The influence of advertisement on women’s self-esteem and role in Europe - How does the marketing communication of adidas impact targeted women's self-esteem?
Elmentve itt :
Szerző: | Bognár Korinna |
---|---|
További közreműködők: | Hübner PhD Andrea |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | self-esteem body image Adidas adolescent female portray |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/15093 |
Hasonló tételek
A Dove Self-Esteem Project hatása, különös tekintettel a közösségi oldalakon
: Kovács Laura
: Kovács Laura
The Significance of Women in Performing Advertising Roles for Consumer Products in Ghana
: Thompson Ewureffe Orleans
: Thompson Ewureffe Orleans
How self-employed and micro enterprises build their personal brand
: Sczigel Dóra Cintia
: Sczigel Dóra Cintia
Women in Leadership Barriers and Challenges for Women in the Business World
: Schell Vivien
: Schell Vivien
Women as True Entrepreneurs
: Ódor Yvette
: Ódor Yvette
Self-service adatvizualizáció befektetési banki környezetben
: Lengyel Gabriella
: Lengyel Gabriella
Women in tourism Exploratory research on the background of gender inequality in the hotel industry
: Mérei Szilvia
: Mérei Szilvia
Women’s Political Representation A Comparative Analysis of Tunisia and Lebanon
: Atallah Megan
: Atallah Megan
Complex analysis of an opening self-catering chateau in France
: Sarkadi Mariann
: Sarkadi Mariann
Self-branding az Instagramon és a Szépségiparban
: Katona Luca Borbála
: Katona Luca Borbála
Individual financial planning and self-care in one's 20s
: Baranyi Fanni Lili
: Baranyi Fanni Lili
Az öngondoskodás (self-care) jelentősége és hatásai
: Nagy Gréta Regina
: Nagy Gréta Regina
Men, women and work model preferences
: Bui Bich Phuong
: Bui Bich Phuong
The state and effectiveness of targeted indoor poster advertisements in 2020
: Darvai Péter
: Darvai Péter
How does the advertisement platform of Google and Facebook work in 2017 and what can advertisers do to increase their campaign performance?
: Kovács Máté Bendegúz
: Kovács Máté Bendegúz
Contesting the underperformance of women businesses Entrepreneurship digitalisation – the way to go
: Mashapure Rahabhi, et al.
Megjelent: (2024)
: Mashapure Rahabhi, et al.
Megjelent: (2024)
A SZÉP Selfness KFT értékesítési tevékenységének elemző bemutatása
: Bera Katalin
: Bera Katalin
Representation of East Asian Women In US Cinema
: Amarbayar Anujin
: Amarbayar Anujin
Sensory marketing influences women's perceptions and purchasing behavior in the perfume industry
: Bayanjargal Purevjargal
: Bayanjargal Purevjargal
Self-branding a vizsgált hazai és nemzetközi influencerek esetében
: Poremba Zita
: Poremba Zita
Self marketing és elevator pitch - rövid, de hatékony kommunikáció
: Nagy György László
: Nagy György László
Domestic Violence, Women’s Shelters in Ecuador and International Cooperation
: Mogollon Villavicencio Diana Sofia
: Mogollon Villavicencio Diana Sofia
The effects of gender stereotypes on women’s workplace progression in Hungary
: Janka Éva Stefánia
: Janka Éva Stefánia
A self-service HR adatlekérdezés hasznossága a modern vállalati környezetben
: Gősi Bence
: Gősi Bence
Research on the development of financial planning and self-care of the population in the 21st century
: Balog Dóra
: Balog Dóra
Labdarúgók self-brand építése a médiában, és a social médiában
: Delean Kristóf
: Delean Kristóf
The Disney Princess Effect - Pyschological Impacts on Self-Perception in a Generational Comparison
: Tóth Enikő Angéla
: Tóth Enikő Angéla
Inspecting the Relationship of Women's History and Dark Tourism Uncovering Forgotten Narratives of Tragedy and Resilience
: Nagy Panni Zsófia
: Nagy Panni Zsófia
Historical Review of Gender Equality and Women Empowerment in the European Union
: Lasancz Eszter
: Lasancz Eszter
Women status within the complexity of Tunisian society in post revolution
: Ghali Nawel
: Ghali Nawel
Lao people’s perception of local women’s wear fashion brands
: Xaymounvong Daophachanh
: Xaymounvong Daophachanh
How Does Yoga Influence Certain Tourism Trends in Hungary?
: Mészáros Dóra
: Mészáros Dóra
Communication does not necessarily mean understanding
: Tsap Veronika
: Tsap Veronika
The Image of Women in Commercials - L'Oréal - Because I'm worth it
: Tassi Eszter
: Tassi Eszter
Position paper of the European women's lobby ; Nők az Európai Parlamentben
: Takács Andrea
: Takács Andrea
A SZÉP Selfness KFT értékesítési tevékenységének elemző bemutatása és környezetbarát vállalatirányítás lehetőségei
: Bera Katalin
: Bera Katalin
How does digitalization affect the retail industry
: Huang Linjing
: Huang Linjing
The positive effects of Turkey's accession to the European Union on the Turkish women's education and employment
: Forgó Barbara Renáta
: Forgó Barbara Renáta
The revolutionary changes, its dimensions, and the challenges in the rights of Saudi women after 2011
: Alshami Huda
: Alshami Huda
Free walking tour in Europe-- How does it change the traditional travel agency, is there a future for it in urban tourism
: Tian Leiyu
: Tian Leiyu
Hasonló tételek
-
A Dove Self-Esteem Project hatása, különös tekintettel a közösségi oldalakon
: Kovács Laura -
The Significance of Women in Performing Advertising Roles for Consumer Products in Ghana
: Thompson Ewureffe Orleans -
How self-employed and micro enterprises build their personal brand
: Sczigel Dóra Cintia -
Women in Leadership Barriers and Challenges for Women in the Business World
: Schell Vivien -
Women as True Entrepreneurs
: Ódor Yvette