SZINERGIA HATÁS ELÉRÉSE A KONFERENCIATURIZMUSBAN
Saved in:
Main Author: | Jóka Alexa Viktória |
---|---|
Other Authors: | Hegedűs Péter |
Format: | Project work |
Kulcsszavak: | Szinergia konferencia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/15884 |
Similar Items
"Hallyu-hatás" – a K-pop térhódítása
: Fikó Alexa
: Fikó Alexa
A Blikk-hatás
: Bárfi Adrienn
: Bárfi Adrienn
A FedEx és a TNT vállalkozások egyesülésének szinergia hatáselemzése
: Király Bence
: Király Bence
Francia hatás a magyar cukrászatra
: Szilágyi Berta
: Szilágyi Berta
Kereskedelmi háború A "Trump" hatás
: Fóti Veronika
: Fóti Veronika
Társadalmi hatás a gazdaságban 4 szociális vállalkozás vizsgálata
: Szerafin Nikolett
: Szerafin Nikolett
Önérvényesítési célok elérése a coaching segítségével
: Berkes Patricia
: Berkes Patricia
A fiatal célcsoportok elérése digitális eszközökkel
: Tardi Katalin
: Tardi Katalin
Az előhívási hatás megjelenésének lehetősége Gazdasági matematika előadáson
: Erdélyi Éva, et al.
Published: (2023)
: Erdélyi Éva, et al.
Published: (2023)
Mikrovállalkozások magasabb színvonalú szolgáltatás nyújtásának elérése
: Ördög Katalin Ilona
: Ördög Katalin Ilona
Éghajlatvédelem a "Brüsszel-hatás" árnyékában Az Európai Unió erdőirtásmentes termékekről szóló rendeletének hatásai a brazil kávéiparra
: Szeleczki Mihály Dániel
: Szeleczki Mihály Dániel
A szállodai vendégek lojalitásának elérése érzelmi kötődéssel
: Toldi Nóra
: Toldi Nóra
A vasárnapi zárva tartás jogi szabályozásának hatás a magyar gazdaságra
: Kondor Krisztián
: Kondor Krisztián
A japán hatás a Hoya Lens Hungary Zrt. szervezeti kultúrájára
: Rácz Bettina
: Rácz Bettina
Közösségi média marketing - A Z generáció hatékony elérése
: Szőnyi Ágnes
: Szőnyi Ágnes
Az országeredet-hatás aspektusai és fogyasztókra gyakorolt hatása magyar ruházati márkák esetében
: Fekete Krisztina Réka
: Fekete Krisztina Réka
A Z generáció fogyasztói magatartása, reklámmal kapcsolatos attitűdjei és elérése
: Pervai Luca
: Pervai Luca
Versenyelőny elérése a beszerzés és készletezés újratervezésével az Európa Cégcsoportnál
: FIGLER ZOLTÁN
: FIGLER ZOLTÁN
Madarat tolláról, embert mobiljáról? – Avagy az Y-generáció elérése mobilon
: Fehér Anna
: Fehér Anna
Hullám-hatás - az on-demand megoldásokhoz kapcsolódó fogyasztói magatartás elemzése a Magyar Telekom szolgáltatásportfolióján keresztül
: Filák Olivér
: Filák Olivér
Készpénzmentes társadalom elérése Magyarországon - Hitelkártya, avagy személyi kölcsön igénylése a fogyasztók körében
: Gaál-Tóth-Marinka Andrea
: Gaál-Tóth-Marinka Andrea
Pénzügyi szolgáltatások a portfolióban. Maximális ügyfélélmény és hűség elérése az e-kereskedelemben.
: Ritecz Kristóf Gábor
: Ritecz Kristóf Gábor
Közösségi média és influencer marketing alkalmazása vállalati és értékesítési célok elérése érdekében
: Erdész Szabina Krisztina
: Erdész Szabina Krisztina
A teljesítménymenedzsment támogatása és a célkongruencia elérése mérőszámok segítségével a Flex zalaegerszegi üzemében
: Kránicz Mirjam Anna
: Kránicz Mirjam Anna
A vásárlói elégedettség elérése és fenntartása a MOL Nyrt. kiskereskedelmi és marketing tevékenységében
: Somogyi Dániel
: Somogyi Dániel
A hosszú farok jelenségre épülő vállalkozások, és a kereslet elérése modern webes eszközökkel
: Kovács Norbert
: Kovács Norbert
Üzleti sikerek elérése a közösségi média alkalmazásával - A Nike marketingstratégiájának és versenyképességének elemzése
: Csík Patrícia Nelli
: Csík Patrícia Nelli
A vevői igények alakulása és a késztermék készletekre gyakorolt hatás a Robert Bosch Elektronika Kft.-nél
: Miklós Enikő
: Miklós Enikő
A gerillamarketing és az alternatív marketingkommumikációs eszközök alkalmazása az z generáció elérése érdekében
: Takács Péter
: Takács Péter
Online marketing - hogyan fejleszthetőek egy turisztikai régió online marketingeszközei a sikeresség elérése érdekében?
: Vass Edit
Published: (2014)
: Vass Edit
Published: (2014)
A vállalati tervezés múltja, jelene és előre vetíthető jövője a MÁV KFV Kft. esetében. Alkalmazkodás a változó környezethez. A szinergia hatások alkalmazása a MÁV KFV Kft. esetében
: Regényi Andrea
: Regényi Andrea
A magyar versenysport finanszírozása, annak nehézségei és nyereségessé tételének elérése kontrolling technikák alkalmazásának kialakításával
: Balázs Eliza Adrienn
: Balázs Eliza Adrienn
A küldetésorientált katonai vezetési alapelvek megvalósításának lehetőségei a civil környezetben a nagyobb profit elérése céljából
: Bodó Beatrix
: Bodó Beatrix
Controlling lehetőségei a logisztikában - Logisztikai tender elemzése és pályázat készítése a maximális jövedelmezőség elérése érdekében
: Jantos Anita
: Jantos Anita
A munka és továbbtanulás és továbbképzés párhuzam és hatás. A hátrányos helyzetben lévők helyzete a munkaerőpiacon és az oktatásban.
: Nagy Nikolett
: Nagy Nikolett
Lak-Hatás, avagy a népességnövekedés hatása Fót város önkormányzatára és egy fóti gazdálkodó szervezetre, a Nor-Color KFT-re
: Nagy Klára Katalin
: Nagy Klára Katalin
A Suzuki piaci térnyerése a magyar autópiacon, avagy hogyan pozícionáljuk a termékünket a siker elérése érdekében.
: Szabó Róbert László
: Szabó Róbert László
Célcsoport elérése az elektronikus ruházati kiskereskedelemben az online marketing eszköztára segítségével az Ille-Olla Kft. példáján
: Hartyáni Lilla Anna
: Hartyáni Lilla Anna
Mire kattan a Z generáció? A Z generáció hatékony elérése marketingkommunikációs eszközökkel a L'Oréal Magyarország példáján keresztül
: Perge Bianka
: Perge Bianka
Piaci versenyelőny elérése a CSR segítségével a kozmetikai iparban különböző piacokon a Manna Natúr Kozmetikum Kft. példáján bemutatva
: Varga Evelyn
: Varga Evelyn
Similar Items
-
"Hallyu-hatás" – a K-pop térhódítása
: Fikó Alexa -
A Blikk-hatás
: Bárfi Adrienn -
A FedEx és a TNT vállalkozások egyesülésének szinergia hatáselemzése
: Király Bence -
Francia hatás a magyar cukrászatra
: Szilágyi Berta -
Kereskedelmi háború A "Trump" hatás
: Fóti Veronika