Kommunikáció az ügyfélkapcsolatok menedzsmentjében és a hozzá tartozó online marketingben
Elmentve itt :
Szerző: | Hajnal Cintia |
---|---|
További közreműködők: | Buday-Sántha Andrea |
Dokumentumtípus: | Záródolgozat |
Kulcsszavak: | Ügyfélkapcsolat menedzsment Online Marketing Marketingkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/15074 |
Hasonló tételek
Autógyártás és a hozzá tartozó logisztikai folyamatok optimalizálása
: Pfluger Martin
: Pfluger Martin
Gyergyószentmiklós és a hozzá tartozó Gyilkostó település turizmusa - helyzetfelmérés, helyzetelemzés
: Nagy Melánia
: Nagy Melánia
A projektmenedzsment szerepe és kihívásai gyógyszerek életciklus menedzsmentjében
: Király Rita
: Király Rita
Egy termelő cég fuvarozási módozatainak és vámkezelési feladatainak bemutatása a hozzá tartozó okmányokkal
: Belléncs Patricia
: Belléncs Patricia
Vezetőfejlesztés és támogatás, összehasonlításuk egy közszolgáltatási és multinacionális nagyvállalat menedzsmentjében
: Schöffer Olivér
: Schöffer Olivér
Richter Gedeon NyRt. belső logisztikai ellátásiláncának folyamatautomatizálása és hozzá tartozó vállalatirányítási rendszerek szerepe
: Stadler Máté Levente
: Stadler Máté Levente
A Joyson Safety System Hungary Kft. működési és felépítési rendszerének vizsgálata a projektmenedzsment és a hozzá tartozó beszerzési folyamatok keretin belül
: Tóth Cintia Alina
: Tóth Cintia Alina
Vevőminősítés és Ügyfélkapcsolatok kezelése
: Gazsik-Doricsák Titanilla
: Gazsik-Doricsák Titanilla
Az ügyfélkapcsolatok kezelése a Rendi.hu online szolgáltatásértékesítéssel foglalkozó vállalatnál
: Cvijovic Lídia
: Cvijovic Lídia
Technikai keresőoptimalizálás az online marketingben
: Lengyel Réka Evelin
: Lengyel Réka Evelin
Ügyfélkapcsolatok építése és tárgyalási technikák
: Győri Barbara Viktória
: Győri Barbara Viktória
Ügyfélélmény és Ügyfélkapcsolatok az OTP-nél
: szalai bence
: szalai bence
Az ügyfélkapcsolatok kezelése elméletben és gyakorlatban
: Békési Robin
: Békési Robin
Ügyfélkapcsolatok és az Árklub Sales Kft.
: Kebelei Gergő
: Kebelei Gergő
Vitam-Inn Natúrbár és Apartmanház – Egy speciális étrendekre szakosodott vendéglátóegység és a hozzá tartozó allergiabarát szálláshely létrehozása és jövője Magyarországon
: Járomi-Balogh Krisztina
: Járomi-Balogh Krisztina
Ügyfélkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása
: Bohár András
: Bohár András
Az online felületek szerepe a marketingben
: Darabos Bettina
: Darabos Bettina
Üzleti ügyfélkapcsolatok a távközlési- és bankszektorban
: Székelyhidi Attila
: Székelyhidi Attila
Weboldal fejlesztés szerepe az online marketingben
: Bársony Dominika
: Bársony Dominika
Kommunikáció a nemzetközi B2B marketingben
: Pógyor Fanni
: Pógyor Fanni
Y és Z generáció az online marketingben
: Albert Judit Piroska
: Albert Judit Piroska
Ügyfélkapcsolatok szervezése egy kisvárosi könyvelőiroda életében
: Laszák János
: Laszák János
A közösségi oldalak szerepe az online marketingben
: Gál Máté Péter
: Gál Máté Péter
A TikTok térnyerése az online marketingben
: Steigervald Róbert
: Steigervald Róbert
A keresőmarketing szerepe és megítélése az online marketingben
: Becz Éva
: Becz Éva
Ügyfélkezelés a Budapesti Közlekedési Ügyfélkapcsolatok Zrt.-nél
: Bostay Kinga
: Bostay Kinga
Az online eszközök létjogosultsága a multi level marketingben
: Mihalik Dóra
: Mihalik Dóra
A YouTube tartalomgyártás szerepe az online marketingben
: Viszkok Fruzsina
: Viszkok Fruzsina
Vállalati működést segítő rendszerek vizsgálata és az ügyfélkapcsolatok fejlesztése
: Gaál Szabolcs Ferenc
: Gaál Szabolcs Ferenc
A keresőoptimalizálás jelenlegi helyzete és szerepe az online marketingben
: Fodor Orsolya
: Fodor Orsolya
Könnyebb a várat megtartani, mint elfoglalni, ügyfélkapcsolatok napjainkban
: Illyés Anikó
Megjelent: (2007)
: Illyés Anikó
Megjelent: (2007)
Ügyfélkapcsolatok kezelése az MKB Bank Nyrt. Nagyvállalati Hitelezés területen
: Kozma Ildikó
: Kozma Ildikó
Első projektem és a hozzá vezető út
: Kovács Anikó
: Kovács Anikó
Ügyfélmenedzsment és ügyfélkapcsolatok szerepe a Tízpróba Magyarország Kft. gyakorlatánál
: Házi Renáta
: Házi Renáta
Ügyfélkapcsolatok fontossága és fejlesztési lehetőségei az OTP Bank Nyrt. fiókjaiban
: Bakó Krisztián
: Bakó Krisztián
Az online számlázás és a hozzá kapcsolódó feladatok a Magyar Honvédség Kulturális és Rekreációs Igazgatóságán
: Cseh Ágnes
: Cseh Ágnes
A vállalati társadalmi felelősségvállalás kommunikációs módszerei a marketingben, illetve médiában
: Kőszegváry Emese Réka
: Kőszegváry Emese Réka
Ügyfélkapcsolatok, ügyfélközpontúság vizsgálata a CIB Bank Zrt. keretein belül
: Császár Dominika
: Császár Dominika
Bankcsoporthoz tartozó ingatlanhasznosító vállalkozások egyesülésének bemutatása
: Ladics Enikő
: Ladics Enikő
Bankcsoporthoz tartozó ingatlanhasznosító vállalkozások egyesülésének bemutatása
: Ladics Enikő
: Ladics Enikő
Hasonló tételek
-
Autógyártás és a hozzá tartozó logisztikai folyamatok optimalizálása
: Pfluger Martin -
Gyergyószentmiklós és a hozzá tartozó Gyilkostó település turizmusa - helyzetfelmérés, helyzetelemzés
: Nagy Melánia -
A projektmenedzsment szerepe és kihívásai gyógyszerek életciklus menedzsmentjében
: Király Rita -
Egy termelő cég fuvarozási módozatainak és vámkezelési feladatainak bemutatása a hozzá tartozó okmányokkal
: Belléncs Patricia -
Vezetőfejlesztés és támogatás, összehasonlításuk egy közszolgáltatási és multinacionális nagyvállalat menedzsmentjében
: Schöffer Olivér