A vállalati CRM rendszer kihasználtságának javítása interaktív e-learning bevezetésével

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sinkó Andrea
További közreműködők: Baják Dr. Imre
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:CRM - Customer Relationship Management
E-learning
Salesforce.com
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/16079

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg16079
005 20190403142222.0
008 180511suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Sinkó Andrea 
245 1 2 |a A vállalati CRM rendszer kihasználtságának javítása interaktív e-learning bevezetésével  |c Sinkó Andrea  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a CRM - Customer Relationship Management 
695 |a E-learning 
695 |a Salesforce.com 
700 1 |a Baják Dr. Imre  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/16079/1/Sink%C3%B3%20Andrea_Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/16079/2/Titkos%C3%ADt%C3%A1s.pdf  |z Dokumentum-elérés