Kiszolgálási színvonal az Unilever Magyarország Kft. Vevőszolgálatának szemével

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kránicz Melinda
További közreműködők: Mosonyiné Ádám Gizella
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Vevőszolgálat
Unilever Magyarország Kft.
Visszáru
Fogyasztói elégedettség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/16098

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg16098
005 20200421043736.0
008 180512suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kránicz Melinda 
245 1 0 |a Kiszolgálási színvonal az Unilever Magyarország Kft. Vevőszolgálatának szemével  |c Kránicz Melinda  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Vevőszolgálat 
695 |a Unilever Magyarország Kft. 
695 |a Visszáru 
695 |a Fogyasztói elégedettség 
700 1 |a Mosonyiné Ádám Gizella  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/16098/1/Kr%C3%A1nicz%20Melinda%20Szakdolgozat%2C%20bizalmas%20bejegyz%C3%A9ssel.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/16098/7/HivatalosBejegyzes%20%281%29kr%C3%A1nicz.pdf  |z Dokumentum-elérés