A Facebook hatása a 14-20 éves fiatalok kapcsolattartási szokásaira
Elmentve itt :
Szerző: | Balogh-Szőr Anita |
---|---|
További közreműködők: | Farkas Dr. Julianna |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Facebook kapcsolattartás kamasz ismerősök megosztás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/14339 |
Hasonló tételek
Médiahatás és médiatudatosság a 14-20 éves fiatalok körében
: Keresztes Nóra
: Keresztes Nóra
14-22 éves magyar fiatalok pénzügyi tudatossága
: Czigner Enikő
: Czigner Enikő
A bevásárlóközpontok hatása a fiatalok fogyasztói szokásaira
: Radnai Klára
: Radnai Klára
ÓDON-FON KFT. ÉRTÉKESÍTÉSI ÉS VEVŐ KAPCSOLATTARTÁSI TECHNIKÁJA
: Nagy Dorina
: Nagy Dorina
A 14-18 éves fiatalokat nevelő családok pénzügyi tudatossága
: Todorov Ráhel
: Todorov Ráhel
Az energiaitalok elterjedésének hatása a fiatalok alkoholfogyasztási szokásaira
: Kapás Erika
: Kapás Erika
A közösségi média hatása a magyar fiatalok utazási szokásaira
: Bleszity Dóra
: Bleszity Dóra
A DiscoverEU program hatása a fiatalok utazási szokásaira
: Machó Bíborka Maja
: Machó Bíborka Maja
Magyarországi fesztiválok kialakulása, története és hatása a fiatalok kulturális szokásaira
: Dankovics Koppány
: Dankovics Koppány
A közösségi média marketing felülete, az influenszerek hatása a fiatalok vásárlási szokásaira
: Szabó Tamás Károly
: Szabó Tamás Károly
Egy magyar sikertörténet - 20 éves a Tippmix
: Kállai Péter
: Kállai Péter
A gyerekek és a média viszonya. Televízió nézési és vásárlási szokások 10-14 éves korban
: Nagy Nóra
: Nagy Nóra
A digitális pénzügyi szolgáltatások hatása a 18-25 év közötti fiatalok pénzügyi szokásaira
: Hajnal Olivér
: Hajnal Olivér
A Z generáció és a média viszonya. Televíziónézési, internetezési és vásárlási szokások 14-17 éves korban
: Nagy Nóra
: Nagy Nóra
A hazai szakképzési rendszer 20 éve Változás, fejlődés, feszültségek, megoldásra váró problémák
: Majorné Pádár Erika Rita
: Majorné Pádár Erika Rita
A közösségi média hatása a környezettudatos fogyasztók vásárlási szokásaira
: Czakó Anita
: Czakó Anita
A Facebook hozzájárulása a rohingya népirtáshoz
: Balogh Dorisz
: Balogh Dorisz
Reklámok hatása a gyermekek vásárlási szokásaira
: Talapka Petra Lili
: Talapka Petra Lili
A közösségi média hatása a magyar kiutazók döntésére a 20-25 éves korosztály körében
: Jezeri Luca
: Jezeri Luca
Életstílusjegyek a 18-24 éves fiatalok körében
: Pálmai Bence
: Pálmai Bence
Magyarország 20 éve a NATO-ban és szerepvállalása a koszovói misszióban
: Mónus Dávid
: Mónus Dávid
Márkakövetés a Facebook-on
: Juhász Eszter
: Juhász Eszter
A Facebook hatásai. A Facebook hatása az egyénre,a társadalomra és az üzleti életre
: Skuczi Leila
: Skuczi Leila
A gyermekvállalás hatása a nők médiafogyasztási szokásaira
: Németh Alexandra
: Németh Alexandra
Kiemelkedő sportrendezvények hatása a társadalom sportolási szokásaira
: Csikós Máté Márk
: Csikós Máté Márk
A Hervis megítélésének és image-ának vizsgálata a 20-25 év közötti fiatalok körében
: Berecz Annamária
: Berecz Annamária
A 20 és 35 év közötti fiatalok megtakarítási hajlandósága hazánkban 2017 és 2022 között
: Treplán Liza
: Treplán Liza
Facebook a középiskolai oktatásban
: Peszleg Petra
: Peszleg Petra
A Facebook tőzsdei bevezetése
: Szakács Norbert
: Szakács Norbert
A Facebook-jelenség hatása a fogyasztói identitás torzulására
: Gergály Katalin
Megjelent: (2013)
: Gergály Katalin
Megjelent: (2013)
Facebook marketing - fogyasztói szemmel
: Fenyvesi Laura
: Fenyvesi Laura
The Rebranding of Facebook and the Metaverse Project
: Antal Krisztián
: Antal Krisztián
Profi teniszezők hatása az amatőr teniszezők vásárlási szokásaira
: Bartosik Réka
: Bartosik Réka
Az akvizíciókról bővebben – Az OTP Bank Nyrt. elmúlt 20 éves akvizíciós tevékenységén keresztül
: Parádi Erik
: Parádi Erik
A devizaválság hatása a magyar lakossági szféra fogyasztási szokásaira
: Molnár Kristóf Róbert
: Molnár Kristóf Róbert
A digitalizáció hatása a Z generáció elektronikai eszközvásárlási szokásaira
: Qu Éva
: Qu Éva
Tanítás 2.0
: Tóthné Zentai Ildikó Enikő
: Tóthné Zentai Ildikó Enikő
Az utazó influenszerek hatása a fiatal generáció utazási szokásaira
: Gyovai Eszter Mária
: Gyovai Eszter Mária
Influencer marketing hatása különböző generációk fogyasztási szokásaira a divatiparban
: Milkovics Mercédesz
: Milkovics Mercédesz
Influencer marketing, sportoló influencerek hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira
: Sukola Patrik
: Sukola Patrik
Hasonló tételek
-
Médiahatás és médiatudatosság a 14-20 éves fiatalok körében
: Keresztes Nóra -
14-22 éves magyar fiatalok pénzügyi tudatossága
: Czigner Enikő -
A bevásárlóközpontok hatása a fiatalok fogyasztói szokásaira
: Radnai Klára -
ÓDON-FON KFT. ÉRTÉKESÍTÉSI ÉS VEVŐ KAPCSOLATTARTÁSI TECHNIKÁJA
: Nagy Dorina -
A 14-18 éves fiatalokat nevelő családok pénzügyi tudatossága
: Todorov Ráhel