Az online direkt marketing működésének és eredményeinek értékelése az MnT kft. egyik projektjén keresztül
Saved in:
Main Author: | Révész Christian |
---|---|
Other Authors: | Brávácz Ibolya |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | online direkt marketing termékpiramis piacszegmentáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/14735 |
Similar Items
Az MnT Kft. fogyasztóinak vizsgálata, ez alapján javaslattétel a marketing és kommunikációs fejlesztésekre
: Budai Szabina
: Budai Szabina
Az e-mail marketing, mint a direkt marketing egyik legfontosabb eszköze
: Szlifka János
: Szlifka János
A projekt controlling működésének bemutatása a Neumann Nonprofit Közhasznú Kft. GINOP projektjén keresztül
: Körmendi Zsófia
: Körmendi Zsófia
A direkt marketing eszközeinek értékelése és alkalmazása
: Bodorkós Krisztina
: Bodorkós Krisztina
Direkt és interaktív marketing
: Kónya Judit
: Kónya Judit
Eventinfo.hu, direkt marketing az interneten
: Szkokán Amanda
: Szkokán Amanda
A raktároptimalizálás folyamatának vizsgálata a Metem Europe Kft. kaizen projektjén keresztül
: Nagy Orsolya
Published: (2014)
: Nagy Orsolya
Published: (2014)
A direkt marketing hitelessége napjainkban
: Bálint Noel Tamás
: Bálint Noel Tamás
Az OTB Bank Nyrt. direkt marketing tevékenységének elemzése
: Szigli Dóra
: Szigli Dóra
Non profit szervezet direkt marketing akciójának elemzése
: Moharosné Bratek Szilvia
: Moharosné Bratek Szilvia
Teljesítményértékelési rendszer eredményeinek hasznosítása a gyakorlatban
: Pócsné Márton Szilvia
: Pócsné Márton Szilvia
A neuromarketing kutatások eredményeinek alkalmazása a médiatervezésben
: Dolhai Izabella
Published: (2016)
: Dolhai Izabella
Published: (2016)
A portugál válságkezelés módszereinek és eredményeinek elemzése
: Bazsó Ivett Barbara
: Bazsó Ivett Barbara
„A Hazai Startup Ökoszisztéma Vizsgálata Különös Tekintettel az INPUT Program Szerepének és Eredményeinek Értékelése”
: Manajló Gregor András
: Manajló Gregor András
Az e-business bemutatása az egyik legnépszerűbb online kereskedő cégen keresztül
: Tóth Georgina
: Tóth Georgina
Az UniCredit Bank üzleti környezetének elemzése és eddigi ESG-eredményeinek értékelése a jövő tükrében
: Orsó Abigél
: Orsó Abigél
Különböző mérőműszerek mérési eredményeinek feldolgozása egy új módszerrel
: Gubán Dorottya, et al.
Published: (2007)
: Gubán Dorottya, et al.
Published: (2007)
Az innováció, fejlesztés jelentősége, eredményeinek hatásvizsgálata a Tatár Pékség KFT. tevékenységében
: Kiss Levente
: Kiss Levente
Közép Magyarországi Regionális Operatív Program városrehabilitáció projektjeinek elemzése „Budapest II. kerület Bel-Buda kerületrészének funkcióbővítő rehabilitációja” című projektjén keresztül
: Lukács Nándor
: Lukács Nándor
A Megatool Kft. direkt értékesítési folyamatainak vizsgálata
: Osváth Dominik
: Osváth Dominik
A Mediq Direkt Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése a beszámolók alapján
: Bodnár Beatrix
: Bodnár Beatrix
A teljesítményértékelés szerepe, folyamata és eredményeinek felhasználási lehetőségei egy konkrét vállalat példáján keresztül
: Kóbor Eszter
: Kóbor Eszter
OTA vs direkt foglalások - Szállodai foglalások átfogó elemzése
: Pap Csaba István
: Pap Csaba István
A direkt marketing alkalmazási lehetőségeinek bemutatása egy építőipari vállalkozás, a Kámea Consult Kft. tevékenységén keresztül
: Tomopulosz Athina
Published: (2012)
: Tomopulosz Athina
Published: (2012)
A meglévő fogyasztók megtartása és újravásárlásra ösztönzése direkt marketing eszközökkel a KKV szektorban
: Kisznyér Ádám
: Kisznyér Ádám
AZ ÖNGONDOSKODÁS EGYIK FORMÁJA – ÖNKÉNTES EGÉSZSÉGPÉNZTÁRAK
: Lehoczki Róbert
: Lehoczki Róbert
Az IT audit, mint a könyvvizsgálat egyik eleme
: Fehér Miklós
: Fehér Miklós
A valószínűségszámítás egyik gyakorlati alkalmazása
: Lovasné Avató Judit
Published: (2001)
: Lovasné Avató Judit
Published: (2001)
"...ha nem lehet vele eladni, akkor nem kreatív" avagy a direkt marketing kreatív lehetőségei
: Lőrinczi Ágnes
: Lőrinczi Ágnes
A MODERN KOMMUNIKÁCIÓ EGYIK FORMÁJA AZ INTERNETES CIKKÍRÁS
: Szoboszlai Brigitta
: Szoboszlai Brigitta
A gazdaság és matematika egyik találkozása az
: Várady Ferenc, et al.
Published: (2023)
: Várady Ferenc, et al.
Published: (2023)
A modern labdarúgás, avagy az egyik legnagyobb business
: Benedek Péter
: Benedek Péter
Demand Planner, mint az ellátási lánc egyik szereplője
: Cséri Jenni Bianka
: Cséri Jenni Bianka
Új vállalkozás indításának vizsgálata Porter öt versenyerő modelljének és primer kutatás eredményeinek elemzésével
: Gellért Brigitta Kinga
: Gellért Brigitta Kinga
A Direkt emberi erőforrás tervezése a Robert Bosch Elektronika Kft példáján keresztül
: Pazsiczki Anita
: Pazsiczki Anita
Ökotourismus auf dem Gebiet der Direktion des Nationalparks Donau-Drau
: Jónás Bálint Péter
: Jónás Bálint Péter
Similar Items
-
Az MnT Kft. fogyasztóinak vizsgálata, ez alapján javaslattétel a marketing és kommunikációs fejlesztésekre
: Budai Szabina -
Az e-mail marketing, mint a direkt marketing egyik legfontosabb eszköze
: Szlifka János -
A projekt controlling működésének bemutatása a Neumann Nonprofit Közhasznú Kft. GINOP projektjén keresztül
: Körmendi Zsófia -
A direkt marketing eszközeinek értékelése és alkalmazása
: Bodorkós Krisztina -
Direkt és interaktív marketing
: Kónya Judit