Táplálékallergia, mint a vendégélményre negatívan ható tényező
Elmentve itt :
Szerző: | Szabó Karolina |
---|---|
További közreműködők: | Lugasi Dr Andrea |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Táplálékallergia Étterembe járási szokások Gluténérzékenység Laktózérzékenység Vásárlási szokások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/1434 |
Hasonló tételek
A márkanév, mint árképző tényező
: Kálmán Karina
: Kálmán Karina
A futball, mint biztonságpolitikai tényező
: Varga Kíra
: Varga Kíra
Az épületautomatika mint gazdasági tényező
: Klinga Fanni
: Klinga Fanni
A telemedicina mint nemzetgazdasági tényező elemzése
: Alekszi Norbert
: Alekszi Norbert
Recepció hatása a vendégélményre, valamint annak javítása
: Pribelszki Dorka Adrienn
: Pribelszki Dorka Adrienn
A gluténérzékenység, mint szálláshelyválasztást befolyásoló tényező Magyarországon
: Grósz Anett
: Grósz Anett
A mesterséges intelligencia bevezetésének hatása a szállodai vendégélményre
: Domán Zsuzsánna
: Domán Zsuzsánna
Zene, mint csoportképző tényező a Z generáció körében
: Szécsi Barbara
: Szécsi Barbara
A márkanév mint befolyásoló tényező a szálloda marketing tevékenységében
: Glózer Gergő
: Glózer Gergő
A turizmus, mint növekedési tényező egy ország gazdaságában - Szlovénia
: Karkó Zoltán
: Karkó Zoltán
Reklámadó, mint diverzáns tényező az RTL csoport kommunikációs stratégiájában
: Kádár Krisztina Réka
: Kádár Krisztina Réka
A közlekedési eszközök biztonsági kérdései, mint turisztikai keresletet befolyásoló tényező
: Markos Anita
: Markos Anita
A falusi turizmusra ható turisztikai trendek
: Darányi László
: Darányi László
A falusi turizmusra ható turisztikai trendek
: Darányi László
: Darányi László
A közlekedési szektor, mint környezeti tényező és alternatív energiafelhasználás a közlekedésben
: Nagy Gergely
: Nagy Gergely
Futballklubok finanszírozására ható „sugar daddy” effektus
: Jóna Bálint Mátyás
: Jóna Bálint Mátyás
ADÓZÁS, MINT NYERESÉG-BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZŐ Az egyéni vállalkozók adózási lehetőségeinek összehasonlítása
: Ujlaki Eszter
: Ujlaki Eszter
Az élménymarketing szerepe és hatása a vendégélményre a Sziget Fesztivál példáján keresztül
: Danícková Tímea
: Danícková Tímea
A szállodai emeleti felszolgálás hatása a vendégélményre és a szálloda teljesítményére egy átfogó elemzés
: Schettrer Gergő
: Schettrer Gergő
Az emberi tényező a minőségügyi rendszerekben
: Horváth Ágnes
Megjelent: (2007)
: Horváth Ágnes
Megjelent: (2007)
Munkanélküliségre és a foglalkoztatottságra ható tényezők Kőbányán
: Fischer Bettina
: Fischer Bettina
Bitcoin és a kriptovalutákra ható külső tényezők
: László Kristóf Máté
: László Kristóf Máté
A magyar ÁFA-törvény a hatos irányelv tükrében
: Konkoly Gábor
Megjelent: (2007)
: Konkoly Gábor
Megjelent: (2007)
Az emberi tényező szerepe a szállodaiparban Interkulturális találkozások a szállodában /
: Bogdán Gabriella Enikő
: Bogdán Gabriella Enikő
Az olajár változására ható tényezők a XXI. században
: Szász Anna
: Szász Anna
Mélyülés vagy dezintegráció? Az európai identitás mint az integráció jövőjét meghatározó egyik fontos tényező
: Bakosné Farkas Fruzsina
: Bakosné Farkas Fruzsina
COVID-19, mint az árufedezettséget és az értékesítés szerkezetét befolyásoló tényező vizsgálata az online-kereskedelemben
: Dengel Brigitta
: Dengel Brigitta
Néhány a borravaló adását és nagyságát befolyásoló ,,extra" tényező
: Nagy Adrienn
: Nagy Adrienn
AZ ÉRTÉKESÍTÉS, MELY EGY VÁLLALKOZÁS FORGALMÁT BEFOLYÁSOLÓ LEGFONTOSABB TÉNYEZŐ
: Berta Gergő
: Berta Gergő
Egy konkrét vállalkozás eredményének és jövedelmezőségi helyzetére ható tényezők elemzése
: Czunyi Luca Zsófia
: Czunyi Luca Zsófia
Az X-Faktor tehetségkutató versenyzőire ható külső és belső tényezők
: Juhász Balázs Zalán
: Juhász Balázs Zalán
A kozmetikai termékek magyarországi követelményrendszere és az emberi tényező kapcsolata
: Rácz Róbert
: Rácz Róbert
Az ügyfelek elégedettségére és lojalitására ható tényezők elemzése a Magyar Telekomnál
: Ferencz Viktória Veronika
: Ferencz Viktória Veronika
Itthon maradnék, de hol?- avagy Magyarország munkaerő-mobilitására ható tényezők vizsgálata
: Kovács Réka
: Kovács Réka
Szakképzési centrumok gazdálkodása, működésükre ható jogi, valamint külső piaci környezeti változások
: Breidung-Balázs Kitti
: Breidung-Balázs Kitti
Az Üzleti elemzés (FOSZK) tantárgy teljesítésére ható tényezők vizsgálata nappali tagozaton
: Lovasné Avató Judit, et al.
Megjelent: (2024)
: Lovasné Avató Judit, et al.
Megjelent: (2024)
A 7 tényezős marketing-mix bemutatása a Chevrolet márka példáján keresztül
: Iváncsevits Gábor
: Iváncsevits Gábor
Egy autóipari értékláncra ható tényezők vizsgálata az AKKA Hungary Kft. példáján keresztül
: Piukovics-Terner Zsanett
: Piukovics-Terner Zsanett
Az utazásszervezés és az utazási döntéshozatalra ható külső és belső tényezők vizsgálata
: Huber Vanessza
: Huber Vanessza
Egy kiválasztott bankfióknál a forrásállomány alakulására ható tényezők vizsgálata (idősorosan, termékenkét és ügyfélszegmensenként)
: Büki Barbara
: Büki Barbara
Hasonló tételek
-
A márkanév, mint árképző tényező
: Kálmán Karina -
A futball, mint biztonságpolitikai tényező
: Varga Kíra -
Az épületautomatika mint gazdasági tényező
: Klinga Fanni -
A telemedicina mint nemzetgazdasági tényező elemzése
: Alekszi Norbert -
Recepció hatása a vendégélményre, valamint annak javítása
: Pribelszki Dorka Adrienn