A MeToo-kampány társadalomtörténeti előzményei, gender-elméleti vizsgálata
Saved in:
Main Author: | Csordás Bettina |
---|---|
Other Authors: | Surányi Dr. András |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | MeToo-kampány Médiabotrány Gender-ideológia Nemi egyenlőség Nemi szerepek Nők |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/15210 |
Similar Items
European carmakers - too many cars, too few buyers , Szorítópróba - átvert görög mentőcsomag [Fordítás]
: Mészáros Károly
: Mészáros Károly
Két amerikai elnökválasztási kampány összehasonlító vizsgálata
: Merhala Bettina
: Merhala Bettina
Is the Greek road to EU membership suitable for Hungary too? How can the Greek model be adapted to Hungary?
: Hubai József
Published: (1999)
: Hubai József
Published: (1999)
World Heritage agricultural landscapes ; Városrehabilitáció előzményei
: Bordás Borbála
Published: (2014)
: Bordás Borbála
Published: (2014)
A Pizza Me Központ Kft. pénzkezelési szabályzata, számviteli politikája keretében
: Bocz Csilla Mária
: Bocz Csilla Mária
Gender As Marketing
: Boka Fruzsina
: Boka Fruzsina
Termékbevezető kampány, jégre töltve
: Mészáros Luca
: Mészáros Luca
A humán tőke szerepe a startup-ökoszisztémában a LogMeIn esetében
: Kovács Márk
: Kovács Márk
Az euró bevezetésének előzményei és hatásai Észtországban
: Péter Linda
: Péter Linda
Gender és humor
: Hidasi Judit
Published: (2013)
: Hidasi Judit
Published: (2013)
A LogMeIn Kft vagyoni-, pénzügyi, jövedelmezőségi helyzetének elemzése három év beszámolója alapján
: Csutorás Levente
: Csutorás Levente
A magyarországi németek elhurcolása és kitelepítése - előzményei, következményei, hatásai
: Hoffmann Zsófia
: Hoffmann Zsófia
A teaser kampány és pszichológiai hatásai
: Elek Zsuzsanna
Published: (2009)
: Elek Zsuzsanna
Published: (2009)
Az Egységes Farmtámogatási Rendszer előzményei, bevezetése és ellenőrzése Magyarországon
: Braun Zoltán
: Braun Zoltán
The Impact of Gender Inequality in Advertisements
: Komáromy Luca
: Komáromy Luca
A transzatlanti kereskedelmi és beruházási partnerség előzményei és jövőbeli hatásai
: Molnár Anikó
Published: (2014)
: Molnár Anikó
Published: (2014)
Gender marketing a gyerekjáték piacon
: Sztolár Miklós
: Sztolár Miklós
A Rossmann Fresh & Crazy kampány hatékonyságának elemzése
: Tomor Dániel
: Tomor Dániel
Gender Equality in digitalization and Computer Use
: Mustapha Malek Ben
Published: (2023)
: Mustapha Malek Ben
Published: (2023)
Masters Degree in Gender and Development (Ucm)
: Boyano Jesús
Published: (2020)
: Boyano Jesús
Published: (2020)
EGY KONKRÉT MARKETING KAMPÁNY ONLINE HATÉKONYSÁGÁNAK BEMUTATÁSA
: Flaskár László Gergely
: Flaskár László Gergely
Pilot marketing kampányok sikeressége - Aegon Nőnapi Kampány
: Csúri Adél
: Csúri Adél
Bridging the Gender Gap Mitigating the Impacts of Climate Change on Women in MENA
: Naoum, Rawia Fuad
Published: (2024)
: Naoum, Rawia Fuad
Published: (2024)
Gender Inequality in India Role of Sustainable Development Goals on the Status of Women in India
: Sharma Ishita
: Sharma Ishita
Az iraki háború előzményei és az intervenció hatása a nemzetközi politikára
: Jáni Annamária
: Jáni Annamária
Lakhatással kapcsolatos állami támogatások, valamint ezen támogatások gazdasági és demográfiai előzményei
: Farkas Fanni
: Farkas Fanni
Emberi erőforrás szerepe6 az értékteremtésben, az emberi erőforrás me6nedzsment megvalósulása az értékteremtő folyamatban
: Mezei Zoltán
: Mezei Zoltán
A közösségi médiumok gender központú elemzése
: Nyolczas Vivien
: Nyolczas Vivien
Az androgenitás, mint gender mainstreaming stratégia
: Farkas Zsófia
Published: (2013)
: Farkas Zsófia
Published: (2013)
Gender Equality in and through Social Entrepreneurship in Ghana
: Rexford, Amankwah Ebenezer
Published: (2023)
: Rexford, Amankwah Ebenezer
Published: (2023)
A terrorizmus természete, 9/11 előzményei és az Amerikai Egyesült Államok válaszlépései
: Lázár Lilla
: Lázár Lilla
Exploring gender diversity in key account management A comparative global perspective on gender-specific roles and competencies for customer success
: Niersbach, Barbara, et al.
Published: (2024)
: Niersbach, Barbara, et al.
Published: (2024)
Wellness kultúra kampány tervezése a Danubius Hotels Group számára
: Paholcsek Bálint
: Paholcsek Bálint
Az online marketingkommunikáció fontossága napjainkban - Wizz Air kampány elemzése
: Varga-Kiss Boglárka
: Varga-Kiss Boglárka
Breaking through the glass ceiling by implementing gender quotas
: Németh Katalin
Published: (2023)
: Németh Katalin
Published: (2023)
Gender inequality in Yemen and its impact on economic growth
: Al-askari Fayrouz Ahmed Saleh
: Al-askari Fayrouz Ahmed Saleh
Gendered Marketing How to Advertise Feminine Products to Men?
: Devecseri Fruzsina
: Devecseri Fruzsina
The effects of gender stereotypes on women’s workplace progression in Hungary
: Janka Éva Stefánia
: Janka Éva Stefánia
A Macron-jelenség vizsgálata az elnökválasztási kampány során, illetve az elnökség első évében
: Pandur-Szilágyi Enikő Erzsébet
: Pandur-Szilágyi Enikő Erzsébet
A Nyugat-Balkán újratervezése – A Balkan non-paper nem hivatalos dokumentum előzményei és utóélete
: Bukosza Vilmos
: Bukosza Vilmos
Similar Items
-
European carmakers - too many cars, too few buyers , Szorítópróba - átvert görög mentőcsomag [Fordítás]
: Mészáros Károly -
Két amerikai elnökválasztási kampány összehasonlító vizsgálata
: Merhala Bettina -
Is the Greek road to EU membership suitable for Hungary too? How can the Greek model be adapted to Hungary?
: Hubai József
Published: (1999) -
World Heritage agricultural landscapes ; Városrehabilitáció előzményei
: Bordás Borbála
Published: (2014) -
A Pizza Me Központ Kft. pénzkezelési szabályzata, számviteli politikája keretében
: Bocz Csilla Mária