A SalesForce vállalatirányítási rendszer használata az ABB-nél Ügyfél-elégedettségnövelés CRM rendszerrel /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Júlia Erika
További közreműködők: Kasza Lajos
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:CRM
Ügyfél-elégedettség
Salesforce.com
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/14921

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg14921
005 20181203144414.0
008 180425suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Szabó Júlia Erika 
245 1 2 |a A SalesForce vállalatirányítási rendszer használata az ABB-nél  |h [elektronikus dokumentum] :  |b Ügyfél-elégedettségnövelés CRM rendszerrel /  |c  Szabó Júlia Erika 
695 |a CRM 
695 |a Ügyfél-elégedettség 
695 |a Salesforce.com 
700 0 1 |a Kasza Lajos  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/14921/1/A%20SalesForce%20v%C3%A1llalatir%C3%A1ny%C3%ADt%C3%A1si%20rendszer%20haszn%C3%A1lata%20az%20ABB-n%C3%A9l.pdf  |z Dokumentum-elérés