Lehetőségek a magyar borágazatban, egy hazai cég helyzete a nemzetközi piacon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Viktor István
További közreműködők: Szánthó Zsuzsánna
Dokumentumtípus: Záródolgozat
Megjelent: 2018-05-02
Kulcsszavak:Bor
Bormarketing
Marketing
Direkt marketing
Értékesítés
Borpiac
Versenyhelyzet
Royal Borház
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/15504
Leíró adatok
Kivonat:Magyarország rengeteg kiváló borászattal és jó minőségű termelői borral rendelkezik. A gazdák számára segítséget nyújt a borház, hogy a kis palackszámú, ám ugyanakkor megfelelő minőségű borukat egy speciális stratégia segítségével értékesíteni tudják. Ez a bormarketing illetve a direkt marketing. Ezekkel a csodafegyverekkel felvértezve szinte bárkinek eladásra kínálhatjuk a termékeinket, mert a sémát betartva garantált a siker az értékesítést tekintve. A cég hosszú évek során próbálta tökéletesíteni kommunikációját, de a trendek változásával nekik is azonosulniuk illetve változniuk kell. Mik a borfogyasztási szokások és hogyan néz ki a hazai és nemzetközi piac?