Differentiation between service experience of 5 star and 5 star luxury hotels through the eyes of the Reception and the Concierge
Elmentve itt :
Szerző: | Darvassy Attila |
---|---|
További közreműködők: | Kardos Endre |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Guest Experience Room's Division Front Desk Concierge Four Seasons Budapest Hotels Five Star Hotels |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/1447 |
- Példányok
- Leíró adatok
- Üzenet
- Other Versions (1)
- Hasonló tételek
- Minden adat megjelenítése (MARC/Címkés)
Hasonló tételek
Differentiation between service experience of 5 star and 5 star luxury hotels through the eyes of the Reception and the Concierge
: Darvassy Attila
: Darvassy Attila
The importance, functions and role of a Guest Service Agent at Four Seasons Gresham Palace and other 5-star luxury hotels
: Molnár Máté
: Molnár Máté
Patterns of Social Media Usage of 5-star Hotels in Hungary
: Berszány Antónia Krisztina
: Berszány Antónia Krisztina
The “Greening” of 5-star Restaurants Sustainable Practice Indicators in Fine-dining Menu Analysis
: Petrenyi Dora
: Petrenyi Dora
Beyond the stars – professional comparison of the hotel star rating and guest satisfaction metrics
: Lóczi Csanád
: Lóczi Csanád
Study on Comparing Published and Non-Published Loyalty Programs of Five Stars’ Luxury Hotels
: Málinger Daniella
: Málinger Daniella
Shine bright like a Michelin star - encountering the meaning of Michelin stars in gastronomy and tourism
: Németh Luca
: Németh Luca
Crisis management of a five-star hotel during the coronavirus through the example of InterContinental Budapest
: Törzsök Martin
: Törzsök Martin
Overview of the perception and attitude toward the competition of four-star hotels in Budapest through an example of Mamaison Hotel Andrassy
: Dunai Fruzsina
: Dunai Fruzsina
Star Wars filmek, mint kommunikációs eszközök
: Hegedüs Dominika
: Hegedüs Dominika
Maintaining stars and diamonds, example of The Broadmoor hotel in Colorado Springs
: Udvardy Orsolya
: Udvardy Orsolya
A study of the influence of digital technologies on Budapest's four-star hotels
: Rabbi MD Abdur
: Rabbi MD Abdur
Case 5 Lana Serena, a Luxury Knitting Firm That Protects Sheep
: Boyano Jesús, et al.
Megjelent: (2021)
: Boyano Jesús, et al.
Megjelent: (2021)
Vásárlási szokások vizsgálata a G-Star üzlet példáján
: Bordás Csenge
: Bordás Csenge
A Co-op Star Zrt kiskereskedelmi áruforgalmának elemzése
: Tóth Györgyi
: Tóth Györgyi
A Marvel-moziverzum, és a Star Wars filmek sikeressége
: Hakimi Diána
: Hakimi Diána
Marketingkommunikációs tevékenység a CO-OP Star Kereskedelemi Zrt-nél
: Gulyás Petra
: Gulyás Petra
Interpretation of luxury hotel services in Budapest
: Nagy Aliz
: Nagy Aliz
The expectations and experiences of international tourists in Vietnam’s luxury hotel segment an exploratory investigation of service quality and guest satisfaction from the guest’s perspective
: Nguyen Tien Phong
: Nguyen Tien Phong
Az informatika szerepe a CO-OP Star Zrt. kereskedelmi irányításában
: Mészáros Katalin
: Mészáros Katalin
The Star Wars and Marvel Film Franchises Analysed From a Marketing Perspective
: Fejes Marcell
: Fejes Marcell
A Járványügyi Intézkedések hatása a CO-OP Star Zrt.-re
: Kiss Máté
: Kiss Máté
Az 5+5 Védelmi Kezdeményezés, mint a mediterrán együttműködés egyik pillére
: Balázs Zita
: Balázs Zita
5G globális társadalmi és gazdasági hatásai. 5G magyarországi bevezetése.
: Szolnoki Kristóf
: Szolnoki Kristóf
5S a termelési logisztikában
: Mészáros Barbara
: Mészáros Barbara
Event Organization in Hungarian Hotels, focusing particularly on two five-star hotels, the Budapest Marriott Hotel and Kempinski Hotel Corvinus Budapest
: Masznik Dorina Angéla
: Masznik Dorina Angéla
7,5 milliárd márkamenedzser világa
: Turjánszki Béla
: Turjánszki Béla
5G és az adatbiztonság
: Li Meng Hao
: Li Meng Hao
5G mobilhálózat biztonsági kockázatai
: Oláh Lajos Milán
: Oláh Lajos Milán
Törökországba történő export tevékenység az Emerson Parts Distribution részlegén a "Star" projekten keresztül
: Vollein Viktória
: Vollein Viktória
The Cost of Turning Hungary into an Electric Vehicle Battery Giant, or the Battery Superpower Status through the Eyes of Stakeholders
: Lengyel Lilla
: Lengyel Lilla
Impact of personalized service on guest experience
: Ismayilova Nigar
: Ismayilova Nigar
Az élelmiszer-pazarlás csökkentési lehetségei egy németországi 5*-os szálloda room service részlegén
: Csarnai Anita
: Csarnai Anita
Az 5G hálózat gazdasági hatása
: Nics Ádám
: Nics Ádám
A Concierge szakma múltja, jelene és jövője
: Grobe Zsófia Szonja
: Grobe Zsófia Szonja
Az 5 csillagos üzleti szállodák versenye Budapesten
: Veres Réka
: Veres Réka
Marketing Strategies of Huawei 5G In European Market
: Gong Yuheng
: Gong Yuheng
Az 5G mobilhálózat és biztonsági kockázatai
: Hanzl Fanni
: Hanzl Fanni
A GINOP-8.3.5-18 hitelprogram bemutatása a Speedy Clean Service Kft gyakorlatán keresztül
: Molnár Zita
: Molnár Zita
Enhancing tourism development in Northeast China through European successful experiences
: Hong Xianyin
: Hong Xianyin
Hasonló tételek
-
Differentiation between service experience of 5 star and 5 star luxury hotels through the eyes of the Reception and the Concierge
: Darvassy Attila -
The importance, functions and role of a Guest Service Agent at Four Seasons Gresham Palace and other 5-star luxury hotels
: Molnár Máté -
Patterns of Social Media Usage of 5-star Hotels in Hungary
: Berszány Antónia Krisztina -
The “Greening” of 5-star Restaurants Sustainable Practice Indicators in Fine-dining Menu Analysis
: Petrenyi Dora -
Beyond the stars – professional comparison of the hotel star rating and guest satisfaction metrics
: Lóczi Csanád