A TEVA Gyógyszergyár Zrt. marketing mix tevékenységének értékelő elemzése a Vibovit gumivitamin példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: László Dóra
További közreműködők: Brávácz Dr. Ibolya
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Marketing Mix
Marketing
Marketingkommunikació
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/14378

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg14378
005 20171216104104.0
008 171216suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a László Dóra 
245 1 2 |a A TEVA Gyógyszergyár Zrt. marketing mix tevékenységének értékelő elemzése a Vibovit gumivitamin példáján keresztül  |c László Dóra  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Marketing Mix 
695 |a Marketing 
695 |a Marketingkommunikació 
700 1 |a Brávácz Dr. Ibolya  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/14378/1/L%C3%A1szl%C3%B3_D%C3%B3ra_Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/14378/2/L%C3%A1szl%C3%B3_D%C3%B3ra_Titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem.pdf  |z Dokumentum-elérés