A Youth Waterpolo Carneval piaci bevezetésének megalapozása marketingkommunikációs szempontból
Saved in:
Main Author: | Vincze Márk |
---|---|
Other Authors: | Kovács Dr. habil András |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Marketing Marketingkommunikació Piaci bevezetés Vízilabda utánpótlás sport |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/15130 |
Similar Items
Újonnan nyíló cukrászda marketingtervének megalapozása
: Zsilina Enikő
: Zsilina Enikő
Az Optimum Food Kft. marketingstratégiájának megalapozása
: Smid Zsuzsanna
: Smid Zsuzsanna
Are Nigerian Youth Lazy? - Lessons from the Nigerian Youth Unemployment
: Patrick Patience
: Patrick Patience
Are Nigerian Youth Lazy? Lessons from the Nigerian Youth Unemployment
: Patrick Patience
: Patrick Patience
Egy gyógyszergyári beruházás műszaki és gazdasági megalapozása
: Vörös Szilárd
: Vörös Szilárd
Employer Branding stratégia megalapozása a WHC Kft. részére
: Magyari Gyöngyi
: Magyari Gyöngyi
Környezetvédelem marketingkommunikációs szempontból
: Kovács Sára
: Kovács Sára
Youth travel in the world of brick and mortar
: Sólyom Zita
: Sólyom Zita
Sneaker Buying Behaviour of the Hungarian Youth
: Jónap Tibor
: Jónap Tibor
Youth and Tourism Industry Analyzing Emerging Trends and Their Business Implications in Indonesia
: Alexander Julio
: Alexander Julio
Summer camps as a tourism destination for the youth
: Tüske Csilla
: Tüske Csilla
Unemployment in Nógrád County with special regard to the youth situation
: Hovanecz Nóra
: Hovanecz Nóra
A kampánytervezés módszertana marketingkommunikációs szempontból vizsgálva
: Rozgonyi Csenge
: Rozgonyi Csenge
Egy MOOC értékesítő cég esettanulmánya marketingkommunikációs szempontból
: Havasi Marcell
: Havasi Marcell
Youth marketing, avagy social média preferenciák az FMCG piacon
: Domonkos Lívia
: Domonkos Lívia
Factors of affecting bubble tea purchasing behavior among the youth in China
: Yu Jingfeng
: Yu Jingfeng
A Zsemle Bisztró piaci bevezetésének lehetősége
: Lajkó Nóra
: Lajkó Nóra
A marketingkommunikáció jelentősége fogyasztói szempontból a gasztronómiai vállalkozások esetében
: Agárdi Nikoletta
: Agárdi Nikoletta
Nonprofit szervezetek pénzügyi megoldásai a Youth Business Group Egyesület példáján keresztül
: Varga Diána
: Varga Diána
Analysis of the management and execution of Youth Speak Forum from the perspective of participants, partners and organisers
: Boda Boglárka
: Boda Boglárka
Egy termék piaci bevezetésének logisztikai szempontú vizsgálata
: Tóth Erzsébet
: Tóth Erzsébet
Turisztikai motivációk kulturális és társadalmi szempontból való elemzése
: Vincze Krisztina
: Vincze Krisztina
A Mathias Corvinus Collegium 2021-es felvételi kampányának elemzése marketingkommunikációs szempontból
: Velkei Zsuzsanna Dóra
: Velkei Zsuzsanna Dóra
Mobility programmes and training courses under ERASMUS+ Impacts of SALTO-Youth trainings on common EU goals
: Farkas Veronika
: Farkas Veronika
A közösségi média jelenléte és hatása a különböző generációkra marketingkommunikációs szempontból napjainkban
: Németh Szilvia
: Németh Szilvia
Praktikum vagy élmény? A mobil weboldal és a mobil alkalmazások összehasonlítása marketingkommunikációs szempontból
: Dániel Zsófia
: Dániel Zsófia
A cégképviselet, mint szolgáltatási forma a Duravit magyarországi piaci bevezetésének tükrében
: Szántó Tamás
: Szántó Tamás
Kutyaruházati kiegészítő piaci bevezetésének bemutatása egy online otthonról működő vállalkozáson keresztül
: Szabó Liliána
: Szabó Liliána
Kutyaruházati kiegészítő piaci bevezetésének bemutatása egy online otthonról működő vállalkozáson keresztül
: Szabó Liliána
: Szabó Liliána
Egy új termék piaci bevezetésének bemutatása a Würth Szereléstechnika Kft. példáján keresztül
: Tóth Kristóf
: Tóth Kristóf
Android alkalmazásfejlesztés biztonságtechnikai szempontból
: Kiss Katalin
: Kiss Katalin
Adatbiztonság, adatvédelem nagyvállalati szempontból
: Bencz Anna Kármen
: Bencz Anna Kármen
A marketingkommunikációs eszközök szerepe a startup vállalkozások piaci bevezetésekor
: Alexhauser Liza
: Alexhauser Liza
Az Y-generáció kapcsolata a legkedveltebb közösségi portállal, a Facebook-kal és a youth marketingben rejlő lehetőségek ügynökségi szemmel
: Bálint Anna
: Bálint Anna
Az ökomarketing és a greenwashing vállalati és fogyasztói szempontból Magyarországon
: Paróczai Kornél Márk
: Paróczai Kornél Márk
Budapest Marriott Hotel piaci helyzete 2008-tól napjainkig Új brand bevezetésének lehetősége hazánkban
: Angyal Petra
: Angyal Petra
Hormonális fogamzásgátlók piaci bevezetésének marketing kihívásai az Egis Gyógyszergyár Zrt. példáján keresztül bemutatva
: Vaszi Emőke
: Vaszi Emőke
A Gránit Bank elemzése vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi szempontból több év beszámolója alapján külső piaci szemlélőként.
: Németh Csilla Johanna
: Németh Csilla Johanna
A Kaméleon Reklám marketingkommunikációs tevékenységének szerepe a piaci pozíció megerősítésében
: Tupi Bernadett
: Tupi Bernadett
Egy Kft. alapítása számviteli szempontból
: Keresztúri Evelin
: Keresztúri Evelin
Similar Items
-
Újonnan nyíló cukrászda marketingtervének megalapozása
: Zsilina Enikő -
Az Optimum Food Kft. marketingstratégiájának megalapozása
: Smid Zsuzsanna -
Are Nigerian Youth Lazy? - Lessons from the Nigerian Youth Unemployment
: Patrick Patience -
Are Nigerian Youth Lazy? Lessons from the Nigerian Youth Unemployment
: Patrick Patience -
Egy gyógyszergyári beruházás műszaki és gazdasági megalapozása
: Vörös Szilárd