Lehetőségek a magyar borágazatban, egy hazai cég helyzete a nemzetközi piacon

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nagy Viktor István
Other Authors: Szánthó Zsuzsánna
Format: Final Paper
Published: 2018-05-02
Kulcsszavak:Bor
Bormarketing
Marketing
Direkt marketing
Értékesítés
Borpiac
Versenyhelyzet
Royal Borház
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/15504
Description
Abstract:Magyarország rengeteg kiváló borászattal és jó minőségű termelői borral rendelkezik. A gazdák számára segítséget nyújt a borház, hogy a kis palackszámú, ám ugyanakkor megfelelő minőségű borukat egy speciális stratégia segítségével értékesíteni tudják. Ez a bormarketing illetve a direkt marketing. Ezekkel a csodafegyverekkel felvértezve szinte bárkinek eladásra kínálhatjuk a termékeinket, mert a sémát betartva garantált a siker az értékesítést tekintve. A cég hosszú évek során próbálta tökéletesíteni kommunikációját, de a trendek változásával nekik is azonosulniuk illetve változniuk kell. Mik a borfogyasztási szokások és hogyan néz ki a hazai és nemzetközi piac?