A városmarketing szerepe Debrecen példáján keresztül bemutatva A Debrecen Smart City lakosságra és turizmusra gyakorolt hatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Fruzsina
További közreműködők: Formádi Dr. Katalin
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Városmarketing
Városmarketing trendek
Smart city
Életminőség
Debrecen
Okos város
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/15305

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg15305
005 20180830124119.0
008 180504suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Nagy Fruzsina 
245 1 2 |a A városmarketing szerepe Debrecen példáján keresztül bemutatva A Debrecen Smart City lakosságra és turizmusra gyakorolt hatása  |c Nagy Fruzsina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A városmarketing új trendjének számító Smart City társadalmi és gazdasági hatásainak vizsgálata Debrecen Smart City példáján keresztül megvizsgálva. 
695 |a Városmarketing 
695 |a Városmarketing trendek 
695 |a Smart city 
695 |a Életminőség 
695 |a Debrecen 
695 |a Okos város 
700 1 |a Formádi Dr. Katalin  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/15305/1/SZAKDOLGOZATn_Nagy%20Fruzsina.pdf  |z Dokumentum-elérés