The reasons leading to strategy switch of mobile phone brands Case of Nokia
Elmentve itt :
Szerző: | Bayramov Ramil |
---|---|
További közreműködők: | Papp dr. Judit |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Nokia market failure |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/15136 |
Hasonló tételek
Aspects of Mobile Phone Purchase
: Fenyves Ádám Kristóf
: Fenyves Ádám Kristóf
What factors lead to the successful marketing of iPhone applications?
: Bajor Dávid
: Bajor Dávid
Research on marketing risks and strategies of Huawei mobile phones in the European market during Covid-19
: Tian Miye
: Tian Miye
The application of Markov chains in management science with special reference to the Brand Switching Model
: Mészáros Krisztina
: Mészáros Krisztina
Entrepreneurs’ motivation and reasons in Hungary
: Hegedüs Dániel György
: Hegedüs Dániel György
The marketing strategy of Netflix, and the possible reasons, why does the company not have many subscribers in Hungary
: Devecser Zsolt Tamás
: Devecser Zsolt Tamás
Reasons for the Foreign Direct investment decline trend South Africa
: Menoe Lebogang Priscilla
: Menoe Lebogang Priscilla
Understanding K-pop and the reasons for its global success
: Vo Hoang Khanh Linh
: Vo Hoang Khanh Linh
Strategy in hotel branding and how it affects customer buying decision, in the case of Corinthia hotel brand
: Nguyen Thao Trang
: Nguyen Thao Trang
Az iPhone felhasználók elégedettségének és lojalitásának vizsgálata
: Óvári Viktória Katalin
: Óvári Viktória Katalin
The marketing strategy in the case of the brand Pesti Pipi and overviewing of the franchise system
: Csörgő Dominik
: Csörgő Dominik
How to improve the central strategy execution of a leading banking group regarding Central and Eastern Europe.
: Rohr Bence
Megjelent: (2014)
: Rohr Bence
Megjelent: (2014)
In depth analysis on the relationship between customer satisfaction and mobile application UX design for market-leading grocery stores in Hungary
: Koók Merve Ayse
: Koók Merve Ayse
The combination of an innovative recruitment and employer branding strategy
: Győri Nikolett
: Győri Nikolett
What factors lead to higher brand awareness of Zeropoint. IT and can online marketing play a role in this?
: Farkas Andrea
Megjelent: (2013)
: Farkas Andrea
Megjelent: (2013)
The Reasons of the Viability and Sustainability of Certain political regimes other than liberal democracy in the twenty first CENTURIES - Case of China and Singapore
: Aleassa Lina
Megjelent: (2019)
: Aleassa Lina
Megjelent: (2019)
The role of sustainability in the marketing strategy of outdoor clothing brands
: Kálmán Krisztián
: Kálmán Krisztián
Co-branding’s effects on consumer perception and behavior with a focus on ingredient branding strategies
: Óvári Ádám
: Óvári Ádám
Mobile Banking The Case Study of M-PESA in Kenya
: Bundi Nyaruai Joy
: Bundi Nyaruai Joy
Potential re-branding strategies for the Unicum bitter in the Hungarian market
: Kajdon Dorottya
: Kajdon Dorottya
The Application of Psychological Strategies in Brand Communication on TikTok in Hungary
: Óvári Flóra Veronika
: Óvári Flóra Veronika
THE LEADING HOTELS OF THE WORLD HOTEL BOTANICO & THE ORIENTAL SPA GARDEN, A LEADING SZÁLLODÁK BEMUTATÁSA EGY KONKRÉT SZÁLLODÁN KERESZTÜL, ÉS SZAKMAI GYAKORLAT EGY LEADING SZÁLLODÁBAN
: Győrfi-Mateias Alexandra Melissa
: Győrfi-Mateias Alexandra Melissa
Intercultural Management in Global Leading Conferences Kft.
: Mihályi Réka
: Mihályi Réka
Brand identity analysis and possible positioning strategies for Szekszárd wine region
: Horváth Panna
: Horváth Panna
The role of privacy and sustainability concerns in brand building among Millennial and Generation Z consumers on the mobile device market ‘The Honest Smartphone Brand’
: Kazsuk Tamás
: Kazsuk Tamás
What factors lead to a successful movie trailer?
: Baranyi Enikő
: Baranyi Enikő
The Impact of Customer-Centric Digital Marketing Strategies On Brand Loyalty In Football Clubs
: Nguyen Quoc Anh
: Nguyen Quoc Anh
Sikerül-e Steve Jobsnak elérni a 10 milliós iPhone eladást? szüksége van-e célja elérésében a magyar piacra
: Pajor Levente
: Pajor Levente
The mobile tourism
: Attaya Blibech Mariem
: Attaya Blibech Mariem
GLOBAL LEADING CONFERENCES KFT MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓS TEVÉKENYSÉGÉNEK BEMUTATÁSA
: Tóth Péter
: Tóth Péter
MobilKincstár
: Miloszrdni Nikolett
: Miloszrdni Nikolett
What factors lead to an increased number of visitors on channelclassics.com?
: Csécsei Eszter
: Csécsei Eszter
A Global Leading Conferences konkurenciájának vizsgálata, elemzése, pozicionálása
: Jávorszki Dávid István
: Jávorszki Dávid István
BBS Students' Mobility
: Molnár Krisztina Kata
: Molnár Krisztina Kata
Mobil alkalmazások szerepe
: Laczkó Ervin
: Laczkó Ervin
Mobil Alkalmazás Fejlesztése
: Ferenczi Zsolt
: Ferenczi Zsolt
Mobil alkalmazások fejlesztése
: Szabó Bernát
: Szabó Bernát
Brand loyalty in the case of Samsung
: Hankovszki Tamás Áron
: Hankovszki Tamás Áron
Az Apple vásárlószerzésének és márkahűség kialakításának bemutatása az iPhone termékcsoporton keresztül. Mi az, amivel megfogja vásárlóit?
: Bencsik Zita
: Bencsik Zita
Employer Branding The Case of BT (British Telecommunications)
: Karl Bianka Letícia
: Karl Bianka Letícia
Hasonló tételek
-
Aspects of Mobile Phone Purchase
: Fenyves Ádám Kristóf -
What factors lead to the successful marketing of iPhone applications?
: Bajor Dávid -
Research on marketing risks and strategies of Huawei mobile phones in the European market during Covid-19
: Tian Miye -
The application of Markov chains in management science with special reference to the Brand Switching Model
: Mészáros Krisztina -
Entrepreneurs’ motivation and reasons in Hungary
: Hegedüs Dániel György