ONLINE PÁLINKÁZÓ avagy hogyan alkalmazható hatékonyan a Palinka.online webshopban az új és régi onlinemarketing eszközök
Saved in:
Main Author: | Kass Viktor |
---|---|
Other Authors: | Kozák Dr. Tamás |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Pálinka Webáruház e-commerce webshop |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/15113 |
Similar Items
Zeneipar gazdasági változásai az online platformok hatására
: Dudás-Kass Zsombor Imre
: Dudás-Kass Zsombor Imre
A pálinka, mint hungarikum, avagy hogyan jelenik meg a pálinka turisztikai vonzerőként Magyarországon
: Hájer Hanna
: Hájer Hanna
Az orosz néplélek a sztereotípiák tükrében- avagy hogyan tárgyaljunk hatékonyan orosz üzleti partnereinkkel
: Takácsy Dorka Kornélia
: Takácsy Dorka Kornélia
Napjaink régi-új vívmánya a pénzmosás
: Fintor Anett
: Fintor Anett
A nonprofit online marketingkommunikáció eszköztára
: Horváth Viktor
: Horváth Viktor
Aktív turizmus régi és új desztinációi hazánkban
: Komán Attila
: Komán Attila
Online fizetési eszközök és rendszerek
: Vinkler Gábor Ádám
: Vinkler Gábor Ádám
Új trendek az online marketingkommunikációban
: Finta Zsófia
: Finta Zsófia
Cikkek olvasottsága online magyar sportoldalakon
: Szepes Viktor András
: Szepes Viktor András
A fogyasztás régi-új mintázatai, avagy a fogyasztás Magyarországon negyedszázaddal a rendszerváltást követően
: Kozák Ákos
Published: (2014)
: Kozák Ákos
Published: (2014)
Online márkaépítés Új kommunikációs platformok az internet felületén
: Marsenic Mercedes
: Marsenic Mercedes
A pálinkakészítés, a pálinka ajánlása a vendéglátásban
: Kóczon Viktor
: Kóczon Viktor
Online eszközök térhódítása a kaszinók életében
: Lévai Dániel
: Lévai Dániel
Az új, online marketingkommunikációs módszerek, mint stratégiai eszközök vizsgálata a cégek marketingtevékenységében
: Bosnyák Marcell Boldizsár
: Bosnyák Marcell Boldizsár
Az elektronikus kereskedelem átalakulása napjainkig
: Kass Eszter
: Kass Eszter
Online társkeresők megjelenése az új médiában
: Vékási Virág
: Vékási Virág
A fegyelmezés szerepe a nevelésben - Régi és új paradigmák
: Hajduczky Júlia
: Hajduczky Júlia
Online értékesítési csatorna optimalizálása egy hazai banknál Hogyan szerezzünk online leadeket?
: Banu Judit
Published: (2013)
: Banu Judit
Published: (2013)
Áfa csalások elleni harc az Elektronikus Közúti Áruforgalom Ellenőrző rendszer segítségével
: Kass Tímea
: Kass Tímea
Online marketing - hogyan fejleszthetőek egy turisztikai régió online marketingeszközei a sikeresség elérése érdekében?
: Vass Edit
Published: (2014)
: Vass Edit
Published: (2014)
Online eszközök alkalmazási lehetőségei az eladáshelyi reklámban
: Tobákos Ferenc
: Tobákos Ferenc
Online marketing eszközök vizsgálata az OTP Ingatlanpontnál
: Kondorosi Kinga
: Kondorosi Kinga
Márkaismertség egy régi-új szeretetmárka a Tisza Cipő esetében
: Tardi Anna
: Tardi Anna
A digitális térben megjelenő social proof - Hogyan befolyásoljuk hatékonyan a fogyasztói döntéseket
: Tar Kitti Viktória
: Tar Kitti Viktória
Online marketing szerepe új márka bevezetésénél
: Szőke Rebeka
: Szőke Rebeka
Online marketingkommunikációs eszközök alkalmazása egy vállalat működésében
: Fazekas Fruzsina
: Fazekas Fruzsina
Az online eszközök létjogosultsága a multi level marketingben
: Mihalik Dóra
: Mihalik Dóra
Az online marketing eszközök használata a Hotel Botanicoban
: Bacher Viktória
: Bacher Viktória
Megvalósítható online marketing eszközök az Animax tévécsatorna számára
: Simon Enikő
Published: (2012)
: Simon Enikő
Published: (2012)
Tartalommarketing - Régi-új stratégia a marketingben. Tartalomfogyasztási szokások vizsgálata az agrárszektorban
: Madarász Lilla
: Madarász Lilla
Az online értékesítés hatásai a szállodaiparban az Aquaworld Resort Budapest **** superior példáján keresztül.
: Mészáros Viktor
: Mészáros Viktor
Az online marketing eszközei és lehetőségei orvostechnikai eszközök esetén
: Abonyi-Tóth Réka
: Abonyi-Tóth Réka
Kommunikationsdefizite beim Online-Unterricht, bei Online-Meetings und Online-Konferenzen
: Bodolay László
Published: (2021)
: Bodolay László
Published: (2021)
Az online marketing alapjai és az online kampánymenedzsment
: Jakab Szilárd
: Jakab Szilárd
A bankszámlák, bankkártyák és offline, online számlanyitás egy Magyarországi Bank példáján keresztül
: Tóth Viktor
: Tóth Viktor
Online márkaépítés az online könyves közösségek tükrében
: Zádori Viktória
Published: (2013)
: Zádori Viktória
Published: (2013)
Régi életformák megjelenése a turizmusban
: Budai Panna
: Budai Panna
Hogyan tovább, avagy a családi vállalkozások legnagyobb kihívásai
: Oláh Viktor
: Oláh Viktor
A Flowell csoport új mérnöki szolgáltatásának piaci bevezetése az alkalmazható marketing módszerek és eszközök tükrében
: Veszelszki Csaba
Published: (2013)
: Veszelszki Csaba
Published: (2013)
Online marketing eszközök használata az Accor szállodalánc példáján keresztül
: Nashnoush Nóra
: Nashnoush Nóra
Similar Items
-
Zeneipar gazdasági változásai az online platformok hatására
: Dudás-Kass Zsombor Imre -
A pálinka, mint hungarikum, avagy hogyan jelenik meg a pálinka turisztikai vonzerőként Magyarországon
: Hájer Hanna -
Az orosz néplélek a sztereotípiák tükrében- avagy hogyan tárgyaljunk hatékonyan orosz üzleti partnereinkkel
: Takácsy Dorka Kornélia -
Napjaink régi-új vívmánya a pénzmosás
: Fintor Anett -
A nonprofit online marketingkommunikáció eszköztára
: Horváth Viktor