A szállodák üzemelés alatti felújításának hatásvizsgálata a Mercure Budapest City Center példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Urbanek Enikő |
---|---|
Other Authors: | Karakasné Dr. Morvay Klára |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Mercure City Center Accor szállodacsoport Hatásvizsgálat Felújítás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/15715 |
Similar Items
A Mercure Budapest City Center open recepciója
: Poszlóczki Flóra
: Poszlóczki Flóra
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest City Center Hotelben.
: Rákó Dávid Gábor
: Rákó Dávid Gábor
A Mercure Budapest City Center Housekeeping szervezetének bemutatása
: Zélity Katalin
: Zélity Katalin
Mercure City Center Budapest Front Office működése és elemzése
: Anga Evelin
: Anga Evelin
A Mercure Budapest City Center Hotel Front Office működésének vizsgálata
: Major Virág
: Major Virág
A Hotel Mercure Budapest City Center szálloda rendezvénytevékenységének bemutatása, kitelepüléssel járó partnerparti példáján keresztül bemutatva
: Kelemen Kinga
: Kelemen Kinga
A kommunikáció szerepe a Mercure Budapest City Center Front Office részlegén
: Ilyés Fanni
: Ilyés Fanni
A Mercure Budapest City Center F&B részlegének elemzése, szervezeti felépítése
: Boros Dóra
: Boros Dóra
A Mercure és Ibis Budapest Castle Hill kombószálloda felújításának menete és elemzése
: Székely Katalin Erzsébet
: Székely Katalin Erzsébet
A Mercure City Center Hotel Housekeeping tevékenységének elemzése
: Ványi Zsuzsanna
: Ványi Zsuzsanna
Vendéglátás-etika az elméletben és a gyakorlatban (a Mercure City Center példáján keresztül)
: Izing Orsolya
: Izing Orsolya
A recepció technológiai fejlődése, középpontban a Mercure Budapest City Center open reception
: Hoffmann Laura Gabriella
: Hoffmann Laura Gabriella
A Mercure Budapest City Center által működtetett F&B részleg feladatainak elemzése
: Forgács Réka
: Forgács Réka
Innovatív technológiai megoldások a Mercure City Center szálloda housekeeping területén
: Papp Anikó
: Papp Anikó
A 4* Superior minősítés eléréséhez szükséges fejlesztések bemutatása a Mercure Budapest City Center szállodában
: Horváth Krisztián
: Horváth Krisztián
Thermál Hotel felújításának folyamatai
: Balogh Klaudia Laura
: Balogh Klaudia Laura
A housekeeping tevékenysége a Mercure Budapest City Centerben
: Petró Nikolett
: Petró Nikolett
Emeleti munkaszervezés bemutatása a Courtyard Budapest City Center példája alapján
: Bekő Renáta
: Bekő Renáta
Az ibis Styles márka bevezetése Magyarországon az ibis Styles Budapest Center szálloda példáján keresztül (a Mercure Budapest Metropol szálloda márkaváltása)
: Jakucska Nikoletta Csilla
: Jakucska Nikoletta Csilla
A szállodai értékesítés tevékenysége és szerepe a Mercure Budapest City Centerben
: Gubán Zsanett
: Gubán Zsanett
Accor szállodalánc hűségprogramjának elemzése a Mercure Budapest City Centerben gyűjtött tapasztalatok alapján
: Fodor Fanni
: Fodor Fanni
Az Accor szállodacsoporthoz tartozó Mercure Budapest Castle Hill és Mercure Budapest Korona szállodák összehasonlító elemzése általános adottságaik és gazdasági mutatóik alapján.
: Megyeri Csanád Gábor
: Megyeri Csanád Gábor
A Housekeeping szerepe a Courtyard by Marriott Budapest City Center 4 csillagos szállodájában
: Száraz Fanni
: Száraz Fanni
A zöld szállodák jelentősége napjainkban az Ibis Styles Budapest Center példája alapján
: Sziebig Gergely Sándor
: Sziebig Gergely Sándor
A Mercure Budapest Castle Hill és Ibis Budapest Castle Hill szállodák piacra lépése, valamint gazdálkodási tervezete
: Csaba Dénes
: Csaba Dénes
A WestEnd City Center Bevásárlóközpont marketingstratégiájának elemzése
: Novák Nikolett
: Novák Nikolett
Szombathely fejlesztése és a Garda Hotel teljeskörű felújításának szakmai háttere
: Gödölleiné Dajka Orsolya
: Gödölleiné Dajka Orsolya
A környezettudatos gazdálkodás bemutatása a Mercure Budapest Korona szálloda példáján keresztül
: Kalmár Kincső
: Kalmár Kincső
A Mercure Budapest Castle Hill és az Ibis Budapest Castle Hill szállodák 2016 és 2019 gazdálkodásának elemzése
: Magyar Viktória
: Magyar Viktória
A Front Office tevékenységének és sajátosságainak bemutatása a Courtyard by Marriott Budapest City Center-ben
: Varga Kristóf
: Varga Kristóf
Front Office tevékenység működése, szerepe, bemutatása a Hilton Garden Inn Budapest City Center szállodában
: Lakatos Petra
: Lakatos Petra
Rendezvények a filmturizmusban - Filmipari rendezvények turisztikai hatásvizsgálata a Berlinale példáján keresztül
: Gacs Flóra
: Gacs Flóra
A rendezvények világa a Novotel Budapest City & Budapest Kongresszusi Központ példáján keresztül
: Mezei Noémi
: Mezei Noémi
Kombinált szállodává válás bemutatása a Mercure Budapest Buda példáján
: Somogyi Mercédesz
: Somogyi Mercédesz
Az Ördögkatlan Fesztivál hatásvizsgálata
: Lukács Georgina
: Lukács Georgina
Támogatásból megvalósított beruházás vizsgálata (Székesfehérvár, Árpád Fürdő műemléki épület felújításának elemzése)
: Szabó Mária
: Szabó Mária
A 4 csillagos szállodák üzemeltetésének körülményei az NH Budapest City szálloda gazdasági háttere alapján
: Pálinkás Balázs
: Pálinkás Balázs
Corporate identity és a Westend City Center egyedi vállalati arculata
: Harmati Beáta
: Harmati Beáta
A housekeeping területének és szervezetének bemutatása a Mercure Budapest Korona Hotel példáján keresztül
: Csősz Renáta
: Csősz Renáta
AZ ACCOR ÉS A MARRIOTT NEMZETKÖZI MÁRKA ÖSSZEHASONLÍTÓ ELEMZÉSE A COURTYARD BY MARRIOTT BUDAPEST CITY CENTER ÉS A NOVOTEL BUDAPEST CENTRUM SZÁLLODÁKON KERESZTÜL
: Okner Tamás
: Okner Tamás
Similar Items
-
A Mercure Budapest City Center open recepciója
: Poszlóczki Flóra -
Panaszszituáció kezelése a Mercure Budapest City Center Hotelben.
: Rákó Dávid Gábor -
A Mercure Budapest City Center Housekeeping szervezetének bemutatása
: Zélity Katalin -
Mercure City Center Budapest Front Office működése és elemzése
: Anga Evelin -
A Mercure Budapest City Center Hotel Front Office működésének vizsgálata
: Major Virág