Offline és online reklámeszközök szerepe a hazai sportrendezvények esetében
Elmentve itt :
Szerző: | Becze Fruzsina |
---|---|
További közreműködők: | Brávácz Dr. Ibolya |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | offline online sportrendezvények |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/14142 |
Hasonló tételek
Az eladáshelyi reklámeszközök hatékonysága
: Sipőcz Hajnalka Boglárka
: Sipőcz Hajnalka Boglárka
KFC Magyarország marketing tevékenysége, a reklámeszközök részletes bemutatásával
: Sárközi Edina
Megjelent: (2012)
: Sárközi Edina
Megjelent: (2012)
Online és offline marketing lehetőségek egy orvostechnológiai eszközöket forgalmazó cég esetében
: Paku Dénes
: Paku Dénes
Online és offline vásárlási szokások a hazai lakosság körében
: Moldoványi Martin Sándor
: Moldoványi Martin Sándor
A közterületi reklámeszközök bemutatása a világvezető outdoor médiavállalatának szemszögéből
: Puskás Krisztina
: Puskás Krisztina
Reklámeszközök hatása a fogyasztói magatartásra az alkoholos italok piacán
: Pásztor Kiara Eszmeralda
: Pásztor Kiara Eszmeralda
Az online marketing szerepe a turisztikai vállalkozásoknál (online offline vállalkozásoknál)
: Kiss Dávid
: Kiss Dávid
Egy offline cég online lehetőségei
: Joszevics Anita
: Joszevics Anita
Online és offline értékesítés a könyvpiacon
: Oroszvári Ádám
: Oroszvári Ádám
Adidas offline és online marketingkommunikációs eszközei
: Molnár Péter Márk
: Molnár Péter Márk
Az online kereskedelem offline kereskedelemre gyakorolt hatásának vizsgálata a hazai játékpiacon
: Rácz Katalin
: Rácz Katalin
A sportrendezvények hatása a rendezvényszervezésben A sportrendezvények népszerűségének kulcsa
: Koós Sándor Levente
: Koós Sándor Levente
Fogászati marketing online és offline lehetőségei napjainkban
: Jónás Márton
: Jónás Márton
Pursuing Customer Satisfaction in Offline and Online Pharmacies in Hungary
: Kuklis Attila
: Kuklis Attila
Sportrendezvények szervezése és kommunikációja
: Princz Ivett
: Princz Ivett
Online és offline rendezvények összehasonlítása a koronavírus kapcsán
: Boda Fanni Eszter
: Boda Fanni Eszter
Web2.0 és az online, offline személyiség
: Turóczi Eszter
: Turóczi Eszter
Sportrendezvények hatása Budapest turizmusára
: Dabasi Viktória
: Dabasi Viktória
Offline közösségi élet az online kapcsolatok világában Dabason
: Takács Lászlóné
: Takács Lászlóné
Az offline, az online és a hibrid rendezvények tendenciái
: Herceg Kitti
: Herceg Kitti
Online és offline marketing bemutatása a csipkevirág cégen keresztül
: Papp Janka Gréta
: Papp Janka Gréta
Fogyasztói preferenciák vizsgálata az online és offline tánctanfolyamok körében
: Kőrösi Dániel
: Kőrösi Dániel
Új kozmetikai termék bevezetésének online és offline marketing eszközei
: Kovács Ágnes
: Kovács Ágnes
Sportrendezvények szerepe a turizmusban a Budapest Sportiroda példáján keresztül
: Balogh Szilvia
: Balogh Szilvia
Offline vagy Online? A multimédiás kommunikáció hatása a társadalomra
: Etentuk Anietie
: Etentuk Anietie
A Sanoma kiadó online és offline női kiadványai Vízió a magazinok jövőjéről
: Bobor Petra
: Bobor Petra
Online-offline vásárlási szokások az élelmiszer kereskedelemben Fogyasztói preferenciák a járványhelyzet után
: Farouq Sadaf
: Farouq Sadaf
A Collection Of Style online jelenlétének hatása az online és offline vásárlási szokásokra.
: Tamás Balázs
: Tamás Balázs
Nemzetközi sportrendezvények Magyarországra gyakorolt hatásai
: Hermann Dániel
: Hermann Dániel
Turizmus és a magyarországi sportrendezvények kapcsolata
: Dankó Fanni
: Dankó Fanni
Rendezvényszervezés és online eszközök elterjedése és befolyása az offline kommunikációra
: Szigeti Tamara
: Szigeti Tamara
Az online és offline közösségi élmény a Z generáció életében
: Hamvai Bertalan
: Hamvai Bertalan
Sportrendezvények szervezésének gyakorlata és kultúrája Magyarországon
: Mogyorósi Ildikó
: Mogyorósi Ildikó
Egyetemista önkéntesek toborzása az EYOF-ra online és offline marketingeszközökkel
: Eisingerné Balassa Boglárka
Megjelent: (2019)
: Eisingerné Balassa Boglárka
Megjelent: (2019)
A hazai rendezésű nemzetközi sportrendezvények hatásai Magyarország turizmusára, gazdaságára és a társadalmára
: Dörner Fanni
: Dörner Fanni
Nemzetközi sportrendezvények személyzetbiztosítása a 2006-os budapesti Úszó Európa-bajnokság személyzetbiztosítása
: Sümegi Réka
Megjelent: (2009)
: Sümegi Réka
Megjelent: (2009)
Online vs Offline szakmai kiállítások a B2B marketingben
: Skotnyár Evelin
: Skotnyár Evelin
A sportrendezvények hatása Balatonfüred turizmusának fejlődésére
: Alföldy Dóra
: Alföldy Dóra
A Szőke és Társai Kft. online és offline marketing tevékenységeinek bemutatása
: Merza Viktória
: Merza Viktória
FINA vizes mega sportrendezvények hatásai Magyarországon
: Nitsch Lili Anna
: Nitsch Lili Anna
Hasonló tételek
-
Az eladáshelyi reklámeszközök hatékonysága
: Sipőcz Hajnalka Boglárka -
KFC Magyarország marketing tevékenysége, a reklámeszközök részletes bemutatásával
: Sárközi Edina
Megjelent: (2012) -
Online és offline marketing lehetőségek egy orvostechnológiai eszközöket forgalmazó cég esetében
: Paku Dénes -
Online és offline vásárlási szokások a hazai lakosság körében
: Moldoványi Martin Sándor -
A közterületi reklámeszközök bemutatása a világvezető outdoor médiavállalatának szemszögéből
: Puskás Krisztina