A manipulált közösségi oldalak hatása a Z generációban
Elmentve itt :
Szerző: | Türner Fanni |
---|---|
További közreműködők: | Zelena András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Manipuláció Közösségi oldalak Z generáció Fake news |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/15940 |
Hasonló tételek
Rendezvényszervezés a Z generációban
: Sütő Luca
: Sütő Luca
A közösségi média szerepe a Z-generációban, különös tekintettel az orosz-ukrán konfliktusra
: Bányai Richárd Bendegúz
: Bányai Richárd Bendegúz
A bannervakság jelenléte a Z-generációban és hatása az online marketingre
: Bak Imola Eszter
: Bak Imola Eszter
A közösségi média felületein jelenlévő hirdetések hatása a vásárlási döntésekre az Y és a Z generációban
: Lohonya Luca Veronika
: Lohonya Luca Veronika
A közösségi oldalak szerepe az online marketingben
: Gál Máté Péter
: Gál Máté Péter
Közösségi média oldalak, influencer marketing legújabb tendenciái
: Gál Renáta
: Gál Renáta
A közösségi média oldalak és az influenszer marketing hatása a Z, Y és X generáció vonatkozásában
: Rékasi Noémi
: Rékasi Noémi
A közösségi vásárlói oldalak sikerességét meghatározó tényezők Magyarországon
: Koreck Ferenc
Megjelent: (2013)
: Koreck Ferenc
Megjelent: (2013)
Közösségi oldalak bemutatása és hatékonysága a Szabó Imre hajszalonnál
: Torma Réka Dóra
: Torma Réka Dóra
Eseménymarketing és közösségi oldalak - a Breier Farm marketingkommunikációjának elemzése
: Harmath Mária
: Harmath Mária
Közösségi oldalak szerepe az utazási döntési folyamatban és a fogyasztóra gyakorolt hatása
: Kun Lilla
: Kun Lilla
A szakma iránti szeretet kialakítása az Alfa generációban
: Ignéczi Alexandra Angyalka
: Ignéczi Alexandra Angyalka
Közösségi média oldalak használata és előnyei a Specmöbel Bt.-nél.
: Urbán Barbara
: Urbán Barbara
Különleges online kereskedelmi oldalak kommunikációja
: Páli Döníz
: Páli Döníz
Összehoznak, vagy megosztanak a közösségi oldalak? Az online kapcsolatépítés előnyei és hátrányai
: Kondás Renáta
: Kondás Renáta
Elektronikus fizetések felhasználása és megítélése az „X” és az „Y” generációban
: Kiss Márton
: Kiss Márton
Social media oldalak veszélyeinek elemzése Informatikusként, hatása a különböző generációkra.
: Mohácsi Éva Bianka
: Mohácsi Éva Bianka
A munkaerő-toborzás és a közösségi média oldalak kapcsolata A Hays Hungary Kft. közösségi médián keresztüli marketingtevékenységének vizsgálata
: Zsiga Vivien
: Zsiga Vivien
Társkereső oldalak és alkalmazások összehasonlítása a magyar piacon
: Végh Máté
: Végh Máté
A hazai kerékpáros turizmushoz köthető internetes oldalak elemzése
: Koltai Lilla Viktória
: Koltai Lilla Viktória
Közösségi média hatása a Z generációra
: Tuboly Dóra
: Tuboly Dóra
A közösségi média hatása a Z generációra
: Farkas Nikolett
: Farkas Nikolett
Felhőalapú szolgáltatások – Hogyan változtatták meg a televíziózást a videómegosztó oldalak?
: Variházy Dóra
: Variházy Dóra
Kuponos-bónuszos oldalak, mint online marketingeszköz - A Bónusz Brigád sikertörténete -
: Morvai Szabina
: Morvai Szabina
A magyarországi bónuszos/kuponos oldalak üzleti modelljének előnyei és hátrányai
: Hartai Anita
Megjelent: (2013)
: Hartai Anita
Megjelent: (2013)
A közösségi média hatása a Z generáció tükrében
: Szolomájer-Jakó Alexa
: Szolomájer-Jakó Alexa
MULTIMÉDIÁS OLDALAK ADATBÁZISÁN ALAPULÓ FELHASZNÁLÓI CSOPORTOKNAK SZÓLÓ SZEMÉLYRE SZABOTT TARTALOM
: Putnoki Attila Márton
: Putnoki Attila Márton
Közösségi média hatása a Z generáció toborzására a bankszektorban
: Takács Nóra
: Takács Nóra
Z generáció a közösségi médiában
: Kiss Dzsenifer
: Kiss Dzsenifer
Újszerű üzleti modellek bemutatása a hálózati gazdaságban a kuponos oldalak példáján keresztül
: Bognár Judit
: Bognár Judit
A közösségi média hatása a Z generációra és desztináció választására
: Siménfalvy Anna Boglárka
: Siménfalvy Anna Boglárka
A közösségi média negatív hatása a Z generációra, annak önképére
: Selyem Daniella Klaudia
: Selyem Daniella Klaudia
Z generáció és a közösségi média kapcsolata
: Kiss Petra
: Kiss Petra
A közösségi média hatása a toborzásra az Y és Z generáció körében
: Borbély Dominika Gréta
: Borbély Dominika Gréta
Kategóriamenedzsment a hazai FMCG piacon és a kategóriavezető márkák hatása az impulzusvásárlásokra
: Turner Hanna Kornélia
: Turner Hanna Kornélia
Közösségi média marketing - A Z generáció hatékony elérése
: Szőnyi Ágnes
: Szőnyi Ágnes
A közösségi média hatása az X és a Z generáció fogyasztói magatartására, szokásaira, különös tekintettel a közösségi tér veszélyeire
: Szántó Kinga
: Szántó Kinga
Közösségi média szerepe a Z generációt célzó rendezvények sikerességében
: Balog Dorottya
: Balog Dorottya
A közösségi média trendek pszichológiai hatása a fogyasztókra- A Z generáció trendjei a TikTok-on
: Milstein Emily Viktória
: Milstein Emily Viktória
Az influencer marketing hatása a Z generációra a közösségi médiában, avagy mennyire befolyásolnak a véleményvezérek
: Bodnár Eszter
: Bodnár Eszter
Hasonló tételek
-
Rendezvényszervezés a Z generációban
: Sütő Luca -
A közösségi média szerepe a Z-generációban, különös tekintettel az orosz-ukrán konfliktusra
: Bányai Richárd Bendegúz -
A bannervakság jelenléte a Z-generációban és hatása az online marketingre
: Bak Imola Eszter -
A közösségi média felületein jelenlévő hirdetések hatása a vásárlási döntésekre az Y és a Z generációban
: Lohonya Luca Veronika -
A közösségi oldalak szerepe az online marketingben
: Gál Máté Péter