A vállalati arculat szerepe a kézműves vállalkozások kommunikációjában A Petruska márka létrejötte
Elmentve itt :
Szerző: | Budai Petra |
---|---|
További közreműködők: | Totth Dr. Gedeon |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Vállalati arculat Vizuális Arculat Kézműves vállalkozások Kézműipar Kommunikáció Petruska |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/15594 |
Hasonló tételek
A véleményvezérek szerepe egy új márka kommunikációjában
: Juhász Zsófia
: Juhász Zsófia
A Borsodi márka tevékenységének és arculat váltásának elemzése
: Csicsely Zsanett
: Csicsely Zsanett
Az image és arculat szerepe a vállalati stratégiában
: Harangozó Georgina
: Harangozó Georgina
Arculat, márka és imázs átfogó értelmezése egy magyar tervezői márka példája alapján
: Vincze Dóra
: Vincze Dóra
A vállalati arculat megvalósulása egy kisvállalkozás gyakorlatában
: Csere Mónika
: Csere Mónika
Arculat, márka és imázs az Ibis Styles Budapest City szállodában
: Csekő Tamara
: Csekő Tamara
Vállalati arculat és imázs szerepe a marketingben reklámdekorációs eszközökön keresztül
: Puskás Dalma Tamara
: Puskás Dalma Tamara
Vizuális eszközök hasznossága a felsőoktatási intézmények kommunikációjában
: Budai János Kristóf
: Budai János Kristóf
Az MAN arculat
: Takács Nóra
: Takács Nóra
A márka és arculat jelentősége, megújulása és ennek marketingkommunikációja a cégek életében
: Lénárt Beatrix
: Lénárt Beatrix
A vállalati arculat kulturális kihívásai a multinacionális vállalatok gyakorlatában
: Tóth Relinda
: Tóth Relinda
A csapatépítő tréningek szerepe a vállalatok belső kommunikációjában
: Tasi Blanka
: Tasi Blanka
A jelzések (signaling) szerepe a szállodai minőség kommunikációjában
: Karakasné Morvay Klára
Megjelent: (2012)
: Karakasné Morvay Klára
Megjelent: (2012)
Informatikai programok a cégek kommunikációjában
: Frisch Andrea
: Frisch Andrea
Fenntartható üzleti modellek jelenléte a magyar divatipari vállalkozások körében, a fenntarthatóság megjelenése a vállalkozások online kommunikációjában
: Varga Vivien
: Varga Vivien
Fenntartható üzleti modellek jelenléte a magyar divatipari vállalkozások körében, a fenntarthatóság megjelenése a vállalkozások online kommunikációjában
: Varga Vivien
: Varga Vivien
Fenntarthatóság a KLM működésében és kommunikációjában
: Tasi Dorka
: Tasi Dorka
A kézműves termékek szerepe a vendéglátásban
: Fekszi Emese
: Fekszi Emese
A kézműves termékek szerepe a szakképzésben
: Fekszi Emese
: Fekszi Emese
LMBTQ+ közösség megjelenítése vállalatok marketing-kommunikációjában, és ezek márka képet alakító hatása magyar és nemzetközi viszonylatban
: Fehér Alexandra
: Fehér Alexandra
Vállalati arculat bemutatása, elemzése, értékelése az ANY Biztonsági Nyomda Nyrt.-én keresztül
: Szeitz Dorottya Szilvia
: Szeitz Dorottya Szilvia
Az ENSZ Alapokmányának létrejötte és módosulásai
: Fülöp Bence
: Fülöp Bence
Az ENSZ alapokmányának létrejötte és módosulásai
: Kövér Viktória Emese
: Kövér Viktória Emese
Arculat, imázs, design szerepe a szállodákban, a Roombach Hotel példája alapján
: Iván Jenifer
: Iván Jenifer
A vállalati arculat bemutatása és hatásvizsgálata egy nemzetközi ingatlan-tanácsadó cég példáján keresztül
: Törő Nikolett
: Törő Nikolett
Az élményközpontú corporate rendezvények szerepe és céljai a vállalatok belső kommunikációjában
: Ujvári Réka
: Ujvári Réka
A fenntarthatóság megjelenése Magyarország és Spanyolország turizmusmarketing kommunikációjában
: Kovács Anna Éva
: Kovács Anna Éva
A Sásdi Faodu Egyesület uniós támogatásból létrejött projektje
: Csizmadia Barbara
: Csizmadia Barbara
A biometrikus azonosítás létrejötte, fejlődése és jelene hétköznapjainkban
: Novák Levente
: Novák Levente
Új kommunikációs arculat bemutatása egy hitelintézet példáján keresztül
: Tóth Anita Ilona
: Tóth Anita Ilona
Az egyedi vállalati arculat kialakulását meghatározó arculati kézikönyv szabályrendszere a Matáv és a Seat példáján
: Mészáros Mónika Szilvia
: Mészáros Mónika Szilvia
Corporate rendezvények szerepe a vállalatok belső kommunikációjában a ConceptFlow Kft. példáján keresztül
: Urbán Dorka
: Urbán Dorka
A kézműves sörök bemutatása a Legfelsőbb Beeróság kézműves söröző választékán keresztül
: Nagy Bálint
: Nagy Bálint
A kézműves termékek marketingje
: Bohus Dorottya
: Bohus Dorottya
Egy felejthetetlen élmény, avagy az eseménymarketing és a rendezvény szerepe egy szállodavállalat kommunikációjában
: Groska Zsófia
: Groska Zsófia
A TAKARÉKSZÖVETKEZETI INTEGRÁCIÓ FEJLŐDÉSE ÉS A TAKARÉKBANK ZRT. LÉTREJÖTTE
: Darvasi Dávid János
: Darvasi Dávid János
A Visegrádi Négyek létrejötte és az első négy éve
: Berta Alexander Attila
: Berta Alexander Attila
Az éttermi arculat és az elvárt szolgáltatásminőség összefüggéseinek vizsgálata
: Szücs Henrietta
: Szücs Henrietta
Kézműves sörök marketingje Magyarországon
: Majláth Máté
: Majláth Máté
Egyedi és kézműves termékek a tömegcikkek ellen - kézműves vásárok, mint turisztikai vonzerők
: Kalocsai Viola
: Kalocsai Viola
Hasonló tételek
-
A véleményvezérek szerepe egy új márka kommunikációjában
: Juhász Zsófia -
A Borsodi márka tevékenységének és arculat váltásának elemzése
: Csicsely Zsanett -
Az image és arculat szerepe a vállalati stratégiában
: Harangozó Georgina -
Arculat, márka és imázs átfogó értelmezése egy magyar tervezői márka példája alapján
: Vincze Dóra -
A vállalati arculat megvalósulása egy kisvállalkozás gyakorlatában
: Csere Mónika