Marketing to the Brain-Customer Awareness and Ethical Concerns of Neuro- and Sensory Marketing

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Varga Bianka
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Neuromarketing
Sensory marketing
Consumer behavior
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/15024

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg15024
005 20180727140418.0
008 180427suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a eng 
100 1 |a Varga Bianka 
245 1 0 |a Marketing to the Brain-Customer Awareness and Ethical Concerns of Neuro- and Sensory Marketing  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Varga Bianka 
246 1 0 |a Marketing to the Brain-Customer Awareness and Ethical Concerns of Neuro- and Sensory Marketing  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Neuromarketing 
695 |a Sensory marketing 
695 |a Consumer behavior 
700 0 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/15024/1/Dissertation%202018_Varga%20Bianka_Marketing%20to%20the%20Brain.pdf  |z Dokumentum-elérés