teljesítmény értékelés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/14013
  • Holdings
  • Description
  • Comments
  • Other Versions (1)
  • Similar Items
  • Staff View

Internet

Dokumentum-elérés
Dokumentum-elérés

Similar Items

  • Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
    ‌: Bányai Attila
  • Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
    ‌: Szendrei Gyula
  • Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
    ‌: Baintner Katinka
  • Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései és gyakorlata a Sanofi-Aventis Zrt. kórházi részlegénél
    ‌: Törék Flóra
  • Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM) alkalmazásának hatékonysága, teljesítmény értékelési és fejlődési lehetőségei, egy multinacionális nagyvállalat életében
    ‌: Závodi Péter

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips
  • FAQs