A digitális nőgyógyászati eszközök relevanciája napjainkban és ezek hatékony kommunikációs stratégiája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bokor Orsolya
További közreműködők: Eszes István
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Online marketing
Gyógyszeripari marketing
Digitális eszközök
Kommunikáció
Gyógyászat
Nőgyógyászat
Szekunder kutatás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/15020

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg15020
005 20220628090135.0
008 180428suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Bokor Orsolya 
245 1 2 |a A digitális nőgyógyászati eszközök relevanciája napjainkban és ezek hatékony kommunikációs stratégiája  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Bokor Orsolya 
520 3 |a A szakdolgozat elsődleges kutatási kérdése a digitális eszközökben rejlő lehetőségekre fókuszál, azaz, hogy Magyarországon a potenciális fogyasztók milyen mértékben használnák ki a nőgyógyászati jellegű digitális eszközök előnyeit, alapvetően hogyan viszonyulnak a jövő nyújtotta lehetőségekhez. A célkitűzés az, hogy a páciensek felé irányultan javaslatot tegyek megfelelő kommunikációs stratégiára, amellyel népszerűsíteni lehet az ilyen jellegű készülékeket. A tárgykör kiválasztásában jelentős szerepet játszott az, hogy a magyar gyógyszercég nemrégiben vásárolta meg egy amerikai nőgyógyászati jellegű digitális eszköz értékesítési jogát. Az ilyen termékek külföldön már nagyobb népszerűségnek örvendenek, míg hazai viszonylatban idegennek számítanak. Az egészségügyet, gyógyszeripart nem kerüli el a digitális átalakulás, ennek hatására megannyi lehetőség tárul az iparág elé. Az innovatív találmány újabb piaci lehetőségeket enged kiaknázni. A kutatási kérdés vizsgálata releváns és aktuális, a korral való haladás feltétellé vált a mai modern világban. Feltételeztem, hogy a nők életét meg lehet könnyíteni a jövő nyújtotta lehetőségekkel és ezért azt reméltem megtudni, hogy van kereslet nőgyógyászati jellegű digitális eszközökre. Szekunder kutatás segítségével feltártam, hogy van-e jövője a digitális készülékeknek. Fogyasztóorientált társadalom korában élünk, ahol a hagyományos kommunikációs megoldások mellett elengedhetetlen a modern csatornák bevonása. A szekunder kutatás mellett primer kutatással vizsgáltam a kérdéskört. Kvalitatív és kvantitatív módszert egyaránt alkalmaztam a kutatáshoz. Végig a laikus nőket helyeztem előtérbe, hiszen a fogyasztói döntést befolyásoló tényezők vizsgálata meghatározó hangsúlyt kap a dolgozat során. A fogyasztók szemszögéből kell megközelíteni a kérdéskört és erre építeni a kommunikációs stratégiát. A dolgozat során kiderül, hogy a nőgyógyászati jellegű digitális eszközöknek milyen jövője lehet hazánkban. Az általam megkérdezett magyar potenciális fogyasztók vonzónak találják az újszerű eszközöke, bár a hagyományos módszerektől nem térnének el, úgy gondolom, hogy a jövőben mindenképpen hasznos és használatos eszközökről beszélünk. A közösségi média befolyásoló hatással bír a fogyasztókra, megannyi lehetőséget kínál, emellett veszélyt is jelent a kontrolláltalan tartalom miatt. A nőgyógyászati applikációk iránt van kereslet, az emberek egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek az egészségük megőrzésére, folyamatos követésére, mely a jövőben jelentősebb szerepet kap. Az is elmondható, hogy a kutatásomba bevont nők utánajárnak az elérhető információnak az interneten, mielőtt orvoshoz fordulnának, de a szakorvos véleménye döntő befolyással bír. A nők esetében tehát a nőgyógyászok szerepe kiemelkedik, mint fő véleményvezérek, így elengedhetetlen az orvosok motiválása. Ezek tudatában kell kialakítani a kommunikációs stratégiát. 
695 |a Online marketing 
695 |a Gyógyszeripari marketing 
695 |a Digitális eszközök 
695 |a Kommunikáció 
695 |a Gyógyászat 
695 |a Nőgyógyászat 
695 |a Szekunder kutatás 
700 0 1 |a Eszes István  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/15020/1/Bokor%20Orsolya_Szakdolgozat2018.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/15020/2/HivatalosBejegyzes.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/15020/3/Bokor%20Orsolya_Adatb%C3%A1zis1.xlsx  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/15020/4/Bokor%20Orsolya_leiratok_m%C3%A9lyinterj%C3%BA.docx  |z Dokumentum-elérés