Erőszak a reklámban, erőszak a képernyőn
Elmentve itt :
Szerző: | Juhász Csenge |
---|---|
További közreműködők: | Zelena András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Erőszak Reklám Média Televízió Szekunder kutatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/15927 |
Hasonló tételek
Erőszak a reklámban, erőszak a képernyőn Politikai manipuláció (?)
: Keszte Róbert
: Keszte Róbert
Erőszak a képernyőn a televízióban látott agresszió hatása gyerekekre
: Kassai Márta
: Kassai Márta
A képernyőn megjelenő erőszak hatása a gyermekekre
: Nemes Kitti
: Nemes Kitti
Erőszak a képernyőn - a minket körülvevő világ tükre?
: Eisele Tünde Amália
: Eisele Tünde Amália
Erőszak és agresszió a képernyőn a gyermekeknek szóló műsorokban
: Dömök Diána
: Dömök Diána
Az iskolai erőszak
: Matus Livia
: Matus Livia
Az erőszak reprezentációja a filmekben
: Bodonyi Hanna
Megjelent: (2013)
: Bodonyi Hanna
Megjelent: (2013)
Társadalmi célú reklámok az erőszak ellen
: Koszták Bianka
: Koszták Bianka
A kereskedelmi médiában megjelenő erőszak társadalmi vetülete
: Marton Evelin Petra
: Marton Evelin Petra
A televízió képernyőjén megjelenő erőszak és a gyermekek
: Bakos Kinga
: Bakos Kinga
A családon belüli erőszak megszüntetésének érdekében végzett CSR tevékenység
: Bokor Zsófia
: Bokor Zsófia
Az erőszak, bántalmazás, avagy lelki terror a média világában
: Madarasi Evelin
: Madarasi Evelin
SZÉPKORÚAK A REKLÁMBAN
: Glasza Nikoletta
: Glasza Nikoletta
A családon belüli erőszak közüggyé válása az állami és civil szervezetek kommunikációja által
: Bíró Anna Edina
: Bíró Anna Edina
Agresszió és erőszak. Az agresszív viselkedés okai, formái, megjelenése oktatási intézményekben. (A „cyber” agresszió terjedése)
: Pásztorné Varga Veronika
: Pásztorné Varga Veronika
Iskolai erőszak a hátrányos helyzetű tanulók körében és az intézményi kezelési lehetőségek egy hazai szakközépiskolában
: Keresztúriné Gergely Veronika
: Keresztúriné Gergely Veronika
Online eszközök alkalmazási lehetőségei az eladáshelyi reklámban
: Tobákos Ferenc
: Tobákos Ferenc
Termékelhelyezés a képernyőn - nézz,láss,fogyassz
: Schödl Anna
: Schödl Anna
Az indirekt felszólítás, mint az akaratorientálás eszköze a reklámban
: Trombitás Endre
Megjelent: (2004)
: Trombitás Endre
Megjelent: (2004)
A társadalmi nemi szerepek tükröződése a TV képernyőn
: Hegyi Nóra
: Hegyi Nóra
Sztereotípiák a női és férfi szerepek bemutatásában Nő és férfi a reklámban
: Bajnai Klaudia Vivien
: Bajnai Klaudia Vivien
A nők helyzete a vendéglátásban, különös tekintettel a bejelentés nehézségeiről
: Kis Csenge
: Kis Csenge
A magyar népmesék szerepe a művelődésben
: Keller Csenge
: Keller Csenge
A közösségi média hatása a vállalati kríziskommunikációra
: Hirt Csenge
: Hirt Csenge
Agilitás a szoftverfejlesztésben és a távoli munkavégzés
: Horváth Csenge
: Horváth Csenge
A Zalai borvidék helyzete a hazai turisztikai piacon.
: Tarsoly Csenge
: Tarsoly Csenge
A CIB Bank projektmenedzsmentje a DigicalABC tekintetében
: Kőszegi Csenge
: Kőszegi Csenge
A vállalati versenyképesség vizsgálata, a Robert Bosch Kft. tükrében
: Héder Csenge
: Héder Csenge
A Robert Bosch marketingtevékenysége a munkaerőtoborzás és motiválás tekintetében
: Tóth Csenge
: Tóth Csenge
A public relations helye, szerepe és feladata a magyar egészségügyben
: Harangozó Csenge
: Harangozó Csenge
Marketingkommunikációs tapasztalatok a Praktikernél
: Falat Csenge
: Falat Csenge
Nők helyzete a vendéglátásban
: Kis Csenge
: Kis Csenge
A borfogyasztók attitűdjeinek vizsgálata
: Magyar Csenge
: Magyar Csenge
A valóság illúziója - az illúzió valósága A valóságészlelés variációi, és átalakulása a XXI. században
: Gorda Csenge
: Gorda Csenge
A nemzetközi sportrendezvények és a budapesi olimpia turisztikai vonzereje és gazdasági hatásai
: Kövér Csenge
: Kövér Csenge
A pénzügyi tudatosság mérése, az infláció hatása a magyar háztartások pénzügyi döntéseire
: Boros Csenge
: Boros Csenge
A housekeeping szervezeti felépítésének és tevékenységének bemutatása a Novotel Centrum Budapest szállodán keresztül
: Szlezák Csenge
: Szlezák Csenge
Az online kereskedelem fejlődése és a fizetési megoldások átalakulása a 2020-as járványhelyzet következtében
: Báthy Csenge
: Báthy Csenge
A Kökény és Fia Családi Borászat, valamint a Kunsági borvidék ismertetése és népszerűsítése
: Bakos Csenge
: Bakos Csenge
Az irodai munkahelyi környezet változásának hatásai a mentális egészségre a COVID-19 függvényében
: Ladár Csenge
: Ladár Csenge
Hasonló tételek
-
Erőszak a reklámban, erőszak a képernyőn Politikai manipuláció (?)
: Keszte Róbert -
Erőszak a képernyőn a televízióban látott agresszió hatása gyerekekre
: Kassai Márta -
A képernyőn megjelenő erőszak hatása a gyermekekre
: Nemes Kitti -
Erőszak a képernyőn - a minket körülvevő világ tükre?
: Eisele Tünde Amália -
Erőszak és agresszió a képernyőn a gyermekeknek szóló műsorokban
: Dömök Diána