Tudatos élelmiszer-fogyasztás a Z-generáció körében
Elmentve itt :
| Szerző: | Tábori Zoltán |
|---|---|
| További közreműködők: | Papp Judit |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Élelmiszer-fogyasztás Tudatos fogyasztás Z-generáció Fiatalok Vásárlás |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/14968 |
Hasonló tételek
Pénzügyi tudatosság és tudatos fogyasztás vizsgálata a Baby Boomer, az X, az Y és a Z generáció körében
: Kemény Réka Dóra
: Kemény Réka Dóra
A tudatos fogyasztás magyarországi népszerűsítése a Tudatos Vásárlók Egyesületének tevékenységén keresztül
: Patkós Zita
: Patkós Zita
A magyar élelmiszer-fogyasztás statisztikai vizsgálata
: Mihálka Eszter
: Mihálka Eszter
A felelős vállalatvezetés és a tudatos fogyasztás kapcsolata
: Sulyok Veronika
: Sulyok Veronika
A CSR és a felelős, tudatos fogyasztás kapcsolata
: Németh Viktória Ágnes
: Németh Viktória Ágnes
A tudatos középiskolai pályaválasztás és a munkahelyi jóllét összefüggései Z generációs munkavállalók körében
: Török-Tóth Nikolett
: Török-Tóth Nikolett
Fenntarthatóság és fenntartható fogyasztás az élelmiszer és ruhaiparban
: Harnberger Dorina Kíra
: Harnberger Dorina Kíra
A tudatos fogyasztás és az influenszerek kapcsolata az egészséges étkezéssel
: Szabó Bence
: Szabó Bence
Tudatos dolgozók, kevesebb élelmiszer-pazarlás? A rendezvényi vendéglátás esete
: Gősi Réka
: Gősi Réka
A tudatos fogyasztás, mint fenntarthatósági fejlődési cél – Fókuszban a csomagolásmentes boltok
: Püspöki Barbara
: Püspöki Barbara
Az Y- és Z-generáció etikus élelmiszer fogyasztási szokásai
: Panák Kristóf
: Panák Kristóf
Egészségtudatos magatartás a Z generáció körében
: Mórocz-Jordán Krisztina
: Mórocz-Jordán Krisztina
A fogyasztói társadalom és a tudatos fogyasztás kapcsolata – A reklámok hatása az élelmiszerpazarlásra
: Tóth Virág
: Tóth Virág
A fogyasztói társadalom és a tudatos fogyasztás kapcsolata – A reklámok hatása az élelmiszerpazarlásra
: Tóth Virág
: Tóth Virág
Fogyasztás pszichológiája
: Bagi Zoltán
: Bagi Zoltán
Környezettudatos fogyasztás a fiatal felnőttek körében Magyarországon
: Igler Szilárd
: Igler Szilárd
Online marketing lehetőségek a Z generáció körében
: Fazekas Dániel
: Fazekas Dániel
Élelmiszer eredetű megbetegedések a kisgyermekek körében
: Pencz Dorottya Kata
: Pencz Dorottya Kata
Élelmiszer-pazarlás a magyar egyetemisták körében
: Dénes Bertilla
: Dénes Bertilla
Élelmiszer-pazarlás a magyar egyetemisták körében
: Dénes Bertilla
: Dénes Bertilla
A fesztiválok közösségépítő hatása a Z generáció körében
: Forbauer Bendegúz
: Forbauer Bendegúz
A hazai bankszektor marketingtevékenységei a Z generáció körében
: Tamás Máté
: Tamás Máté
AZ SSC szektor ismertsége a Z generáció körében
: Bosnyák Mária Mónika
: Bosnyák Mária Mónika
Zene, mint csoportképző tényező a Z generáció körében
: Szécsi Barbara
: Szécsi Barbara
ATL marketing eszközök hatékonysága a Z generáció körében
: Takács Hajnalka Csenge
: Takács Hajnalka Csenge
Content marketing a Z generáció körében trendek, alternatívák és a jövő marketingkommunikációja
: Szesze Bianka
: Szesze Bianka
A Z generáció fogyasztói magatartása a bőrápolási termékek körében
: Dinh Huong Giang
: Dinh Huong Giang
Kábítószer-fogyasztás
: Huber Vanessza
: Huber Vanessza
Belső konfliktus kezelése X, Y és Z generáció körében
: Czapkó Fruzsina
: Czapkó Fruzsina
Influencer marketing eszközének előnyei és korlátai, különös tekintettel a Z és Y generáció körében
: Hoffer Zoltán
: Hoffer Zoltán
A Pöttyös Túró Rudi imázsvizsgálata a Z generációs fiatalok körében
: Frank Ágnes
: Frank Ágnes
A sharing economyhoz köthető alkalmazások használata a Z generáció körében
: Segunda-Manuel Manuela
: Segunda-Manuel Manuela
A streaming szolgáltatók fogyasztói magatartásának vizsgálata a Z generáció körében
: Hídvégi Alexa
: Hídvégi Alexa
A szocializáció szerepe az utazási döntésben a Z generáció körében
: Wölfinger Julianna
: Wölfinger Julianna
A szálláshelyek választásának szempontjai az Y és Z generáció körében
: Plesz Marcell
: Plesz Marcell
A munka-magánélet egyensúlya az X és Z generáció körében
: Fekete Márta
: Fekete Márta
Az influenszermarketing tevékenység megítélése az Y és Z generáció körében
: Gergicsné Veér Annamária
: Gergicsné Veér Annamária
A tudatos vásárlás és a CSR fontossága a magyar vásárlók körében
: Szakács Kinga
: Szakács Kinga
Fenntartható fogyasztás Magyarországon
: Batinkov Viktória
: Batinkov Viktória
A digitális média használata az Y és a Z generáció körében
: Bartus Fatime
: Bartus Fatime
Hasonló tételek
-
Pénzügyi tudatosság és tudatos fogyasztás vizsgálata a Baby Boomer, az X, az Y és a Z generáció körében
: Kemény Réka Dóra -
A tudatos fogyasztás magyarországi népszerűsítése a Tudatos Vásárlók Egyesületének tevékenységén keresztül
: Patkós Zita -
A magyar élelmiszer-fogyasztás statisztikai vizsgálata
: Mihálka Eszter -
A felelős vállalatvezetés és a tudatos fogyasztás kapcsolata
: Sulyok Veronika -
A CSR és a felelős, tudatos fogyasztás kapcsolata
: Németh Viktória Ágnes