A programmatic buying jövője Magyarországon
Elmentve itt :
Szerző: | Kovács Bence Péter |
---|---|
További közreműködők: | Kopcsay Dr. László |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Programmatic buying Magyarország Online hirdetés Automata tranzakció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/16053 |
Hasonló tételek
Programmatic buying Az online hirdetés jövője? /
: Kirilla Dániel András
: Kirilla Dániel András
Valós idejű médiavásárlás - Programmatic audio
: Pavlekovics Gergely
: Pavlekovics Gergely
A magyar programmatic piac helyzete - Hol tart a magyar programmatic Európa többi piacához képest, milyen a hazai programmatic megítélése és hogyan tudnánk fejlődni?
: Geiger Kristóf
: Geiger Kristóf
A programmatic szerepe az online marketing kommunikációban
: Jacsmenik Kristóf
: Jacsmenik Kristóf
Sneaker Buying Behaviour of the Hungarian Youth
: Jónap Tibor
: Jónap Tibor
Make or buy döntés elemzése egy konkrét példán keresztül
: Szabó Bence
: Szabó Bence
Buy more than what you intended
: Horváth Áron Adrián
: Horváth Áron Adrián
A mesterséges intelligencia használatának bemutatása a programmatic hirdetési rendszeren keresztül
: Farkas Bianka
: Farkas Bianka
Buying behavior differences of the generations, in case of green fashion
: Scheiling Katalin
: Scheiling Katalin
Impact of Crises Management Packages on Consumer Buying Behaviour
: Megyeri Ildikó
: Megyeri Ildikó
Does authenticity in influencer marketing contribute to followers’ buying habits?
: Kelemen Dóra
: Kelemen Dóra
Car Buying Habits in Hungary. The Decision-Making Process Before Purchasing
: Kertész István
: Kertész István
Programmatic marketing, avagy a First-Party adatok előtérbe helyeződése a fokozódó adatvédelmi szabályozások idejében
: Karacs András
: Karacs András
A harmony search algoritmus alkalmazása BOM make-or-buy szempontú optimalizálásához
: Bányai Tamás
Megjelent: (2014)
: Bányai Tamás
Megjelent: (2014)
An exploratory study about the impact and importance of advertisements on consumer behaviour and buying habits
: Varga Barnabás
: Varga Barnabás
Az elektromos autók jövője Magyarországon
: Tóber Bence
: Tóber Bence
Brand Building for a Product That Nobody Wants to Buy - Unveiling the xtraordinary Transformation in the Tire Industry A Case Study of Pirelli
: Burger Peter, et al.
Megjelent: (2024)
: Burger Peter, et al.
Megjelent: (2024)
A technikai elemzéses kereskedési technika összehasonlítása a buy and hold stratégiával és a lekötött betétek hozamával
: Kunos Ádám Péter
: Kunos Ádám Péter
Strategy in hotel branding and how it affects customer buying decision, in the case of Corinthia hotel brand
: Nguyen Thao Trang
: Nguyen Thao Trang
Consumers' attitudes towards being eco-conscious, foscusing on the influence of eco-friendly products on consumer buying behaviour
: Fabó Zsófia Stella
: Fabó Zsófia Stella
A mobilfizetés fejlődése és jövője Magyarországon
: Leng Xiao Yang
: Leng Xiao Yang
A nyugdíjhelyzet jelene és jövője Magyarországon
: Karsai Janka
: Karsai Janka
Az egészségturizmus jelene és jövője Magyarországon
: Tatár Csilla
: Tatár Csilla
Az alternatív turisztikai programok jövője Magyarországon
: Papp Noémi
: Papp Noémi
Digitális hitelmegoldások a CIB Bank Zrt. perspektíváiból, megvilágításba helyezve a "Buy Now Pay Later" megoldás nyújtotta lehetőségek alkalmazhatóságát.
: Lakatos Kitti
: Lakatos Kitti
A lakás-takarékpénztárak működése és jövője Magyarországon
: Borsi Kata
: Borsi Kata
Felnőttbarát szállodák bemutatása,jelene és jövője Magyarországon
: Lutz Dorottya
: Lutz Dorottya
Az online kereskedelem helyzete és jövője Magyarországon
: Glavinics Máté
: Glavinics Máté
Az orvosi turizmus jelentősége és jövője Magyarországon
: Tedás Gabriella
: Tedás Gabriella
Az alternatív kultúra jelene és jövője Magyarországon
: Dunai Dóra
: Dunai Dóra
Közösségi média marketing jelene és jövője Magyarországon
: Simon Eszter
: Simon Eszter
A teljesítményértékelés jövője az értékelés gyakoriságának elemzése
: Somorjai Bence
: Somorjai Bence
Internet valuta szerepe, hatása Magyarországon a lakosság körében, illetve lehetőségei és jövője hazánkban
: Bukor Bence
: Bukor Bence
Légi szállítmányozás jelene, jövője
: Kovács Levente
: Kovács Levente
A közösségi média marketing jelene és jövője Magyarországon
: Góczán Gábor
: Góczán Gábor
A minőségügyi auditálási tevékenység jelene és jövője Magyarországon
: Konrád Norbert
: Konrád Norbert
Az Európai Unió Közös Agrárpolitikájának jövője, a közvetlen támogatások jelenlegi helyzete és jövője, intézményrendszere Magyarországon
: Fekete Brigitta Erika
: Fekete Brigitta Erika
Az elöregedő társadalom jövője, avagy szenior turizmus Magyarországon
: Mester Virág
: Mester Virág
A digitális földfelszíni rádió-műsorszórás jelene és jövője Magyarországon
: Siba István
: Siba István
A fenntartható befektetési alapok jelenlegi helyzete és jövője Magyarországon
: Erős Regő
: Erős Regő
Hasonló tételek
-
Programmatic buying Az online hirdetés jövője? /
: Kirilla Dániel András -
Valós idejű médiavásárlás - Programmatic audio
: Pavlekovics Gergely -
A magyar programmatic piac helyzete - Hol tart a magyar programmatic Európa többi piacához képest, milyen a hazai programmatic megítélése és hogyan tudnánk fejlődni?
: Geiger Kristóf -
A programmatic szerepe az online marketing kommunikációban
: Jacsmenik Kristóf -
Sneaker Buying Behaviour of the Hungarian Youth
: Jónap Tibor