Lehetőségek a magyar borágazatban, egy hazai cég helyzete a nemzetközi piacon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Viktor István
További közreműködők: Szánthó Zsuzsánna
Dokumentumtípus: Záródolgozat
Megjelent: 2018-05-02
Kulcsszavak:Bor
Bormarketing
Marketing
Direkt marketing
Értékesítés
Borpiac
Versenyhelyzet
Royal Borház
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/15504

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg15504
005 20200612152014.0
008 180504s2018 hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Nagy Viktor István 
245 1 0 |a Lehetőségek a magyar borágazatban, egy hazai cég helyzete a nemzetközi piacon  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Nagy Viktor István 
246 1 0 |a Lehetőségek a magyar borágazatban, egy hazai cég helyzete a nemzetközi piacon  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2018-05-02 
516 |a Final_paper 
520 3 |a Magyarország rengeteg kiváló borászattal és jó minőségű termelői borral rendelkezik. A gazdák számára segítséget nyújt a borház, hogy a kis palackszámú, ám ugyanakkor megfelelő minőségű borukat egy speciális stratégia segítségével értékesíteni tudják. Ez a bormarketing illetve a direkt marketing. Ezekkel a csodafegyverekkel felvértezve szinte bárkinek eladásra kínálhatjuk a termékeinket, mert a sémát betartva garantált a siker az értékesítést tekintve. A cég hosszú évek során próbálta tökéletesíteni kommunikációját, de a trendek változásával nekik is azonosulniuk illetve változniuk kell. Mik a borfogyasztási szokások és hogyan néz ki a hazai és nemzetközi piac? 
695 |a Bor 
695 |a Bormarketing 
695 |a Marketing 
695 |a Direkt marketing 
695 |a Értékesítés 
695 |a Borpiac 
695 |a Versenyhelyzet 
695 |a Royal Borház 
700 0 1 |a Szánthó Zsuzsánna  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/15504/6/Nagy%20Viktor%20-%20Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés