Increasing the number of customers for CXO-Cockpit in the United States of America

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Peretsényi Dániel
További közreműködők: Szabó Dr. habil Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:B2B marketing
Marketing
Márka
Amerikai Egyesült Államok
CXO-Cockpit
Vállalatirányítási rendszer
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/14853

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg14853
005 20200331053835.0
008 180105suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a en 
100 1 |a Peretsényi Dániel 
245 1 0 |a Increasing the number of customers for CXO-Cockpit in the United States of America  |c Peretsényi Dániel  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a Az ügyfelek számának növelése az Egyesült Államokban a CXO-Cockpit számára 
246 1 1 |a Increasing the number of customers for CXO-Cockpit in the United States of America 
695 |a B2B marketing 
695 |a Marketing 
695 |a Márka 
695 |a Amerikai Egyesült Államok 
695 |a CXO-Cockpit 
695 |a Vállalatirányítási rendszer 
700 1 |a Szabó Dr. habil Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/14853/1/Thesis.pdf  |z Dokumentum-elérés