Új termék kommunikációja a hazai étrend-kiegészítők piacán
Elmentve itt :
Szerző: | Mikos Júlia |
---|---|
További közreműködők: | Totth Dr. Gedeon |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Étrend-kiegészítők Termékbevezetés Egészséges táplálkozás Reklámjog Juvapharma Kft. Primer kutatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/16015 |
Hasonló tételek
Fogyasztói magatartás az étrend-kiegészítők piacán
: Oszkó András Csaba
: Oszkó András Csaba
Fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők az étrend-kiegészítők piacán
: Vladár Gitta
: Vladár Gitta
A BioTechUSA térhódításai az étrend-kiegészítők piacán marketingstratégiai szempontból
: Laták Alexa
: Laták Alexa
Speciális étrend-kiegészítők új vásárlói körének felderítése és megszólítási lehetőségei
: Árki Viktória Alexandra
: Árki Viktória Alexandra
Étrend-kiegészítők vásárlási és fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Táskai Irén Otília
: Táskai Irén Otília
Fogyasztói magatartás vizsgálata az étrend-kiegészítők kapcsán
: Kovács Viktória
: Kovács Viktória
Fogyasztói magatartás vizsgálata az étrend-kiegészítők kapcsán
: Kovács Viktória
: Kovács Viktória
Egy új étrend-kiegészítő termék marketingstratégiája
: Csordás István
: Csordás István
A vizuális és szöveges tartalom hatása az online vásárlási döntéshozatalra az étrend-kiegészítők piacán
: Valkony Márk
: Valkony Márk
Sporttáplálkozás és az étrend kiegészítők, különleges táplálkozási célú élelmiszerek szerepe a sportteljesítményben
: Heinemann Viola
: Heinemann Viola
Az étrend-kiegészítők fogyasztását befolyásoló tényezők és annak egészségügyi kiadásokra kifejtett lehetséges hatásai
: Fügedi Barbara
: Fügedi Barbara
A kereskedelmi márkák térnyerése a táplálék-kiegészítők nemzetközi piacán
: Melts Adrienn
: Melts Adrienn
A paleolit étrend ajánlásai
: Dudok Adrienn
: Dudok Adrienn
Növényi alapú étrend, veganizmus
: Szarvas Bianka
: Szarvas Bianka
Új termék bevezetése Seat Arona /
: Bálint Tamás
: Bálint Tamás
Az Új Magyarország Fejlesztési Terv kommunikációja a médiában
: András Júlia
: András Júlia
Az étrend-kiegészítőknél használt marketing eszközök
: Kanizsai-Nagy Ákos
: Kanizsai-Nagy Ákos
Új termék bevezetése a divatpiacra
: Ott Gábor
: Ott Gábor
Egy új termék piaci bevezetése
: Kertész Péter
: Kertész Péter
Új termék bevezetése növekvő piacra
: Czobor Norbert
: Czobor Norbert
Új termék bevezetése márkakiterjesztés segítségével
: Győriványi Renáta
: Győriványi Renáta
Javaslat egy új termék bevezetésének marketingstratégiájára
: Szabó Renáta
: Szabó Renáta
Egy új termék piac-bevezetési stratégiája
: Pávai Dorina
: Pávai Dorina
Új termék életút Stratégiai és Direkt beszerzési menedzsment a Jaguar Land Rover-nél
: Ádám Gergely
: Ádám Gergely
Egy új termék piaci bevezetése Creamy Creations, a kreatív joghurt /
: Mészáros Cintia
: Mészáros Cintia
Új termék bevezetése a magyar kozmetikai piacra
: Cseke Dávid
: Cseke Dávid
Új Termék Bevezetése a Magyar Kozmetikai Iparban
: Gaál Patrik
: Gaál Patrik
A paleolit táplálkozás a vendéglátásban. A paleolit étrend kritikája.
: Nagy Tímea
: Nagy Tímea
Veganizmus a cukrászatban – Divat, vagy tudomány a vegán étrend?
: Szontagh Eszter Klára
: Szontagh Eszter Klára
Új márkák bevezetése a professzionális fodrászcikkek piacán
: Kiss Nikolett
: Kiss Nikolett
Új termék bevezetése külföldi piacon a spanyolországi Lopez Pigueiras márka magyarországi piacra lépése
: Csiba Orsolya
: Csiba Orsolya
Új termék bevezetése a MÁV FKG kft-nél
: Törőcsik Gábor
: Törőcsik Gábor
Új termék bevezetése a Kék Kobra Kft-nél
: Buday Melinda
: Buday Melinda
A piknik mint új trend a rendezvények piacán
: Harasztovich Fanni
: Harasztovich Fanni
Teljesítménynövelők, táplálék kiegészítők és pszichoaktív szerek fogyasztási szokásai a középiskolások körében
: Jelinek Ágnes Gyöngyi
: Jelinek Ágnes Gyöngyi
Új termék bevezetése az FMCG piacra - AdeZ
: Bárdossy Flóra Luca
: Bárdossy Flóra Luca
Egy új biztosítási termék bevezetése a magyarországi bankbiztosítási piacra
: Gáspár Krisztina
: Gáspár Krisztina
Új termék bevezetésével kapcsolatos marketingstratégia meghatározása A SpyTel piaci bevezetése a közvetlen értékesítés piacára
: Kopin Zsuzsanna
: Kopin Zsuzsanna
Új termék bevezetésének vizsgálata az Egis Gyógyszergyár Zrt.-nél
: Reszegi Kitty
: Reszegi Kitty
Új kozmetikai termék bevezetésének online és offline marketing eszközei
: Kovács Ágnes
: Kovács Ágnes
Hasonló tételek
-
Fogyasztói magatartás az étrend-kiegészítők piacán
: Oszkó András Csaba -
Fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők az étrend-kiegészítők piacán
: Vladár Gitta -
A BioTechUSA térhódításai az étrend-kiegészítők piacán marketingstratégiai szempontból
: Laták Alexa -
Speciális étrend-kiegészítők új vásárlói körének felderítése és megszólítási lehetőségei
: Árki Viktória Alexandra -
Étrend-kiegészítők vásárlási és fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Táskai Irén Otília