Magyarország online utazásközvetítő irodák siker tényezői
Saved in:
Main Author: | Bugyinszki Orsolya |
---|---|
Other Authors: | Talabos MSc István |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | online turizmus online utazási szokások online utazásközvetítő iroda |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/15297 |
Similar Items
Az utazásközvetítő irodák sikertényezői az Amazon Travel példáján keresztül
: Vasas Noémi
: Vasas Noémi
Az utazásközvetítő irodák sikeressége a Passport Club utazási iroda példáján
: Kenéz Petra
: Kenéz Petra
Utazásközvetítő irodák változó szerepe a turisztikai piacon, az on -line értékesítés tükrében
: Mogyorósi Edina
: Mogyorósi Edina
Az internet szerepe az utazásközvetítő irodák életében az Invia.hu ügynökség példáján keresztül
: Stanyó Réka
: Stanyó Réka
A sikeres S/4HANA bevezetések legfőbb tényezői
: Moró Péter
: Moró Péter
Az Invia.hu mint online utazásközvetítő iroda működése
: Ujvári Vivien
: Ujvári Vivien
Az e-turizmus hatása az utazásközvetítő irodák értékesítési folyamatára az Andóra-Túra Utazási Iroda alapján
: Földi Dorottya
: Földi Dorottya
Az Invián, mint online utazásközvetítő irodán belüli marketingkommunikáció, panaszkezelés, ügyfélkapcsolat
: Sándor Nikolett
: Sándor Nikolett
Az INVIA.HU utazásközvetítő cég marketingkommunikációja
: Benedek Dr. Fanni
: Benedek Dr. Fanni
Az online utazási ügyintézés bemutatása az Invia.hu utazásközvetítő irodán keresztül
: Nagy Gréta Alexa
: Nagy Gréta Alexa
A sikeres online értékesítés nyomában
: Sebestyén Orsolya
: Sebestyén Orsolya
Projektsiker értelmezése különböző projekttípusok esetén - A mérhető siker vagy sikertelenség tényezői
: Domsicz Ákos
: Domsicz Ákos
Magyarország energiapolitikájának alakulása és befolyásoló tényezői
: Konrád Krisztián
: Konrád Krisztián
A sikeres ügyfélkapcsolat tényezői. Elemzés és értékelés a Zara vállalat bemutatásán keresztül
: Simon Sára
: Simon Sára
A sikeres ügyfélkapcsolat tényezői - elemzés és értékelés a Zara vállalat bemutatásán keresztül
: Simon Sára
: Simon Sára
Egy vidéki utazásközvetítő iroda sikeres tevékenysége a fogyasztói szokások figyelembe vételével, a Kancsár és Társai Utazási Iroda Kft. példáján
: Lőrinczki Renáta
: Lőrinczki Renáta
Mitől sikeres egy település? – A településmárka tényezői közötti összefüggések vizsgálata Pécs város vonatkozásában.
: Czakó Friderika
: Czakó Friderika
Az Invia utazásközvetítő iroda működése, marketingtevékenysége, fejlődési tendenciái.
: Papp Tamara
: Papp Tamara
Az Invia utazásközvetítő irodában történő foglalások feldolgozása és háttérfolyamatai
: Németh Brigitta
: Németh Brigitta
Turisztikai vállalkozás tevékenységének elemzése az Invia Utazásközvetítő Irodán keresztül
: Fehérvári Enikő
: Fehérvári Enikő
Utazási irodák, és online platformok A turisztikai szektor átalakulása, és az utazási döntések háttértényezői
: Balogh Adrienn
: Balogh Adrienn
Hétvégi utazások és az online irodák fogyasztási trendjei
: Mészáros Alexandra
: Mészáros Alexandra
Online értékesítés szerepe a magyar utazási irodák piacán
: Lukács Dóra
: Lukács Dóra
Online kiutaztató utazási irodák idegenforgalomra gyakorolt hatása Magyarországon
: Stignani Gréta
: Stignani Gréta
Utazásszervezési irodák affiliate marketing folyamatának optimalizálása
: Nagy Orsolya
: Nagy Orsolya
Az utazási irodák helyzete az online turizmus fejlődésének tükrében
: Hegedűs Kitti Vivien
: Hegedűs Kitti Vivien
AZ ONLINE REPÜLŐJEGY - ÉRTÉKESÍTÉS HATÁSA AZ UTAZÁSI IRODÁK REPÜLŐJEGY FORGALMÁRA
: Bokros Marcell
: Bokros Marcell
Az utazási irodák jövőjének vizsgálata az online vásárlások növekedésének tükrében
: Földi Dorottya
: Földi Dorottya
A terrorizmus hatása az idegenforgalomra az Invia.hu utazásközvetítő iroda példáján keresztül
: Meszes Vivien
: Meszes Vivien
First Travel Kft. európai utazásközvetítő tevékenysége és a migráció arra gyakorolt hatása
: Zimányi Anita
: Zimányi Anita
Az utazási irodák marketingkommunikációja
: Miskolczi Martina
: Miskolczi Martina
Az utazási irodák működése
: Jánosi Laura
: Jánosi Laura
A munkavállalói jól-lét tényezői
: Molnár Judit
: Molnár Judit
A munkaerő motivációjának egyes tényezői
: Pál-Pál Patrik
: Pál-Pál Patrik
Az IBUSZ Utazási Irodák Kft. működése az online értékesítés növekedésének tükrében
: Herbert Martin
: Herbert Martin
A szolgáltatásmarketing szerepe a jogszolgáltatásban - Az ügyvédi irodák online marketing tevékenysége
: Dudás-Szabadi dr. Korinna
: Dudás-Szabadi dr. Korinna
Similar Items
-
Az utazásközvetítő irodák sikertényezői az Amazon Travel példáján keresztül
: Vasas Noémi -
Az utazásközvetítő irodák sikeressége a Passport Club utazási iroda példáján
: Kenéz Petra -
Utazásközvetítő irodák változó szerepe a turisztikai piacon, az on -line értékesítés tükrében
: Mogyorósi Edina -
Az internet szerepe az utazásközvetítő irodák életében az Invia.hu ügynökség példáján keresztül
: Stanyó Réka -
A sikeres S/4HANA bevezetések legfőbb tényezői
: Moró Péter