A TEVA Gyógyszergyár Zrt. marketing mix tevékenységének értékelő elemzése a Vibovit gumivitamin példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | László Dóra |
---|---|
Other Authors: | Brávácz Dr. Ibolya |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Marketing Mix Marketing Marketingkommunikació |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/14378 |
Similar Items
Karrier és Tehetségmenedzsment Program kidolgozása a TEVA Gyógyszergyár Zrt. gödöllői telephelyén
: Kardos Krisztina
: Kardos Krisztina
Chinoin Zrt. és Teva Gyógyszergyár Zrt. 2019-2021 közötti vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmi helyzetének összehasonlító elemzése beszámolóik alapján
: Krisztin Péter
: Krisztin Péter
Herendi Porcelánmanufaktúra Zrt. kereskedelme és marketing mix elemzése
: László Flóra Éva
: László Flóra Éva
A Lightning Shoes Kft. marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Nyári Kornél László
: Nyári Kornél László
Hotel Historia Malomkert marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Szőke Rebeka
: Szőke Rebeka
A Béres Gyógyszergyár Zrt. CSR-tevékenységének elemző bemutatása
: Gáborik Renáta
: Gáborik Renáta
Béres Gyógyszergyár Zrt. marketingkommunikációja
: Gyökér Dóra Anett
: Gyökér Dóra Anett
A Global Leading Conferences Kft. marketing tevékenysége, konferenciaszervező tevékenységének értékelő elemzése
: Lanczkor Nikolett
: Lanczkor Nikolett
A Delta – Truck Kft direktmarketing – tevékenységének értékelő elemzése
: Zsarnóczai Zsanett
: Zsarnóczai Zsanett
A Delta-Truck Kft marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Boruzs Adrienn
: Boruzs Adrienn
Hormonális fogamzásgátlók piaci bevezetésének marketing kihívásai az Egis Gyógyszergyár Zrt. példáján keresztül bemutatva
: Vaszi Emőke
: Vaszi Emőke
A 7 tényezős marketing-mix bemutatása a Chevrolet márka példáján keresztül
: Iváncsevits Gábor
: Iváncsevits Gábor
Nestlé Hungaria Kft. gabonapehely üzletágának marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Osváth-Szakszon Dorina
: Osváth-Szakszon Dorina
Bp Creamy marketing - mix elemzés
: Cserti Viola Erika
: Cserti Viola Erika
Burger king Marketing Mix elemei
: Vrbovszki Tamás
: Vrbovszki Tamás
A Müller Drogéria marketing stratégiájának értékelő elemzése
: Fónyad Zsuzsanna
: Fónyad Zsuzsanna
Az adott cég (Delta-Truck Kft) marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Boruzs Adrienn
: Boruzs Adrienn
Felelős marketing tevékenység a Béres Gyógyszergyár Zrt.-nél
: Horváth Zsuzsanna
: Horváth Zsuzsanna
A gyógyszeripari hulladékgazdálkodás és a környezetvédelem kapcsolatának vizsgálata az EGIS Gyógyszergyár Zrt. példáján keresztül
: Major Dóra
: Major Dóra
A Teva Magyarország Zrt. Logisztikai Központ tárhely kapacitás problémái, és azok lehetséges megoldása
: Abonyi Klaudia
: Abonyi Klaudia
The New Media's Effects on Hospitality Marketing Mix
: Rétszilasi Melinda
: Rétszilasi Melinda
A Burger King marketing mix elemei
: Vrbovszki Tamás
: Vrbovszki Tamás
Az EGIS Gyógyszergyár Rt. marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Volk Balázs
: Volk Balázs
Az Ofotért kereskedelmi hálózat marketing mixének értékelő elemzése
: Hegedűs Márta
: Hegedűs Márta
Komissiózási folyamatok elemzése és fejlesztési lehetőségek vizsgálata a TEVA logisztikai központban
: Kathi Stefánia
: Kathi Stefánia
Marketing mix elemeinek vizsgálata a Gyöngyösi Tourinform Iroda tevékenységén keresztül
: Lovász Hajnalka
: Lovász Hajnalka
A Béres Gyógyszergyár Zrt. külgazdasági kapcsolatai
: Ilosvai Noémi
: Ilosvai Noémi
Belső pr-tevékenység értékelő elemzése a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. példáján keresztül
: Nagy Balázs Arnold
: Nagy Balázs Arnold
A Béres Gyógyszergyár Zrt. beszerzési folyamatához kapcsolódó információáramlás javítása
: Iván Dóra
: Iván Dóra
Piackutatás, mint marketingtámogató eszköz az Egis Gyógyszergyár Zrt. vállalaton keresztül
: Dobrádi Brigitta Edina
: Dobrádi Brigitta Edina
Az IKEA tevékenysége, fókuszban a marketing-mix elemeivel
: Szabó Levente
: Szabó Levente
A marketing mix vizsgálata a street food világában.
: Németh Csaba Bendegúz
: Németh Csaba Bendegúz
Instant ramen értékelő webalkalmazás fejlesztése
: Bódi Bence Zoltán
: Bódi Bence Zoltán
Anyagszükséglet-tervezés a Béres Gyógyszergyár Zrt.-nél
: Dörfler Kira
: Dörfler Kira
A VenToura Travel Kft. Utazási Irodának tevékenységében alkalmazott marketing-mix
: Kocsy Dóra
: Kocsy Dóra
OTA és WEB honlapos foglalások értékelő elemzése
: Harsányi Fanni
: Harsányi Fanni
Vállalatok munkaerő toborzási és kiválasztási folyamatainak vizsgálata egy gyógyszergyár példáján keresztül
: Gáspár Eszter
: Gáspár Eszter
Az EGIS Gyógyszergyár Zrt. csomagoló üzemi gépparkja kapacitás-kihasználásának tervezése, elemzése egy új gépsor beszerzésének példáján keresztül
: Licska Nikoletta
: Licska Nikoletta
Online marketing mix - A megtérülés és a hatékonyság szerepe
: Boronkai Boglárka
: Boronkai Boglárka
Marketing mix szerepe és vizsgálata a Serpentize márka esetében
: Kürti Péter
: Kürti Péter
Similar Items
-
Karrier és Tehetségmenedzsment Program kidolgozása a TEVA Gyógyszergyár Zrt. gödöllői telephelyén
: Kardos Krisztina -
Chinoin Zrt. és Teva Gyógyszergyár Zrt. 2019-2021 közötti vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmi helyzetének összehasonlító elemzése beszámolóik alapján
: Krisztin Péter -
Herendi Porcelánmanufaktúra Zrt. kereskedelme és marketing mix elemzése
: László Flóra Éva -
A Lightning Shoes Kft. marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Nyári Kornél László -
Hotel Historia Malomkert marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Szőke Rebeka