Kiszolgálási színvonal az Unilever Magyarország Kft. Vevőszolgálatának szemével
Elmentve itt :
Szerző: | Kránicz Melinda |
---|---|
További közreműködők: | Mosonyiné Ádám Gizella |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Vevőszolgálat Unilever Magyarország Kft. Visszáru Fogyasztói elégedettség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/16098 |
Hasonló tételek
Kiszolgálási színvonal vizsgálata a Robert Bosch Kft-nél
: Varga Lili
: Varga Lili
A kiszolgálási színvonal mérése egy szállítmányozó vállalatnál
: Hárshegyi Nóra
: Hárshegyi Nóra
A kiszolgálási színvonal mérése egy szállítmányozó vállalatnál
: Réfi Katalin
: Réfi Katalin
A kiszolgálási színvonal vizsgálata MOL Nyrt. Csepel logisztikai telepen
: Horváth Lilla
: Horváth Lilla
Kiszolgálási színvonal javítása különös tekintettel a készletgazdálkodásra, az Omixon Biocomputing Kft-nél
: Haraszti Péter
: Haraszti Péter
A kiszolgálási színvonal mérésének módszere, vizsgálata egy logisztikai szolgáltató cégnél
: Krizka Barbara
: Krizka Barbara
Az ellátási lánc menedzsment, A kiszolgálási színvonal fejlesztése ömlesztett gabona szállítmányozásban
: Demeter Anett
: Demeter Anett
Az ügyfélkapcsolati osztály jelentősége és a vevő- kiszolgálási színvonal fejlesztése a Grundfos Magyarország Gyártó Kft. -nél
: Éliás Kinga
: Éliás Kinga
Ellátási lánc az Unilever Magyarország Kft.-nél
: Paszicsnyuk Péter
: Paszicsnyuk Péter
Az ügyfélkapcsolat jelentősége és a vevő- kiszolgálási színvonal fejlesztése a Soneas Vegyipari Kft.-nél
: Várossy Kitty Judit
: Várossy Kitty Judit
A vevői kiszolgálási színvonal vizsgálata a Philips Personal Health európai ellátási láncában
: Katona Réka
: Katona Réka
E- kereskedelem és a vevő kiszolgálási színvonal egymásra gyakorolt hatása az IKEA-nál
: Lábas Regina
: Lábas Regina
Vevői elégedettség és kiszolgálási színvonal mérése a Diagnosticum Zrt. logisztikai folyamatainak bemutatásán keresztül
: Veiszpach Ádám
: Veiszpach Ádám
Az Unilever Magyarország Kft. logisztikai rendszerének, készletgazdálkodásának és allokációs folyamatának elemzése
: Vass András
: Vass András
A vállalatok társadalmi felelősségvállalása és az Unilever Magyarország Kft. CSR stratégiái
: Stefán Réka
: Stefán Réka
Nyugdíjreform - A lakosság szemével
: Hamar Farkas
Megjelent: (2003)
: Hamar Farkas
Megjelent: (2003)
Bécs szállodapiaca egy gyakornok szemével
: Putterer Stefanie
: Putterer Stefanie
Családi napközik egy könyvelő szemével
: Tóth Viktória
: Tóth Viktória
Az oktatásturizmus hatása Magyarország imázsára -avagy hazánk a külföldi hallgatók szemével
: Berényi Éva Ráhel
: Berényi Éva Ráhel
A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. hidegital szervizének vevő kiszolgálási színvonala 2013-ban
: Varga Viktória Margit
: Varga Viktória Margit
A köztulajdon újjászületése az intézményi közgazdaságtan szemével
: Kelen András
Megjelent: (2016)
: Kelen András
Megjelent: (2016)
Unilever's CSR Initiatives and its Effects on the Company's Brand Image and Customers’ Purchase Decisions
: Trombitás Lili
: Trombitás Lili
Szolgáltatási színvonal fejlesztésének lehetősége a Yusen Logistics Hungary Kft-nél
: Bodnár Zita
: Bodnár Zita
Adatok és az adatelemzés világa egy rendszerszervező szemével
: Hári Gergő
: Hári Gergő
A munkahelyi stressz a business coach szemével
: Ilkei Péter
: Ilkei Péter
A színvonal jelentősége az Arany Kaviár étterem keretein belül
: Grósz Lilia Anna
: Grósz Lilia Anna
A magyar és horvát nemzeti és szervezeti kultúra összehasonlítása az Unilever szervezetén belül
: Kelecsényi Mirabella
: Kelecsényi Mirabella
A fenntartható fejlődés fontossága az üzleti életben, az Unilever környezetvédelmi ideológiája, zöld kommunikációjának vizsgálata
: Varga Marietta
: Varga Marietta
Olimpia 2024 - Felkészül Budapest?- Kacsintás a gazdaság szemével
: Molnár Gábor
: Molnár Gábor
Budapest, mint gasztro-turisztikai célpont a fiatalok szemével
: Balogh Réka
: Balogh Réka
A Tekno Point kereskedelmi vállalat logisztikai kiszolgálási színvonala
: Budai Ágnes
: Budai Ágnes
Sztochasztikus igényt kielégítő inhomogén kiszolgálási csatornák működésének optimalizálása
: Gubán Ákos
Megjelent: (2006)
: Gubán Ákos
Megjelent: (2006)
Luxus szálloda Budapest belvárosában, a Kempinski szálloda bemutatása az üzletemberek szemével
: Hegedűs Kitti Fanni
: Hegedűs Kitti Fanni
Az építőipar trendje a gyártó szemével - A Baumit Kft. válaszai a piaci tendenciák kihívásaira -
: Jantos Anita
: Jantos Anita
A 2007-2013-as fejlesztési időszak bemutatása egy magyar kkv szemével
: Füge Petronella
Megjelent: (2014)
: Füge Petronella
Megjelent: (2014)
A kaland turizmus múltja, jelene és jövője egy túravezető szemével
: Jenike Kinga
: Jenike Kinga
Online szerencsejáték a Z generáció szemével – Preferenciák, tendenciák és kihívások
: Gyimesi Eszter
: Gyimesi Eszter
A drogériák online platformon történő kereskedelmének vizsgálata vevő kiszolgálási elemek alapján
: Trepák Fanni
: Trepák Fanni
Magyarországot az „akkumulátorgyárak országává” kell tenni, avagy az akkumulátor-nagyhatalmi helyzet a stakeholderek szemével
: Lengyel Lilla
: Lengyel Lilla
Egy szállítmányozó vállalat kiszolgálási színvonalának vizsgálata a tengeri konténeres import gyűjtőforgalom lebonyolításában
: Pakocs Krisztián
: Pakocs Krisztián
Hasonló tételek
-
Kiszolgálási színvonal vizsgálata a Robert Bosch Kft-nél
: Varga Lili -
A kiszolgálási színvonal mérése egy szállítmányozó vállalatnál
: Hárshegyi Nóra -
A kiszolgálási színvonal mérése egy szállítmányozó vállalatnál
: Réfi Katalin -
A kiszolgálási színvonal vizsgálata MOL Nyrt. Csepel logisztikai telepen
: Horváth Lilla -
Kiszolgálási színvonal javítása különös tekintettel a készletgazdálkodásra, az Omixon Biocomputing Kft-nél
: Haraszti Péter