Hogyan alapítsunk céget (Avagy ötlettől a megvalósításig)
Elmentve itt :
Szerző: | Horváth Enikő |
---|---|
További közreműködők: | Simonné Romsics Erika |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | cégalapítás cégbejegyzés vállalkozás Kft-k helyzete vállalkozásindítás kérdőíves felmérés cégjog |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/1587 |
Hasonló tételek
Startup - avagy a világmegváltó ötlettől a megvalósításig
: Várhidi Bettina
: Várhidi Bettina
Zöldség- és gyümölcsfeldolgozó üzem – az ötlettől a megvalósításig
: Ruzsics Judit
: Ruzsics Judit
Ötlettől a megvalósításig, egy cég fejlődése a marketingen keresztül
: Vincze Krisztina
: Vincze Krisztina
Bis 2050 wird die solare Vollversorgung möglich. Hogyan teremtsünk egy sikeres céget?
: Paveszka Péter
: Paveszka Péter
Számlabontás Online – Ötlettől a Piacra Lépésig
: Róth Lajos Egon
: Róth Lajos Egon
Egy karosszérialakatos vállalkozás indításának folyamata a tervezéstől a megvalósításig
: Déri Diána
: Déri Diána
Egy termék születése az ötlettől az első vásárlóig
: Pánczél Péter
: Pánczél Péter
Az ötlettől a megvalósulásig, avagy egy új termék bevezetése a RoseHill Tea Kft-nál
: Pinkóczy Anna
: Pinkóczy Anna
Az ötlettől a módszertanig – magyar nyelvű oktatásmódszertani kiadványok elemzése
: Kétyi András
Megjelent: (2020)
: Kétyi András
Megjelent: (2020)
Fiatal vállalkozók Az ötlettől a megvalósításig
: Simon Noémi
: Simon Noémi
Fiatal vállalkozók Az ötlettől a megvalósításig
: Simon Noémi
: Simon Noémi
Egy videós tartalmakat gyártó vállalkozás létrehozása, az ötlettől egészen a szolgáltatás piacra jutásáig
: Horváth Ádám
: Horváth Ádám
Ötlettől a piacra jutásig - fejlesztési folyamat a Telenor Magyarország Zrt. IT portfóliójában
: Krisztik Erika
: Krisztik Erika
A faktoring finanszírozás jövője, avagy Alapítsunk-e faktorcéget 2015-ben?
: Kolláth Richárd
: Kolláth Richárd
Ötlettől a megvalósulásig, javaslattételi rendszer a Schneider Electric Hungária Villamossági Zrt.-nél
: Szabó Evelin Nóra
: Szabó Evelin Nóra
Prezentációk technikai háttere avagy hogyan készítsünk hatásos prezentációkat
: Horváth Gábor
: Horváth Gábor
A kontaklencsegyártás logisztikai költségeinek csökkentési lehetőségei - a tervezéstől a megvalósításig - a fejlődés érdekében a Sauflon CL Kft. esetében
: Szentmiklóssy Dániel
: Szentmiklóssy Dániel
Hogyan tovább, avagy a családi vállalkozások legnagyobb kihívásai
: Oláh Viktor
: Oláh Viktor
Valóban „zöld”-e a zöldhitelezés, avagy hogyan tovább?
: Szabó László
: Szabó László
Hogyan kóstoljunk bort? Vakon kóstolás – szubjektív, avagy objektív?
: Kiss Zsófia
: Kiss Zsófia
Illat- és színmarketing, avagy hogyan ösztönöznek vásárlásra érzékszerveink
: Basa Bella
: Basa Bella
Szingapúr avagy hogyan lett az Oroszlánvárosból „harapós kistigris"
: Kácsor Mónika
Megjelent: (2007)
: Kácsor Mónika
Megjelent: (2007)
Esküvő zöld szemléletben, avagy hogyan szervezzünk fenntartható esküvőt
: Antal Barbara
: Antal Barbara
Mindennapi korrupció - avagy hogyan gondolkodnak a fiatalok a korrupcióról?
: Kurgyis Zsuzsanna
: Kurgyis Zsuzsanna
Airbnb hatása a szállodaiparra; avagy hogyan legyünk egyediek a piacon?
: Albrecht Cheyenne
: Albrecht Cheyenne
Merchandising gyermekárukon, avagy hogyan győzik meg a gyerekeket a rajzfilmfigurák
: Lendvai Emese
: Lendvai Emese
Cloud Computing, avagy hogyan válik mindennapi életünk részévé a felhőtárolás
: Rech Attila Ádám
: Rech Attila Ádám
Az MTVA arculatváltása - avagy hogyan válik közösségi médiává a közmédia?
: Balás Dorottya
: Balás Dorottya
„Nincs időm olvasni” - kihívás, avagy hogyan lehet eladni az olvasást
: Papp Dóra
: Papp Dóra
„Nincs időm olvasni” – kihívás, avagy hogyan lehet eladni az olvasást
: Papp Dóra
: Papp Dóra
Diszkonthálózatokkal szemben a hipermarketek, avagy hogyan maradjon piacvezető a Tesco áruház.
: Nagy Renáta Klaudia
: Nagy Renáta Klaudia
A koronavírus hatása a 12 Revay Hotel működésére, avagy hogyan tovább?
: Poprádi Adrienn Polett
: Poprádi Adrienn Polett
A HR új célpontjai – Avagy hogyan érjük el a Z generációt
: Jurászik Edina
: Jurászik Edina
Vegán kozmetikumok értékesítése influencereken keresztül,avagy hogyan tudnak befolyásolni a véleményvezérek
: Antal Bianka
: Antal Bianka
A piacvezető vállalatok titkai avagy hogyan tartsunk kézben egy piaci kategóriát
: Dujmó Nikolett
Megjelent: (2008)
: Dujmó Nikolett
Megjelent: (2008)
Az új évezred gyógyszertára avagy hogyan maradjunk versenyképesek a liberalizáció után
: Radvánszki Krisztina
: Radvánszki Krisztina
Női karrierutak - avagy hogyan változott meg a karriertervezés az évek során
: Csizmadia Réka
: Csizmadia Réka
Generációváltás a családi vállalkozásokban, avagy hogyan tovább, vállalkozó családok? A Ro-Ly Bau Kft esete
: Lénárt Lilla
: Lénárt Lilla
E-sport gazdasági vizsgálata, avagy hogyan válhat Magyarország e-sport nagyhatalommá
: Grád András Tamás
: Grád András Tamás
Blogban az erő! Avagy, hogyan építsünk fel egy sikeres pénzügyi blogot
: Csillik László
: Csillik László
Hasonló tételek
-
Startup - avagy a világmegváltó ötlettől a megvalósításig
: Várhidi Bettina -
Zöldség- és gyümölcsfeldolgozó üzem – az ötlettől a megvalósításig
: Ruzsics Judit -
Ötlettől a megvalósításig, egy cég fejlődése a marketingen keresztül
: Vincze Krisztina -
Bis 2050 wird die solare Vollversorgung möglich. Hogyan teremtsünk egy sikeres céget?
: Paveszka Péter -
Számlabontás Online – Ötlettől a Piacra Lépésig
: Róth Lajos Egon