A CCUSA és a Camp Leaders cégek ismertségének felmérése, marketingtevékenységük elemzésével
Saved in:
Main Author: | Bajcsev Brigitta |
---|---|
Other Authors: | Vámosi Kornélia |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Táborozás Marketingkommunikació CCUSA Camp Leaders Kvantitatív kutatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/14971 |
Similar Items
A Camp Leaders Hungary Kft. Marketingkommunikációja
: Pötörke Dóra
: Pötörke Dóra
Investigating the motivation and decision making processes by Camp Leaders participants
: Kemény Dóra
: Kemény Dóra
A CCUSA Hungary marketingkommunikációja
: Marosi Zita
: Marosi Zita
Magyarország kőszínházainak szegmentálása marketingtevékenységük alapján
: Ráncsik Csilla Andrea
: Ráncsik Csilla Andrea
A fenntartható textilipar népszerűsítési javaslatai, a magyar cégek és az OEKO-TEX® tanúsítvány elemzésével
: Néma Dorina
: Néma Dorina
Befektetési alapok helyzetének és ismertségének vizsgálata
: Bakó Franciska
: Bakó Franciska
Why work at a summer camp in the USA?
: Sári Katalin
: Sári Katalin
Summer camps as a tourism destination for the youth
: Tüske Csilla
: Tüske Csilla
A koronavírus hatásai a budapesti éttermekre, valamint marketingtevékenységük a kialakult helyzet következtében
: Bodnár Bernadett
: Bodnár Bernadett
The Way Leaders Construct Decision and The Roles Leaders Present in The Twenty-First Century
: Hossó Glória
: Hossó Glória
A DKMT Eurorégió tevékenységének bemutatása ismertségének tükrében
: Tamaskó Anett
: Tamaskó Anett
A Gorsium-Camp Kft. tevékenységének és költséggazdálkodásának vizsgálata
: Simon Péter
: Simon Péter
A klímasemleges szálláshelyek ismertségének és működésének vizsgálata Magyarországon
: Csánki Nóra
: Csánki Nóra
A Gottwald Hotel Kft. ismertségének és vendégelégedettségének vizsgálata
: Nagy Illés
: Nagy Illés
Amerikai nyári diákmunka a Camp Michigania példája alapján
: Gregs Noémi
: Gregs Noémi
LEADER+ mínuszokkal ...és még tovább...
: Tóth Nóra
: Tóth Nóra
Egynapos vízitúra szolgáltatás fejlesztése a Part Camping Ásványráró esetében
: Kelemen Mónika
: Kelemen Mónika
Zero waste üzletek elterjedése, és ismertségének, megítélésének vizsgálata Magyarországon
: Kovács Blanka Laura
: Kovács Blanka Laura
Mennyiségi reklamációk vizsgálata, a vállalat folyamatainak elemzésével
: Balogh-Huszár Tímea
: Balogh-Huszár Tímea
Közösségi finanszírozás lehetőségeinek és ismertségének bemutatása a hazai vállalkozások körében
: Péter Csilla Noémi
: Péter Csilla Noémi
A Meló-Diák Kft. és a Camp America online marketingterve Magyarországon
: Katona Zoé Kíra
: Katona Zoé Kíra
Az Etyek-Budai borvidék ismertségének vizsgálata az Etyeki Piknik tükrében
: Gólya Nikoletta
: Gólya Nikoletta
Új vállalkozás indításának vizsgálata Porter öt versenyerő modelljének és primer kutatás eredményeinek elemzésével
: Gellért Brigitta Kinga
: Gellért Brigitta Kinga
Digitalizáció a vállalati marketingkommunikációban, a Transmoduls online tevékenységének elemzésével
: Földesi Melinda
: Földesi Melinda
AkusTone fülspray piacának,ismertségének és a termékhez kapcsolódó fogyasztói szokásoknak elemzése
: Fekete - Varga Georgina
: Fekete - Varga Georgina
A Wizz Air marketing stratégiájának vizsgálata a fogyasztói magatartás elemzésével
: Mihály Zsanett
: Mihály Zsanett
Az Inditex vállalat márkaportfóliójának bemutatása és a Zara márka sikerének és ismertségének vizsgálata
: Tóth Evelin
: Tóth Evelin
Az e-kereskedelem fejlesztési lehetőségeinek vizsgálata a mobilkommunikációs piac elemzésével
: Stefán Ilona
: Stefán Ilona
A szakképzés és gazdaság kapcsolata a szereplők elemzésével a generációk nézőpontjából
: Wágner Tímea Diana
: Wágner Tímea Diana
Owner, Master, Leader - Tudatosak-e az agilis vezetők?
: Szép Ágnes
: Szép Ágnes
Emotional intelligence and leader performance in the 21st century workplace
: Názon Dóra
: Názon Dóra
A USE unused magyar designer márka ismertségének vizsgálata hazánkban - A magyar divatpiac áttekintésével
: Geiger Klaudia
: Geiger Klaudia
Térségfejlesztés a Göcsej-Zala mente LEADER Egyesület működésének tükrében
: Lebics László
: Lebics László
Vezetőfejlesztés - avagy miért akar a manager leader-ré válni?
: Szolnoki Fanni
: Szolnoki Fanni
A tanárok munkáját segítő lehetséges vezetői (leader) eszközök vizsgálata
: Kuremszki Andrea Mária
: Kuremszki Andrea Mária
A tanárok munkáját segítő lehetséges vezetői (leader) eszközök vizsgálata
: Kuremszki Andrea Mária
: Kuremszki Andrea Mária
A magyar és a német közbeszerzési rendszerek ismertetése hasonlóságaik és különbségeik elemzésével
: Szolnoki Lilla
: Szolnoki Lilla
Az animáció hozzáadott értéke a szállodai vendégelégedettséghez a Camping Tamarit Beach Resort példáján keresztül
: Köles Réka
: Köles Réka
The prospects of rural development through LEADER+ Programme in the Northern Hungarian region
: Boros Vera
: Boros Vera
A NONPROFIT SZERVEZETEK GAZDÁLKODÁSÁNAK ÉS PÉNZÜGYEINEK ÁLTALÁNOS BEMUTATÁSA EGY KONKRÉT SZERVEZET ELEMZÉSÉVEL
: Sarkadi Tamás
: Sarkadi Tamás
Similar Items
-
A Camp Leaders Hungary Kft. Marketingkommunikációja
: Pötörke Dóra -
Investigating the motivation and decision making processes by Camp Leaders participants
: Kemény Dóra -
A CCUSA Hungary marketingkommunikációja
: Marosi Zita -
Magyarország kőszínházainak szegmentálása marketingtevékenységük alapján
: Ráncsik Csilla Andrea -
A fenntartható textilipar népszerűsítési javaslatai, a magyar cégek és az OEKO-TEX® tanúsítvány elemzésével
: Néma Dorina