Influencer Marketing - Hype oder ein Zukunftsinstrument des Marketing

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Péter Judit
További közreműködők: Dudás Attila
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:influencer marketing
Influence
Social media
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/15088

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg15088
005 20180725114740.0
008 180503suuuu hu om 000 ger d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a de 
100 1 |a Péter Judit 
245 1 0 |a Influencer Marketing - Hype oder ein Zukunftsinstrument des Marketing  |c Péter Judit  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a Influencer Marketing - Hype vagy a jövő marketingeszköze 
246 1 1 |a Influencer Marketing - hype or a future tool of marketing 
520 3 |a Kutatásom célja az volt, hogy bemutassam az Influencer marketing hatásait, és vizsgáljam ennek hatásait a vállalatok marketing stratégiájára is. 
695 |a influencer marketing 
695 |a Influence 
695 |a Social media 
700 1 |a Dudás Attila  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/15088/1/Judit-Pe%CC%81ter_Szakdolgozat_final.pdf  |z Dokumentum-elérés