Kommunikációs csatornák az IT support és az ügyfeleik között
Elmentve itt :
Szerző: | Bokor István |
---|---|
További közreműködők: | Dobák Dr. Dóra Éva |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | IT support terméktámogatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/14377 |
Hasonló tételek
Kommunikációs csatornák egy autógyárban
: Szóda Tamás Krisztián
: Szóda Tamás Krisztián
Kommunikációs csatornák egy autógyárban
: Szóda Tamás Krisztián
: Szóda Tamás Krisztián
Verseny a kereskedelmi csatornák között Az RTL és a TV2 kommunikációja
: Turza Viktória Tímea
: Turza Viktória Tímea
Alkoholmarketing - Etikai normák, kommunikációs csatornák és trendek az alkoholiparban
: Verebélyi Fruzsina
: Verebélyi Fruzsina
Üzenetközvetítő csatornák alkalmazása a hazai kommunikációs kampányokban
: Doroszlai Beáta
: Doroszlai Beáta
A Notino Partner ügyfélkapcsolati kommunikációs stratégiájának elemzése Business Support Operator vonatkozásban
: Gál Nikolett
: Gál Nikolett
Az értékesítési csatornák integrációja és a kiterjesztett valóság
: Áldott István
: Áldott István
IT support platformok használata egy nagyvállalatnál
: Péter Richárd Szilveszter
: Péter Richárd Szilveszter
Innovation Policies Supporting SMEs in China
: Zheng Yiyi
: Zheng Yiyi
Customer Support rendszerek fejlődése az SAP-nál
: Mogyorósi Balázs
: Mogyorósi Balázs
A különböző kommunikációs csatornák hatékonyságának vizsgálata könnyűzenei koncertesemények megszervezésekor
: Csergő Mátyás
: Csergő Mátyás
IT Site Support működése és folyamatai az EATON szolgáltatóközpontjában
: Endrész Dávid
: Endrész Dávid
Banki elektronikus csatornák
: Illés Dóra
: Illés Dóra
IT Data Support feladatok jelentősége nagyvállalati környezetben
: Tóth András
: Tóth András
Az elektronikus csatornák megjelenése és hatásai
: Magyar Ildikó
: Magyar Ildikó
Az AXN piaci bevezetése és a tematikus csatornák jövője Magyarországon
: Virág István
: Virág István
Vállalati kommunikációs csatornák elemzése és fejlesztési lehetőségei a Rextra Kft.-nél
: Csuport András
: Csuport András
Kommunikációs csatornák elemzése és fejlesztési lehetőségei a Wellmed Magyarország Kft.-nél
: Csuport András
: Csuport András
Jelenlegi krízis helyzetben(2020 Covid19idején) a kisvállalkozások kommunikációja a meglévő ügyfeleikhez és a potenciális ügyfeleik eléréséhez, és támogatásához.
: Kovács Márk Győző
: Kovács Márk Győző
Értékesítési csatornák a szállodaiparban
: Adorján Borbála
: Adorján Borbála
Elektronikus csatornák a bankszektorban
: Berkes Krisztina
: Berkes Krisztina
Elektronikus csatornák (internetbank és mobilbank)
: Galszter Anita
: Galszter Anita
SAP HANA Product Support jelenlegi működése és jövője
: Mikó Zsombor
: Mikó Zsombor
Az információs és kommunikációs csatornák fejlődésének hatása a turisztikai szektorra, különös tekintettel az online utazási irodákra
: Sóskuti Alexandra
: Sóskuti Alexandra
Disztribúciós csatornák a Hotel Nemzetiben
: Forrai Franciska
: Forrai Franciska
Az SAP Product Support ticketing szoftverének felhő alapú rendszerbe való migrálása
: Boldog Nóra Edina
: Boldog Nóra Edina
Szoftverfejlesztési módszertanok vizsgálata, lehetőségei az SAP PE AIS Development Support munkacsoportban
: Poloma Beáta
: Poloma Beáta
Product Support Without Incidents, Az ügyfél kiszolgálás egy újabb szintre lépése
: Fodor János Márk
: Fodor János Márk
Nu Skin Eastern Europe Kft. működési rendszere, különös tekintettel a Support Team munkájának eredményességére
: Kecskés István
: Kecskés István
Marketing csatornák a 2018-as Nemzeti oltóprogramban
: Orosz Richárd
: Orosz Richárd
Olaszországi rendelések engedélyeztetési folyamata az Avis Budget Group Business Support Centre-nél
: Varga Adrienn
: Varga Adrienn
Az SAP Product Support üzenetfeldolgozási folyamatainak kihívásai és azok kezelése az SAPMMC rendszer használatával
: Pregitzer Viktor
: Pregitzer Viktor
Az SAP R/3 Product Support általános ismertetése és az MM-IV komponenes sajátosságai
: Lomen Dóra
: Lomen Dóra
Kommunikációs különbségek férfiak és nők között
: Hargitai Dominika Nikolett
: Hargitai Dominika Nikolett
Az ügyfélelégedettség-mérés kihívásai és konklúziói a SAP Hungary Kft. Product Support részlegén
: Palatics Andrea
: Palatics Andrea
Az SAP cloud-üzletágának fejlődési mechanizmusa értékesítési szempontból és a kapcsolódó support jelentősége
: Palotai Krisztián
: Palotai Krisztián
Digitalizáció hatása, az elektronikus csatornák jelene és jövője a bankszektorban
: Békési Bianka Zsófia
: Békési Bianka Zsófia
Az elektronikus banki csatornák biztonsági kérdései és a fejlődési irányok
: Szatmári Ferenc
Megjelent: (2003)
: Szatmári Ferenc
Megjelent: (2003)
Értékesítési csatornák a Mercure Budapest Korona Hotelben
: Borka Zsófia Zsuzsanna
: Borka Zsófia Zsuzsanna
Marketingkommunikációs csatornák vizsgálata a Bonduelle példáján keresztül
: Szirbek Kristóf
: Szirbek Kristóf
Hasonló tételek
-
Kommunikációs csatornák egy autógyárban
: Szóda Tamás Krisztián -
Kommunikációs csatornák egy autógyárban
: Szóda Tamás Krisztián -
Verseny a kereskedelmi csatornák között Az RTL és a TV2 kommunikációja
: Turza Viktória Tímea -
Alkoholmarketing - Etikai normák, kommunikációs csatornák és trendek az alkoholiparban
: Verebélyi Fruzsina -
Üzenetközvetítő csatornák alkalmazása a hazai kommunikációs kampányokban
: Doroszlai Beáta