The influence of advertisement on women’s self-esteem and role in Europe - How does the marketing communication of adidas impact targeted women's self-esteem?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bognár Korinna
További közreműködők: Hübner PhD Andrea
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:self-esteem
body image
Adidas
adolescent
female portray
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/15093

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg15093
005 20180727132300.0
008 180427suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a en 
100 1 |a Bognár Korinna 
245 1 4 |a The influence of advertisement on women’s self-esteem and role in Europe - How does the marketing communication of adidas impact targeted women's self-esteem?  |c Bognár Korinna  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a The influence of advertisement on women’s self-esteem and role in Europe - How does the marketing communication of adidas impact targeted women's self-esteem? 
695 |a self-esteem 
695 |a body image 
695 |a Adidas 
695 |a adolescent 
695 |a female portray 
700 1 |a Hübner PhD Andrea  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/15093/1/Bognar%20Korinna_Dissertation.pdf  |z Dokumentum-elérés