Hőfokszabályozós kabát piaci bevezetése és reklámkampány terve

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Ágnes
További közreműködők: Hamburger Béla
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Marketingterv
Marketingstratégia
Reklámkampány
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/1608

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg1608
005 20150428101011.0
008 141222suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szabó Ágnes 
245 1 0 |a Hőfokszabályozós kabát piaci bevezetése és reklámkampány terve  |c Szabó Ágnes  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a Hőfokszabályozós kabát piaci bevezetése és reklámkampány terve 
520 3 |a Ki ne szeretné, ha a kedvenc, kényelmes, vékony kabátja jó meleg lenne a téli hidegben, és nem lenne túl meleg, ha bemegy az üzletbe. Kaphatóak már fűthető kabátok, a gyártók azonban nem az átlag vásárlókat célozták meg a termékeikkel. A napjainkban megvásárolható fűthető kabátok célcsoportja az autószerelők, vagy más szakemberek, akik a téli hidegben hosszú időt töltenek a szabadban. Már rendelkezésre áll a technológia, amely egyszerűbbé teszi a téli öltözködést, csak még nem használják széles körben. A fűthető kabátok forgalmazóival mélyinterjút készítettem. A mélyinterjú során kiderült, hogy a gyártó és a forgalmazó nagyobb keresletre számított a termék iránt az előző idényben. A forgalmazók viszonylag magas raktárkészletet képeztek, a fűthető kabátok iránti kereslet azonban ettől jóval elmaradt. Talán nem elég jó a termék? Talán nem volt elég jó a termék marketingje, és nem tudták tudatosítani a fogyasztókban, hogy milyen pozitív tulajdonságai vannak a fűthető kabátnak? Hiszen sokan nem is tudnak róla, hogy létezik fűthető kabát, és azt sem, milyen előnyei vannak. 
695 |a Marketingterv 
695 |a Marketingstratégia 
695 |a Reklámkampány 
700 1 |a Hamburger Béla  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/1608/1/Perfect.pdf  |z Dokumentum-elérés