Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítmény értékelési lehetőségei
Elmentve itt :
Szerző: | Rácz Réka |
---|---|
További közreműködők: | Réthi Dr. Gábor |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Ügyfélkapcsolat menedzsment CRM Teljesítmény értékelés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/14013 |
- Példányok
- Leíró adatok
- Üzenet
- Other Versions (1)
- Hasonló tételek
- Minden adat megjelenítése (MARC/Címkés)
Hasonló tételek
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Bányai Attila
: Bányai Attila
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Szendrei Gyula
: Szendrei Gyula
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Baintner Katinka
: Baintner Katinka
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései és gyakorlata a Sanofi-Aventis Zrt. kórházi részlegénél
: Törék Flóra
: Törék Flóra
Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM) alkalmazásának hatékonysága, teljesítmény értékelési és fejlődési lehetőségei, egy multinacionális nagyvállalat életében
: Závodi Péter
: Závodi Péter
Sportfinanszírozás hatékonysági, gazdálkodási, szervezési kérdései, megvalósítás gondjai,jövőbeni feltételek
: Kérges János
: Kérges János
Készletezés-menedzsment gazdálkodási és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása
: Pirót Zsófia
: Pirót Zsófia
Készletezés–menedzsment gazdálkodási és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása.
: Szabó Márk
: Szabó Márk
Készletezés –menedzsment gazdálkodási és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása
: Goretity Péter
: Goretity Péter
Készletezés-menedzsment gazdálkodási és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása
: Szabó Dóra
: Szabó Dóra
Készletezés - menedzsment gazdálkodási és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása
: Huszár Bence
: Huszár Bence
Készletezés - menedzsment gazdálkodási és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása
: Prokop Norbert
: Prokop Norbert
Készletezés-menedzsment gazdálkodási és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása
: Máté Helga
: Máté Helga
Ügyfélkapcsolati menedzsment hatékonysági kérdései a Budapest Bank Vállalati szegmensében
: Thuróczy Viktor Zoltán
: Thuróczy Viktor Zoltán
Az ügyfélkapcsolat-menedzsment elmélete és gyakorlata a Vodafone-nál
: Tóth Nikolett
: Tóth Nikolett
A szolgáltatás menedzsment elmélete és gyakorlata, ügyfélkapcsolat menedzsment az OTP Bank gyakorlatában
: Horgász Balázs
: Horgász Balázs
A készletezés-menedzsment gazdálkodási és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása
: Vass Dóra
: Vass Dóra
Készletezés – menedzsment gazdálkodási és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása
: Monori Martin
: Monori Martin
Beszállítói hálózat szervezési, hatékonysági kérdései, az ellátási lánc szerepe, teljesítménye, megítélése, módszerei
: Molnár Zsófia
: Molnár Zsófia
Ügyfélkapcsolat-menedzsment a gazdálkodó szervezetben
: Czibilka Ivett
: Czibilka Ivett
Ügyfélkapcsolat menedzsment a Magyar Postán
: Severa Vivien
: Severa Vivien
Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerek a logisztikában
: Sárkány Dóra
: Sárkány Dóra
Ügyfélkapcsolat menedzsment gyakorlata és szerepe nagyvállalati ügyfélkörben az MKB Bank Nyrt.-nél
: Rézsó Petra
: Rézsó Petra
Készletezés – menedzsment gazdálkodási és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása a Magyarvíz Kft.-nél
: Kovács Márk
: Kovács Márk
Ügyfélkapcsolat menedzsment hatékonyságát befolyásoló tényezők vizsgálata
: Barnóth Petra
: Barnóth Petra
Ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) egy vállalkozás tevékenységében
: Erős Norbert
: Erős Norbert
A távmunka és a home office lehetőségei és korlátjai, hatékonysági kérdései
: Barbalics Mónika
: Barbalics Mónika
Az otthoni munkavégzés munkaszervezési kihívásai, hatékonysági kérdései
: Révész Tímea
: Révész Tímea
KÉSZLETEZÉS - MENEDZSMENT GAZDÁLKODÁSI ÉS HATÉKONYSÁGI KÉRDÉSEI ÉS GYAKORLATI MEGVALÓSÍTÁSA A HOESCH ÉPÍTŐELEMEK KFT.-NÉL
: Papp Zoltán
: Papp Zoltán
CRM-Ügyfélkapcsolat menedzsment az emberi erőforrások szektorban
: Erdélyi Viktória Anna
: Erdélyi Viktória Anna
A Magyar Telekom Nyrt. ügyfélkapcsolat menedzsmentje és panaszkezelési csoportjának teljesítmény értékelése
: Heer Anett
: Heer Anett
Szolgáltatás menedzsment és ügyfélkapcsolat menedzsment a táplálékkiegészítőket forgalmazó vállalatok piacán
: Horváth Apród
: Horváth Apród
Készletezésmenedzsment gazdálkodási és hatékonysági kérdései és gyakorlati megvalósítása
: Oláh Szabolcs
: Oláh Szabolcs
Az OTP Bank Nyrt. sajátos értékelési gyakorlata
: Berecz Bettina
: Berecz Bettina
A távmunka és az otthoni munkavégzés (home office) lehetőségei, munkaszervezési kihívásai, hatékonysági kérdései
: Tóth Nikol Tamara
: Tóth Nikol Tamara
A távmunka és az otthoni munkavégzés (home-office) lehetőségei, munkaszervezési kihívásai, hatékonysági kérdései
: Kertész Luca
: Kertész Luca
A távmunka és az otthoni munkavégzés (home office) lehetőségei, munkaszervezési kihívásai, hatékonysági kérdései
: Kincses Rebeka
: Kincses Rebeka
Minőségirányítás a magyar közoktatási törvényben egy pedagógus teljesítmény értékelési rendszer tükrében
: Farkas Gábor
: Farkas Gábor
Teljesítmény értékelési rendszer bevezetése direkt értékesítők számára a Würth Kft.-nél
: Bökönyi Erika
: Bökönyi Erika
Az ügyfélkapcsolat menedzsment lehetőségei és szerepe az OTP Bank CRM rendszerének példáján keresztül
: Méth Flóra
: Méth Flóra
Hasonló tételek
-
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Bányai Attila -
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Szendrei Gyula -
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Baintner Katinka -
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései és gyakorlata a Sanofi-Aventis Zrt. kórházi részlegénél
: Törék Flóra -
Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM) alkalmazásának hatékonysága, teljesítmény értékelési és fejlődési lehetőségei, egy multinacionális nagyvállalat életében
: Závodi Péter