Hungary's country brand focusing on how it is perceived by different segments of travellers

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pozsár Péter
További közreműködők: Kovács Miklós
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Branding
marketing
Hungary
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/15381

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg15381
005 20181009094023.0
008 180504suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Pozsár Péter 
245 1 0 |a Hungary's country brand focusing on how it is perceived by different segments of travellers  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Pozsár Péter 
695 |a Branding 
695 |a marketing 
695 |a Hungary 
700 0 1 |a Kovács Miklós  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/15381/1/thesis_repozi.pdf  |z Dokumentum-elérés