A Canada Hotel Front Office tevékenységének elemző bemutatása és fejlesztési lehetőségeinek ismertetése
Elmentve itt :
Szerző: | Deli Csaba |
---|---|
További közreműködők: | Karakasné Dr. Morvay Klára |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Front Office Canada Hotel Szálloda |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/16066 |
Hasonló tételek
A Hotel Piroska Front Office rendszerének bemutatása és fejlesztési lehetőségeinek elemzése
: Kis Klaudia
: Kis Klaudia
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória
: Gábriel Viktória
Art'otel Front Office tevékenységének bemutatása
: Makra Petra
: Makra Petra
Hotel Visegrád **** Front Office rendszerének bemutatása
: Havranek Zita
: Havranek Zita
A Front Office Tevékenységének Bemutatása és Elemzése
: Örvendi Alexandra
: Örvendi Alexandra
A Novotel Budapest Centrum Hotel Front Office tevékenységének elemzése
: Hozák Réka Viktória
: Hozák Réka Viktória
A Radisson Blu Béke Hotel **** Superior Front Office tevékenységének elemzése
: Balázs Lili
: Balázs Lili
Szakmai gyakorlatom Front Office gyakornokként, valamint a Housekeeping és a Front Office részleg együttműködésének bemutatása és vizsgálata a Marriott apartmanszállodájában
: Deli Kíra
: Deli Kíra
A Front office tevékenységének elemzése a Hotel City Inn példáján keresztül
: Lajos Viktória
: Lajos Viktória
A The Three Corners Hotel Anna *** Superior szálloda Front Office tevékenységének elemzése
: Surányi Liza
: Surányi Liza
Front Office tevékenységének vizsgálata a Gotthard Therme Hotel& Conference 4* szállodában
: Fábián Fanni
: Fábián Fanni
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté
: Szűcs László Máté
Vál turizmusfejlesztési lehetőségeinek ismertetése
: Dudás Zsuzsa
: Dudás Zsuzsa
Egészségügyi intézmények front office kommunikációjának fejlesztési terve
: Baji Anikó Katalin
: Baji Anikó Katalin
A Front Office tevékenységének bemutatása a Callas House példáján keresztül
: Varró Dóra Eszter
: Varró Dóra Eszter
Front office tevékenységei a Danubius Hotel Arenában
: Szabó Edina
: Szabó Edina
Front Office tevékenységének elemzése és az Open Reception
: Kiss Klaudia Pálma
: Kiss Klaudia Pálma
Az Expo Congress Hotel Front Office és Housekeeping kapcsolatának bemutatása
: Csada Nikoletta Alexandra
: Csada Nikoletta Alexandra
Front Office részleg működésének bemutatása a Grand Hotel Esztergomon keresztül
: Kurucz Brigitta
: Kurucz Brigitta
A Hotel Albaida Nature*** szálloda üzemeltetésének bemutatása, a front office és a housekeeping részleg tevékenységének elemzése
: Stass Orsolya
: Stass Orsolya
Front Office tevékenység elemzése a Hotel Parlament****-ben
: Hamar Eszter
: Hamar Eszter
A Leonardo Hotel Budapest Front Office tevékenységeinek elemzése
: Baranyi Szimonetta
: Baranyi Szimonetta
A Mercure Budapest Korona Hotel bemutatása és Front Office tevékenységeinek elemzése
: Kertész Dzsenifer Natália
: Kertész Dzsenifer Natália
Front Office elemzés
: Jónás Eszter
: Jónás Eszter
Kereskedelmi szálláshelyek Front Office rendszereinek bemutatása
: Dóczé Eszter Renáta
: Dóczé Eszter Renáta
A Vagheggi Kft. marketingkommunikációjának elemző ismertetése
: Dinnyeiné Méhes Éva Beatrix
: Dinnyeiné Méhes Éva Beatrix
AEGON Lakástakarék-Pénztár termék elemző ismertetése
: Király Patrik
: Király Patrik
A Hotel Orchidea Tengelic Thermal & Wellness szálloda üzemeltetése, elemzése, front office és housekeeping tevékenységének elemzése
: Pálmay Zoltán
: Pálmay Zoltán
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
A Front Office tevékenység elemzése; Kristály Imperial Hotel**** Tata
: Fábián Fanni
: Fábián Fanni
Front Office tevékenységek elemzése az Emerald Hotel & Suites szállodában
: Somogyi Lilla
: Somogyi Lilla
The impact of the integration of artificial intelligence at hotel front office on guest satisfaction
: Holdosi Alíz
: Holdosi Alíz
Front Office tevékenységek elemzése az Opera Garden Hotel & Apartmentsban
: Gerencsér Anna Nóra
: Gerencsér Anna Nóra
Front Office innovációk az Aqua Hotel Kecskemét példáján keresztül
: Vincze Dorina
: Vincze Dorina
A Front Office tevékenységei
: Tóth Réka
: Tóth Réka
A front office tevékenységei
: Kecskés Regina
: Kecskés Regina
A front office rendszer elemzése, bemutatása a Mamaison Hotel Andrássy példáján keresztül
: Dávid Ádám
: Dávid Ádám
A Front Office tevékenységének elemzése, fókuszban az éjszakai műszak jelentőségével
: Szabó Virág
: Szabó Virág
Szállodai Front Office tevékenység
: Susán Rebeka
: Susán Rebeka
Kommunikációs helyzetek és front office tevékenységek a Museum Hotel Budapestben
: Lukács Luca
: Lukács Luca
Hasonló tételek
-
A Hotel Piroska Front Office rendszerének bemutatása és fejlesztési lehetőségeinek elemzése
: Kis Klaudia -
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória -
Art'otel Front Office tevékenységének bemutatása
: Makra Petra -
Hotel Visegrád **** Front Office rendszerének bemutatása
: Havranek Zita -
A Front Office Tevékenységének Bemutatása és Elemzése
: Örvendi Alexandra