Az ügyfélkapcsolat kezelés és a marketing kapcsolata. Érdemes-e bevezetni egy bérmunkát végző termelő vállalkozásnál CRM rendszert?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Novák Brigitta
További közreműködők: Nagyné Halász Zsuzsanna
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:ügyfélkapcsolat - ügyfélszolgálat - vevőszolgálat
clienting (ügyfélközpontú marketing)
marketing
információs rendszer
termelés - termékelőállítás
bérmunka
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/14260
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatom témájának az ügyfélkapcsolat kezelést választottam. A dolgozatom során elsődlegesen az információból, mint vállalati eszközből indultam ki, majd ezt a gondolatmenetet tovább fűzve kitértem az információs rendszerekre, valamint ezen rendszerek csoportjára. Ezek után a CRM, vagy másnéven ügyfélkapcsolat kezelési rendszerekről írtam, majd próbáltam a marketinggel való kapcsolatát megvilágítani. A dolgozatom gyakorlati részében pedig egy választott cégen keresztül mutatom be az ügyfélkapcsolat kezelést, valamint a cégnél alkalmazott marketing fogásokat. Egyedi esetről van szó a cég esetében, mivel bérmunkát végez az anyavállalata számára és ebből kifolyólag a vevőinek aránya elég csekély. Éppen ezért érdekelt, hogy egy CRM rendszer bevezetése milyen változásokat hozhat a vállalkozás életében. Dolgozatom végén összegzem a megszerzett információkat, valamint konklúziót vonok le a cég számára.