Gasztroblogok a magyar gasztrokultúrában
Elmentve itt :
Szerző: | Terbócs László |
---|---|
További közreműködők: | Gundel Dr. János |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Gasztronómia Gasztroblogok Social média Gasztrokultúra |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/1453 |
Hasonló tételek
A gasztroblogok szerepe a marketingkommunikációban
: Ádám Vanda
: Ádám Vanda
A gasztroblogok és bloggerek megítélése a fogyasztók körében
: Ujvári Lili Dorina
: Ujvári Lili Dorina
A gasztroblogok fogyasztási szokásokra gyakorolt hatása és a vizualitás jelentősége
: Hrabovszky Renáta
: Hrabovszky Renáta
A valós értékelés a magyar számviteli törvény és az IFRS szerint a magyar vállalkozások gyakorlatában
: Bozóky László
: Bozóky László
A magyar adórendszer vizsgálata nemzetközi összehasonlításban.
: Szabó László
: Szabó László
Magyar vállalatok nemzetköziesedése – A Formatex Kft. esettanulmánya
: Barsi László
: Barsi László
Merre tart a magyar autóipar?
: Kis Norbert László
: Kis Norbert László
A nonprofit AIESEC Magyar Közgazdászhallgatók Egyesületi beszámolójának elemzése
: Hajnal László
: Hajnal László
A magyar nyugdíjbiztosítási rendszer múltja, jelene és jövője
: Prokai László
: Prokai László
A nonprofit AIESEC Magyar Közgazdászhallgatók Egyesületi beszámolójának elemzése
: Hajnal László
: Hajnal László
A fenntartható fejlődési célok a magyar startupoknál
: Zsély Zalán László
: Zsély Zalán László
A kutatás-fejlesztést ösztönző eszközök érvényesülése a magyar vállalati szektorban
: László Zsuzsanna
Megjelent: (2013)
: László Zsuzsanna
Megjelent: (2013)
A versenyképesség mérése és empirikus vizsgálata a magyar kisvállalati szektorban
: Szerb László
Megjelent: (2015)
: Szerb László
Megjelent: (2015)
Befektetési célú ingatlanok értékelése magyar és nemzetközi számviteli környezetben
: Harnos László
Megjelent: (2017)
: Harnos László
Megjelent: (2017)
A magyar e-lance szabadúszók motivációi és kihívásai
: Vajky Gergő László
: Vajky Gergő László
A Magyar Fejlesztési Bank EU csatlakozási stratégiájának változása
: Nagy Zsolt László
: Nagy Zsolt László
Magyar-lengyel nemzetközi kapcsolatok a huszadik században Történelmi, politikai,gazdasági és társadalmi együttműködések, eltérő és párhuzamos megoldások az első világháborútól a Visegrádi Szerződésig
: Petővári László
: Petővári László
A migráció néhány kérdése a BGF Magyar Tudomány Ünnepe nemzetközi tanulmányok szekciójában
: Nyusztay László
Megjelent: (2011)
: Nyusztay László
Megjelent: (2011)
A magyar nyugdíjrendszer kihívásai és az azokra adható válaszok
: Kovács Zoltán László
: Kovács Zoltán László
A magyar KKV szektor bemutatása, finanszírozási lehetőségei és problémái
: Császár Gergő László
: Császár Gergő László
Magyar-Vietnámi gazdasági kapcsolatok az export és import konténeres szállítmányozáson keresztül
: Imre László
: Imre László
A magyar startup vállalkozások nyomában
: Csákné Filep Judit, et al.
Megjelent: (2019)
: Csákné Filep Judit, et al.
Megjelent: (2019)
A Home Office jelenlegi helyzete és jövője egy magyar kereskedelmi bank vállalati finanszírozási osztályán
: Németh László
: Németh László
Generációk marketing politikája avagy az Unicum és a Hell helytállása a magyar és nemzetközi piacon
: Szabó László
: Szabó László
A szervezeti kultúra részét képező vezetési stílus változása a Magyar Honvédségnél az elmúlt három évtizedben
: Pusztai László
: Pusztai László
A magyar szőlő-bor ágazat piacgazdasági szerepe a rendszerváltástól napjainkig, különös tekintettel a Tokaji Borvidék fejlesztésére
: Rózsa László
: Rózsa László
Fiatalok online - Az okostelefonok és mobilapplikációk hatása a magyar városi ifjúság szociális életére és kapcsolataira
: Szabó László
: Szabó László
A magyar családi vállalkozások és a dísznövény-iparág piaci és logisztikai elemzése
: Bódy Levente László
: Bódy Levente László
A magyar zenei fesztiválok fogyasztói igényeinek a változása, valamint hatása a kínálati oldalra
: László Anna Virág
: László Anna Virág
Dél-koreai működőtőke- befektetések Magyarországon (A dél-koreai befektetések és kereskedelmi kapcsolatok jelentősége a magyar gazdaság fejlődésében))
: Trestyánszky László
: Trestyánszky László
A sörmarketing magyarországi alakulása a COVID-19 hatására - Magyar kisüzemi sörök marketingje 2020-2022
: Magyari Csaba László
: Magyari Csaba László
A 2007-8 ÉVI "SUBPRIME-VÁLSÁG" MENEDZSELÉSÉNEK FISKÁLIS ÉS MONETÁRIS MÓDSZEREI, AZ AMERIKAI ÉS A MAGYAR VÁLSÁGKEZELÉS SAJÁTOSSÁGAI, ELTÉRÉSEI
: Kovács László
: Kovács László
A Suzuki piaci térnyerése a magyar autópiacon, avagy hogyan pozícionáljuk a termékünket a siker elérése érdekében.
: Szabó Róbert László
: Szabó Róbert László
A magyar családok utazási szokásainak változása belföld és külföld tükrében az elmúlt 5 évben, összehasonlító elemzés
: László Alexandra Gabriella
: László Alexandra Gabriella
Magyarország és az Európai Unió költségvetési kapcsolatai - A 2014-2020-as költségvetési keret tárgyalásai, a változások magyar szemszögből
: Gáspár András László
: Gáspár András László
Magyar borbiblia - Nagy magyar borászok hitvallása a borról
: Nagy Bence
: Nagy Bence
Magyar Közösségek Latin-Amerikában- A kolumbiai magyar diaszpóraközösség
: Belányi Emőke
: Belányi Emőke
A magyar teakultúra kutatás a magyar teafogyasztási szokások felmérésére
: Zsoldos Krisztina
: Zsoldos Krisztina
Interkulturális kommunikáció a magyar-japán vállalati interakcióban - magyar szemmel
: Tanka-Tóth Judit
: Tanka-Tóth Judit
Versenyképességi stratégia javítása Magyar és magyar Kft.-nél
: Milcsevics Irén
: Milcsevics Irén
Hasonló tételek
-
A gasztroblogok szerepe a marketingkommunikációban
: Ádám Vanda -
A gasztroblogok és bloggerek megítélése a fogyasztók körében
: Ujvári Lili Dorina -
A gasztroblogok fogyasztási szokásokra gyakorolt hatása és a vizualitás jelentősége
: Hrabovszky Renáta -
A valós értékelés a magyar számviteli törvény és az IFRS szerint a magyar vállalkozások gyakorlatában
: Bozóky László -
A magyar adórendszer vizsgálata nemzetközi összehasonlításban.
: Szabó László